Herlighet her har det skjedd ting! Gratulerer så mye!!! Endelig!!
tuuuusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlighet her har det skjedd ting! Gratulerer så mye!!! Endelig!!
Hvordan går det med deg?
Fantastisk! Dette må jo gå braHei! Det går bare fint med meg 11+0 i dag!
Var på ultralyd forrige uke da jeg var 9+5, og da ble bebbisen målt til 10+2, så det virker som den vokser og gror som den skal Skal på ny ultralyd neste uke, så håper alt fortsatt er bra
Ååh så artig å høre blir spennende å følge med videre.Hei! Det går bare fint med meg 11+0 i dag!
Var på ultralyd forrige uke da jeg var 9+5, og da ble bebbisen målt til 10+2, så det virker som den vokser og gror som den skal Skal på ny ultralyd neste uke, så håper alt fortsatt er bra
Ååh så artig å høre blir spennende å følge med videre.
Har du noen symptomer?
Deilig å slippe unna symptomene da. De hærjet mye med meghar ikke så mange symptomer, men puppene er ømme, er ekstremt trøtt, har vært en god del forstoppet, men virker som det kanskje har gått seg litt til nå også er jeg ekstremt oppblåst
Er koselig at du følger med
Deilig å slippe unna symptomene da. De hærjet mye med meg
Håper du får hvilt masse fremover unner deg virkelig dette så er så koselig å høre hvordan det går
har ikke så mange symptomer, men puppene er ømme, er ekstremt trøtt, har vært en god del forstoppet, men virker som det kanskje har gått seg litt til nå også er jeg ekstremt oppblåst
Er koselig at du følger med
Du fikk meg til å le du sier du har ikke så mange symptomer og så kommer du med en fin liste, + kvalme men godt du ikke er veldig plaget av dem iaf
Jeg maser bare videre jeg
Hvordan går det med deg nå? Er du langt på vei?
Godt du glemmer dagboka altså. Håper du har fine dagerHaha er bare koselig at du "maser" Den blir litt glemt denne dagboka, dessverre!
Med meg går det veldig bra, formen er fin og trøttheten har sluppet tak - takk gud Vi var på oul på fredag, og alt var bra med baby, så det var utrolig fint å se Nå er jeg 18+3 uker Syns plutselig tiden gikk fort nå!
Håper alt er bra med deg
Godt du glemmer dagboka altså. Håper du har fine dager
Godt formen er bedre. Vet dere kjønnet?
Jeg kjente de første bevegelsene rundt uke 20, herregud for en glede! Det beste med graviditete
Vi kooser oss med ferie. Lillegutt er helt turbo, høyt og lavt. Livet har aldri vært bedre
Hvordan går det med dere?
Ææ, tenk at du snart er mamma! Har tenkt så mye på deg den siste tiden Spennende å ikke vite kjønn dahuff nå fikk jeg dårlig samvittighet her, var ikke meningen å ikke svare har levd i en boble med lite til ingen forumtid de siste mnd. 35+0 i dag, og alt er bra med meg og baby vi vet ikke kjønn, så vi er veldig spente på hvem som skjuler seg der inne! Håper alt er bra med deg
Herregud så villt!huff nå fikk jeg dårlig samvittighet her, var ikke meningen å ikke svare har levd i en boble med lite til ingen forumtid de siste mnd. 35+0 i dag, og alt er bra med meg og baby vi vet ikke kjønn, så vi er veldig spente på hvem som skjuler seg der inne! Håper alt er bra med deg
Ææ, tenk at du snart er mamma! Har tenkt så mye på deg den siste tiden Spennende å ikke vite kjønn da
Herregud så villt!
Er glad du koser deg. Skal sitte spent her å vente på babyoppdatering
Masse lykke til med sluttspurten!