Norri prøver på første

CD 9: Dagene flyr og i morgen er det allerede tid for første ultralyd :D Vil tippe jeg må tilbake torsdag/fredag for å sjekke ståa!

En liten oversikt for meg selv;

Fryseforsøk #1
CD 10: slimhinne 5,2 mm - ledende folikel ?? mm
CD 13: slimhinne 9,5 mm - Ledende folikel 20 mm
CD 14: Positiv el-test

Fryseforsøk #2
CD 8:
slimhinne 8 mm - ledende folikel 11 mm
CD 14: Positv el-test

Fryseforsøk #3
CD 10:
Slimhinne 5 mm (ca) - ledende folikel 11 mm
CD 13: Slimhinne 8 mm - ledende folikel 14 mm
CD 15: Positiv el-test

——————

Fryseforsøk #4
CD 10:
slimhinne 5 mm - ledende folikel 8 mm
CD 13: slimhinne 7 mm - ledende folikel 14 mm
 
Last edited:
CD 10: slimhinne 5 mm og ledende folikel var bare 8 mm. Veldig forventet, så da skal jeg tilbake på torsdag :)
 
CD 12: Ny UL i morgen, og nå er jeg veldig spent på om dette fryseforsøket blir noe av altså. Spottet litt i går, og har hatt brunlig utflod siden det...:wtf:
 
CD 13: skal begynne å teste etter el i morgen! Største egget var 14 mm, og slimhinna var 7 mm :)
 
CD 14: negativ el-test i dag!
76BCC6F3-ECD3-402A-A96D-25FA70C2A07B.jpeg
 
CD 15: negativ el-test i dag også. Streken var også mye svakere enn i går :wtf:
 
CD 16: negativ el-test i dag også. Enten er syklusen veldig forskjøvet, eller så har jeg gått glipp av el :eek: redd det ikke blir noe av dette fryseforsøket nå :(
 
CD 17: snakket med klinikken i dag, og vi ble enig om å ikke gå videre på denne syklusen! Sykepleieren sa det så godt: ikke noe vits å bruke et bra egg på en tullete syklus! Skal i tillegg ha styrt syklus neste gang, og det ser jeg frem til :woot: papirene blir sendt i posten allerede i morgen, så med det tar jeg en liten juleferie fra forumet frem til mensen er på plass! God jul :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
CD 17: snakket med klinikken i dag, og vi ble enig om å ikke gå videre på denne syklusen! Sykepleieren sa det så godt: ikke noe vits å bruke et bra egg på en tullete syklus! Skal i tillegg ha styrt syklus neste gang, og det ser jeg frem til :woot: papirene blir sendt i posten allerede i morgen, så med det tar jeg en liten juleferie fra forumet frem til mensen er på plass! God jul :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
God jul:Heartred
 
CD 1: Godt nytt år :) ikke akkurat så grei start på året med tr på besøk, har skikkelig vondt:sorry: men det var på tide at hu kom, da syklusen ble på hele 34 dager, og jeg spottet allerede fra cd 24. I morgen starter jeg med progynova, og på mandag når hverdagen er i gang igjen skal jeg ringe klinikken og melde inn mensen :) håper dette er vårt år!
 
CD 1: Godt nytt år :) ikke akkurat så grei start på året med tr på besøk, har skikkelig vondt:sorry: men det var på tide at hu kom, da syklusen ble på hele 34 dager, og jeg spottet allerede fra cd 24. I morgen starter jeg med progynova, og på mandag når hverdagen er i gang igjen skal jeg ringe klinikken og melde inn mensen :) håper dette er vårt år!
God nyttår kjære deg! ❤️ Håper virkelig at 2021 blir deres år! ❤️❤️
 
CD 4: fikk ringt klinikken og har bestilt ultralyd til neste onsdag :) satser på innsett i uke 3 da :woot:
 
Last edited:
CD 6: Dette er femte dagen med progynova og jeg vil si at det går som det suser :p ingen bivirkninger enda, bank i bordet! Spent på ul neste uke, håper det ser bra ut :)
 
CD 11: nå nærmer det seg ul på onsdag! Har hatt ganske mye el-slim helt siden CD 5, så er tydelig at noe skjer :woot:
 
CD 13: alt så bra ut på ultralyd! Skal ha innsett på tirsdag :D begynner med lutinus på fredag, og skal gå på dobbel dose :wacky:
 
CD 15: Endelig helg :D har tatt første dose dobbel lutinus :) Er veldig spent på dette innsettet, håper virkelig at det er styrt syklus som er tingen.
 
Back
Topp