Norri prøver på første

CD 11: Skal ha innsett på onsdag :D Ultralyden i dag viste en slimhinne på 9 mm, og de to største foliklene var 10 mm. Så dette håper jeg lover godt.
 
CD 18 - 6 DPO: På tide med en liten oppdatering her: hadde innsett i går :D det gikk bare godt, så nå ruger jeg på en kjempefin blasto :Heartred
 
CD 21 - 9 DPO: Sympomjakten er i gang :facepalm: I går kveld ble jeg akutt "sjøsyk", og følte meg så uggen og varm :depressed: MEN hvis jeg skal være realistisk så er det nok østrogenplasteret sin skyld, for det har jo selvfølgelig kvalme som vanlig bivirkning :p

Er egentlig sinnsykt utålmodig, og vil vite om dette gikk, eller ikke. Men jeg vet ikke om jeg tør å teste :nailbiting: Skal ikke ta blodprøve før 10. mai (!!!!), og det syns jeg kanskje er litt lenge til.
 
CD 22 - 10 DPO: åååh jeg ble altså sjøsyk i går også :hungover: ca samme tidspunkt som på lørdag.. sykt irriterende! Eneste som hjalp var å ligge i senga :sorry:
 
CD 22 - 10 DPO: åååh jeg ble altså sjøsyk i går også :hungover: ca samme tidspunkt som på lørdag.. sykt irriterende! Eneste som hjalp var å ligge i senga :sorry:

Å du må ta en test, sykt spennende:Heartred Jeg hadde ikke klart å vente til 10. mai. Er set fordi du bor langt fra sykehus at du må vente så lenge?
 
Å du må ta en test, sykt spennende:Heartred Jeg hadde ikke klart å vente til 10. mai. Er set fordi du bor langt fra sykehus at du må vente så lenge?

jaa så spennende, men ble ikke sjøsyk i dag :facepalm: sååå nå vet jeg ikke hva jeg skal tro!

Du, jeg aner faktisk ikke hvorfor de vil at vi skal ta blodprøven så sent:confused005 tror det er vanlig prosedyre på unn! Men jeg pleier jo alltid å teste før, så hvis jeg tester negativt så tar jeg den ikke..
 
jaa så spennende, men ble ikke sjøsyk i dag :facepalm: sååå nå vet jeg ikke hva jeg skal tro!

Du, jeg aner faktisk ikke hvorfor de vil at vi skal ta blodprøven så sent:confused005 tror det er vanlig prosedyre på unn! Men jeg pleier jo alltid å teste før, så hvis jeg tester negativt så tar jeg den ikke..

De symptomene er ikke til å stole på pga hormonene vi tar, det er i alle fall sikkert. En dag dårlig og en annen kjenner man ingen ting. Når tenker du at du vil teste?
 
Herregud så spennende å følge med her nå!
Jeg krysser det som krysses kan:)
Har du tenkt å teste eller vente til den 10.?

tusen takk kjære du :Heartred

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg blir nok garantert å teste før den 10. :nailbiting: men bare vet ikke når :p
 
De symptomene er ikke til å stole på pga hormonene vi tar, det er i alle fall sikkert. En dag dårlig og en annen kjenner man ingen ting. Når tenker du at du vil teste?

Nei fysj disse hormonene tuller sånn med oss :wtf: Litt usikker, men jeg skal nok teste før den 10., må bare mote meg opp :nailbiting:
 
CD 25 - 13 DPO: jeg klarer nesten ikke å tro det!! En 100% sikker på at dette kan jeg takke antibiotikakuren for!
937BC72D-B1F6-411C-BBBC-82F6C5A9C39E.jpeg
 
Norri!! Jeg er såå glad for deg!! Åhååå!
Gratulerer i massevis! Dette er så fortjent! :Heartred

Og! Jeg er også ganske sikker på at det er AB-kuren, med prednisilon, som har gjort susen nå.

JIPPIIIII! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Hurra! Gratulerer så mye!
 
Back
Topp