Norri prøver på første

CD 18: Innsett i morgen :nailbiting: kjenner det kribler i magen og at jeg er litt nervøs! Det er ikke selve innsettet jeg er nervøs for, men heller utfallet. Skuffelsen hvis det ikke går denne gangen heller kommer til å bli stor :sorry:
 
CD 19 - 5 DPO: er endelig ruger igjen :Heartred Av en eller annen grunn så ville ikke greia inn på første forsøk, noe som aldri skjedd med meg før :eek: Så de måtte ta tilbake det «røret» med egget, også stikke det som så ut som ei strikkepinne inn der :hilarious: også komme med røret igjen... uansett, så på ultralyden at egget ble plassert akkurat der det skulle være, så nå må jeg bare håpe :Heartred ingen hcg-støtte denne gangen, så kan vel i teorien teste allerede til helgen :nailbiting: men spørs om jeg tør det da!
 
CD 20 - 6 DPO: Liten oppdatering på tampen av dagen :) Var en lang dag i går og det kjente jeg på i dag.. Så har brukt dagen på å sove når jeg har følt for det, gå turer med hunden og spise mat :p Har altså ruget som bare det :p Hormontrollet, altså meg selv har også tittet frem :sorry: i det ene øyeblikket er alt fint, så snur det brått og jeg kjefter og er irritert for ingenting, så gråter jeg litt, også er jeg tilbake til normalen. På et punk var det virkelig krisetilstand her i heimen :hilarious: Også får jeg dårlig samvittighet fordi jeg er helt ufyselig (jeg vet det jo selv), og stakkars mannen som må holde ut med meg.. Men heldigvis er han veldig forståelsesfull :Heartred så litt hormontull det tåler han! Kroppslig er jeg fortsatt sliten etter i går, det tar på med lang reisevei og nerver :nailbiting: Så selvom jeg har sovet ekstremt mye i dag så skriker fortsatt kroppen etter søvn, så det er det neste jeg skal gjøre. GOD NATT :Heartred
 
CD 21 - 7 DPO: Vil si jeg har ruget bra i dag også :D har drukket mye varmt, spist godt og gått flere småturer med hunden. Søvnbehovet har ikke vært like stort i dag som i går, så i dag ble det bare en liten formiddagslur :p Ellers er magen ekstremt oppblåst :wtf: blir liksom aldri vant til det, syns det er så ubehagelig!
 
CD 23 - 9 DPO: blenda test i dag, trodde først jeg så noe; men den er blenda i virkeligheten.

EA604B2E-4493-4C2C-91C1-56D65FB8539C.jpeg

0A8027BB-414A-45C7-BFCF-049F1B9C3483.jpeg

D612AA2B-D99F-4C0B-8F92-705299929226.jpeg
 
Last edited:
CD 24 - 10 DPO: God søndag! Jeg turte ikke teste igjen i dag :nailbiting: Veeeet jo at 9 dpo er tidlig, men man blir jo litt skuffa uansett... Tenker å teste igjen i morgen, så får vi se da.Prøver ellers å ikke være på symptomjakt, men det er helt umulig å ikke kjenne etter :hilarious: I går kjente jeg noen skikkelige stikk rett bak symfysen, puppene har begynt å bli litt ømme, og magen min veldig preget av dobbel dose lutinus :depressed: Vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre for å skjule den..
 
Hei Norri! Spennende med innsett, har du teste i dag? :) krysser fingre for to streker!

Hei :) Ja har testet, skulle akkurat til å oppdatere dagboka! Vil si testen i dag er negativ, men jeg fikk en skygge da.. skal legge ut bilde, men den er borte nå :hilarious: Såååå lurer på om jeg må mentalt begynne å forberede meg på nytt innsett altså :wtf: Hvor er du i løypa?
 
CD 25 - 11 DPO: disse tidlig testene fra babyplan er ikke til å bli klok på, får skyggestrek også forsvinner den.. så den er jo negativ. Har tatt meg friheten til å redigere litt, så desperat er jeg faktsik :hilarious:

IMG_9698.JPG

IMG_9697.JPG

IMG_9696.JPG

IMG_9695.JPG


og sånn ser testen ut nå, blenda:
IMG_9699.JPG


Sååå nå lurer jeg på om løpet er kjørt altsååååå :sorry::sorry::sorry::sorry:
 
CD 25 - 11 DPO: disse tidlig testene fra babyplan er ikke til å bli klok på, får skyggestrek også forsvinner den.. så den er jo negativ. Har tatt meg friheten til å redigere litt, så desperat er jeg faktsik :hilarious:

Vis vedlegget 346967
Vis vedlegget 346968
Vis vedlegget 346969
Vis vedlegget 346970

og sånn ser testen ut nå, blenda:
Vis vedlegget 346971

Sååå nå lurer jeg på om løpet er kjørt altsååååå :sorry::sorry::sorry::sorry:
Nei!!! :sorry: Dette skal jo gå!!!! Håper så for deg!!

Men slike har mine ofte vært også på babyplan, at de forsvinner igjen:banghead: Merkelig!!!
 
Nei!!! :sorry: Dette skal jo gå!!!! Håper så for deg!!

Men slike har mine ofte vært også på babyplan, at de forsvinner igjen:banghead: Merkelig!!!

Du er god :Heartred har fortsatt pittelitt håp, men når jeg googler hvor mange som har fått positiv test etter negativ test 11 DPO så virker det ikke som at det er så mange... så prøver å forberede meg på nok et nederlag :( Jaa er så rart! Jeg har aldri opplevd det før, for enten har de vært blenda eller så har det vært ordentlig strek..
 
Du er god :Heartred har fortsatt pittelitt håp, men når jeg googler hvor mange som har fått positiv test etter negativ test 11 DPO så virker det ikke som at det er så mange... så prøver å forberede meg på nok et nederlag :( Jaa er så rart! Jeg har aldri opplevd det før, for enten har de vært blenda eller så har det vært ordentlig strek..
Krysser fingrene for deg:Heartred
 
CD 26 - 12 DPO: negativ test, og ikke så mye som en skyggestrek en gang... så nå er det bare å mentalt forberede seg på nytt innsett i mars :facepalm:
 
CD 29: snakket med klinikken, og vi ble enig om at jeg slutter med medisinene. Hun skrev ned ønsket mitt om å få bruke prednisolon ved neste innsett, så satser på at det går i boks :) nå blir det pause en syklus, før vi kjører på med innsett i mars.
 
Last edited:
CD 1: boom så var en ny syklus igang :hungover: herregud sååå vondt jeg har, og smertestillende tar det ikke. Har i hvert fall klart å få sendt avgårde en prøve til IVF serum i Athen i dag. Veldig spent på om jeg får utslag på noe :D:nailbiting:
 
CD 1: boom så var en ny syklus igang :hungover: herregud sååå vondt jeg har, og smertestillende tar det ikke. Har i hvert fall klart å få sendt avgårde en prøve til IVF serum i Athen i dag. Veldig spent på om jeg får utslag på noe :D:nailbiting:

Ny syklus, og prøve sendt - phew, og forhåpentligvis litt ny giv? Heier på deg! :Heartred
Og goood bedring med di forbaskade menssmertene! :arghh:
 
Back
Topp