Norri prøver på første

CD 20 (?): tror kanskje ikke kroppen spiller helt på lag likevel... Jeg begynte plutselig og spotte på mandag, både rødt og brunt. Så kanskje ikke alt er kommet ut?! Kjenner jeg er skikkelig lei..
 
CD 24 (?): Ingenting nytt å melde her i fra, spotter fortsatt. MEN forhåpentligvis noen dager nærmere tr :)
 
CD 26: litt mensensmerter i dag og det er den 10ende dagen med spotting.
 
CD 1: HERREGUD!! Der kom endelig TR :D Hvis denne syklusen går som normalt, så kan det se ut som at neste vil starte rundt 22. august. Så blir det ultralyd på cd 10/13ish, noe som gjør at innsett mest sannsynlig blir i uke 37:smiley-angelic001
 
CD 2: Leste at første mens etter en spontanabort kan være heftig, og det er også min oppfatning. Herregud.. Jeg blør jo mer nå enn det jeg gjorde ved selve spontanaborten. Såå er veldig glad jeg takket nei til hyttetur denne helga, for jeg har ikke noe å gjøre på et utedo :p Ellers gleder jeg meg til dette er over, og jeg kan begynne å teste etter EL! For selvom jeg er veldig innstilt på at IVF er vår vei, så har jeg alltid et lite håp, og tenk så gøy hvis vi hadde fått det til selv :smiley-angelic001
 
CD 6: TR har for lengst pakket sammen, men har spottet litt både søndag og mandag.. Så får vi se hvordan dagen i dag blir. Tenker jeg begynner å teste etter EL på cd 10-11 kanskje :)
 
CD 7: Ikke mer spotting, så nå er jeg klar for action haha :D mulig jeg begynner med el-testing i morgen. Bare for å liksom gjøre noe produktivt :)
 
CD 10: I dag husket jeg endelig på å ta el-test, selvfølgelig negativ.. MEN nå føles det i hvert fall som jeg gjør noe produktivt :)
IMG_8166.jpg
 
CD 11: Fortsatt negativ el-test, men i kveld kom det litt el-slim :D så håper på eggløsning ila uka!
 
CD 15 - 1 DPO: endelig i dpo-land:woot: men er realist og har Tromsø på speed dial til når tr dukker opp :hilarious: neida, har jo ikke det, men blir ikke akkurat skuffa om det ikke går! Dog skal vi ha for god innsats :D det er jo aldri feil!
 
CD 15 - 1 DPO: endelig i dpo-land:woot: men er realist og har Tromsø på speed dial til når tr dukker opp :hilarious: neida, har jo ikke det, men blir ikke akkurat skuffa om det ikke går! Dog skal vi ha for god innsats :D det er jo aldri feil!

Så greit å være over i dpo-land! Kjenner igjen følelsen av å ikke ha de store forhåpningene til å klare det selv;) Men man vet aldri:) Uansett er dere nærmere nytt innsett! Blir spennende å følge med:)
 
Back
Topp