Norri prøver på første

CD 21: Hmmm da har jeg begynt å blø sånn smått? blodet var liksom blandet med el-slim, og er bare på dopapiret når jeg tørker meg... Syns det var litt rart. Egentlig er hele denne syklusen rar fordi jeg har hatt el-slim fra cd 12 og frem til i dag, så jeg lurer litt på om jeg faktisk har en syklus uten EL?! Ble litt sånn halvhjertet innsats med el-testene også så er jo ikke godt å si :p må vel bare vente å se :wtf:
 
CD 21: Hmmm da har jeg begynt å blø sånn smått? blodet var liksom blandet med el-slim, og er bare på dopapiret når jeg tørker meg... Syns det var litt rart. Egentlig er hele denne syklusen rar fordi jeg har hatt el-slim fra cd 12 og frem til i dag, så jeg lurer litt på om jeg faktisk har en syklus uten EL?! Ble litt sånn halvhjertet innsats med el-testene også så er jo ikke godt å si :p må vel bare vente å se :wtf:

Nå er vi halvveis inn i oktober, så da er det ikke lenge til november:love7:love7
 
CD 26: Fikk endelig papirene for nytt innsett i posten på fredag, og samtykkeskjema - så det må jeg få sendt avgårde i morgen! Spotter fortsatt, så håper tr dukker opp snart :)
 
CD 1: mensen er endelig på plass, så da er det neste på planen ultralyd på cd 10, og forhåpentligvis innsett i uke 47 :D
 
CD 10: Ledende folikkel var 11 mm, og slimhinnen typ 5ish. Så blir ny kontroll på torsdag :)
 
CD 13: Ultralyden i dag viste at slimhinnen var blitt 8 mm, og ledende follikkel var 14 mm :D så da begynner jeg med el-tester i morgen og lutinus fra dagen etter positiv el-test!
 
CD 14: negativ el-test i dag, håper på positiv el test Ila helga :smiley-angelic001
 
CD 15: positiv el test i dag :D starter med lutinus i morgen, også blir det innsett på torsdag?!
 
Last edited:
Herlig!! Krysser fingrene for at spira fester seg! :love2
 
CD 22 - 6 DPO: i går fikk jeg satt inn en perfekt blasto :Heartred så det betyr vel at jeg allerede er 6 dpo? Fikk hcg støtte, så blir ikke testing før vi nærmer oss desember! Nå er det bare å vente :happy:
 
Last edited:
CD 22 - 6 DPO: i går fikk jeg satt inn en perfekt blasto :Heartred så det betyr vel at jeg allerede er 6 dpo? Fikk hcg støtte, så blir ikke testing før vi nærmer oss desember! Nå er det bare å vente :happy:

Krysser fingrene!!:love017 Jeg blir forhåpentligvis ruger om litt over en uke! Heia oss!:Heartred
 
Back
Topp