Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du ruger på et fint lite embryo nå
Hei Norri! Spennende med innsett, har du teste i dag? krysser fingre for to streker!
Nei!!! Dette skal jo gå!!!! Håper så for deg!!CD 25 - 11 DPO: disse tidlig testene fra babyplan er ikke til å bli klok på, får skyggestrek også forsvinner den.. så den er jo negativ. Har tatt meg friheten til å redigere litt, så desperat er jeg faktsik
Vis vedlegget 346967
Vis vedlegget 346968
Vis vedlegget 346969
Vis vedlegget 346970
og sånn ser testen ut nå, blenda:
Vis vedlegget 346971
Sååå nå lurer jeg på om løpet er kjørt altsååååå
Nei!!! Dette skal jo gå!!!! Håper så for deg!!
Men slike har mine ofte vært også på babyplan, at de forsvinner igjen Merkelig!!!
Krysser fingrene for degDu er god har fortsatt pittelitt håp, men når jeg googler hvor mange som har fått positiv test etter negativ test 11 DPO så virker det ikke som at det er så mange... så prøver å forberede meg på nok et nederlag Jaa er så rart! Jeg har aldri opplevd det før, for enten har de vært blenda eller så har det vært ordentlig strek..
Håper det går bra med deg
CD 1: boom så var en ny syklus igang herregud sååå vondt jeg har, og smertestillende tar det ikke. Har i hvert fall klart å få sendt avgårde en prøve til IVF serum i Athen i dag. Veldig spent på om jeg får utslag på noe