Norri prøver på første

Har du hatt innsett? Eller blir det på mandag? :happy:
 
Nei har innsett på mandag :D kjenner fallhøyden er stor denne gangen :nailbiting:
Da er det vel en liten blastocyst du skal sette inn :love2 Ja det skjønner jeg etter forrige rundes resultat! Krysser fingrene og håper for at du blir gravid med terminspira nå ❤️
 
Da er det vel en liten blastocyst du skal sette inn :love2 Ja det skjønner jeg etter forrige rundes resultat! Krysser fingrene og håper for at du blir gravid med terminspira nå ❤️

ja det blir spenennde :D Kanskje blasto er tingen!

takk, håper sånn sånn jeg også :Heartred
 
CD 19: Nå er jeg ruger igjen :) ble en morula denne gangen også, skjønner ikke helt hvordan det går opp i opp, men satser på at de har full kontroll. Ellers fikk jeg beskjed om at jeg bare har fem egg igjen på frys, fordi det første de tinte ikke overlevde. Fikk også resept på ovitrelle, så får vi se hvordan dette blir da!
 
CD 19: Nå er jeg ruger igjen :) ble en morula denne gangen også, skjønner ikke helt hvordan det går opp i opp, men satser på at de har full kontroll. Ellers fikk jeg beskjed om at jeg bare har fem egg igjen på frys, fordi det første de tinte ikke overlevde. Fikk også resept på ovitrelle, så får vi se hvordan dette blir da!

Spennende og nervepirrende dager fremover ❤️ Masse lykke til ❤️❤️
 
Rugedag 3 - 7DPO: Er lite som skjer her hos meg, skal sette siste dose med ovitrelle i morgen - så kan jeg kanskje teste i slutten av neste uke, på lørdag, eller søndag? med forbehold om at tr ikke kommer da selvfølgelig :nailbiting:
 
Du er en dag foran meg i løypa! Når tror du at du starter med testingen?
 
Ååå så gøy at vi er så likt i løypa :D Tror jeg kommer til å teste i slutten av neste uke, lørdag eller søndag. Når tenker du å starte?

Har lyst til å starte på søndag :p Jeg testa i dag og ovitrelle er ute av kroppen min :D
 
Så spennende, heier på deg!! jeg er fryktelig pysete når det kommer til testing så vi får se om jeg rekker å teste før tr kommer :p

Jeg er rett og slett altfor utålmodig :arghh::hilarious::hilarious:
 
Skjønner deg godt, jeg er egentlig et veldig utålmodig menneske selv... men ikke når det gjelder testing :hilarious: Kanskje din testing inspirerer meg til å starte litt tidligere da :p

Kanskje :hilarious::hilarious: Jeg har ikke fått testene enda som jeg bestilte sist uke, så jeg får ikke begynt enda uansett :bag::hilarious:
Hvis de ikke kommer i morgen, så kommer de ikke før neste uke ;)
 
Rugedag 4 - 8 DPO: Har tatt de siste 9 klikkene med ovitrelle :) Så nå er det vel bare å vente :p
 
Rugedag 6 - 10 dpo: Er så ekstremt emosjonell og hormontroll om dagen.. akkurat sånn som jeg pleier å bli før jeg får mensen :wtf: har ikke troa i det hele tatt...
 
Rugedag 7 - 11 dpo: en uke siden innsett:D tok en test i morrest for å se ståa mtp ovitrelle sprøyten jeg tok på fredag:
6EFFCB2C-E15D-4F0A-BD88-655F1C70209F.jpeg

Fortsatt HCG i omløp; og føles egentlig litt meningsløst med bare denne testen. Burde jo teste igjen i morgen for å se hvilken vei den går, men det vet jeg ikke om jeg vil vite :p
 
Rugedag 7 - 11 dpo: en uke siden innsett:D tok en test i morrest for å se ståa mtp ovitrelle sprøyten jeg tok på fredag:
Vis vedlegget 335495
Fortsatt HCG i omløp; og føles egentlig litt meningsløst med bare denne testen. Burde jo teste igjen i morgen for å se hvilken vei den går, men det vet jeg ikke om jeg vil vite :p
Spennende:):)
 
Back
Topp