Håper du rekker et innsett og ønsker deg masse lykke til!
tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du rekker et innsett og ønsker deg masse lykke til!
Krysser fingrene! Lykke tilCD 12: Ny UL i morgen, og nå er jeg veldig spent på om dette fryseforsøket blir noe av altså. Spottet litt i går, og har hatt brunlig utflod siden det...
Krysser fingrene! Lykke til
God julCD 17: snakket med klinikken i dag, og vi ble enig om å ikke gå videre på denne syklusen! Sykepleieren sa det så godt: ikke noe vits å bruke et bra egg på en tullete syklus! Skal i tillegg ha styrt syklus neste gang, og det ser jeg frem til papirene blir sendt i posten allerede i morgen, så med det tar jeg en liten juleferie fra forumet frem til mensen er på plass! God jul
God nyttår kjære deg! Håper virkelig at 2021 blir deres år!CD 1: Godt nytt år ikke akkurat så grei start på året med tr på besøk, har skikkelig vondt men det var på tide at hu kom, da syklusen ble på hele 34 dager, og jeg spottet allerede fra cd 24. I morgen starter jeg med progynova, og på mandag når hverdagen er i gang igjen skal jeg ringe klinikken og melde inn mensen håper dette er vårt år!