Norri prøver på første

Jepp, da fikk jeg det konstantert. Blir ingen baby på oss. Visste det egentlig allerede i går, fordi alle symptomene mine forsvant. Puppene sluttet å være ømme og magen gikk tilbake til å være flat som en pannekake... Så da ble ikke ting sånn som det skulle, og det kjenner jeg er ganske kjipt.. Føler meg så dum som begynte å glede meg... men har snakket med klinikken og de skulle i hvert fall sende papirer så vi er klar for nytt innsett til høsten.

Ånei! Dette var triste nyheter! Vet så godt følelsen, og det er helt forferdelig! Ønsker deg alt godt og håper du lykkes neste gang!:Heartred
 
Åå, det var jo ikke sånn det skulle bli :sorry: Så sykt trist og urettferdig! Stoor klem til deg ❤️
 
Så utrolig trist og urettferdig :( klem❤️
Ånei! Dette var triste nyheter! Vet så godt følelsen, og det er helt forferdelig! Ønsker deg alt godt og håper du lykkes neste gang!:Heartred
Åå, det var jo ikke sånn det skulle bli :sorry: Så sykt trist og urettferdig! Stoor klem til deg ❤️

tusen takk for klemmer og gode ord :Heartred

Skal på sykehuset i dag for å få noe tabletter (?) slik at jeg får ut det som er igjen. Kjenner at det skal bli greit å bli ferdig med dette.
 
tusen takk for klemmer og gode ord :Heartred

Skal på sykehuset i dag for å få noe tabletter (?) slik at jeg får ut det som er igjen. Kjenner at det skal bli greit å bli ferdig med dette.

Ja, når det først har gått galt vil man bare at det skal bli ferdig. Tenker på deg:Heartred
 
:Heartbigred så innmari leit og urettferdig. :sorry:
 
I går var jeg på sykehuset å fikk resept på cytotec og smertestillende som jeg skulle ta i dag. MEN i går kveld fikk jeg ganske vonde mensensmerter, verre enn ved vanlig mens vil jeg si, og det kom ut en veldig stooor blodig klump... Så jeg tror egentlig at kroppen min i stor grad har ordnet opp i dette selv.. Men tok cytotec i dag, og hadde jo forventet store mengder blod og smerter, men har hatt hva jeg vil kalle milde mensensmerter og blødd ganske lite egentlig... Er fortsatt lit klumper og sånt, men ingenting kan måle seg med det som kom ut i går :wtf: Ringte vakthavende gyn i sta, og han mente at det hørtes ut som at alt var kommet ut?! såå jeg håper det.

ÅÅÅ noe annet litt sjokkerende er at HCG nivået mitt på mandag (7+2) var på litt over usle 1000, såå tror dette gikk galt ganske tidlig, men at kroppen min ikke har skjønt det :facepalm:

Ellers fikk jeg papirer fra klinikken i posten i dag, så det passet jo veldig bra:D Kjenner jeg er veldig klar for å komme meg videre.
 
I går var jeg på sykehuset å fikk resept på cytotec og smertestillende som jeg skulle ta i dag. MEN i går kveld fikk jeg ganske vonde mensensmerter, verre enn ved vanlig mens vil jeg si, og det kom ut en veldig stooor blodig klump... Så jeg tror egentlig at kroppen min i stor grad har ordnet opp i dette selv.. Men tok cytotec i dag, og hadde jo forventet store mengder blod og smerter, men har hatt hva jeg vil kalle milde mensensmerter og blødd ganske lite egentlig... Er fortsatt lit klumper og sånt, men ingenting kan måle seg med det som kom ut i går :wtf: Ringte vakthavende gyn i sta, og han mente at det hørtes ut som at alt var kommet ut?! såå jeg håper det.

ÅÅÅ noe annet litt sjokkerende er at HCG nivået mitt på mandag (7+2) var på litt over usle 1000, såå tror dette gikk galt ganske tidlig, men at kroppen min ikke har skjønt det :facepalm:

Ellers fikk jeg papirer fra klinikken i posten i dag, så det passet jo veldig bra:D Kjenner jeg er veldig klar for å komme meg videre.
Så utrolig leit at det ikke gikk veien! :(
Jeg vet så altfor godt hvordan det kan kjennes ut.
Angående blødning så jeg jeg ofte «blødd ut» alt veldig raskt under mine spontanaborter, så det kan hodt hende at alt kom ut såpass raskt.
Håper du ikke mister motet, og kan mobilisere for nytt forsøk. Føler inderlig med deg ❤️
 
:Heartred
Så utrolig leit at det ikke gikk veien! :(
Jeg vet så altfor godt hvordan det kan kjennes ut.
Angående blødning så jeg jeg ofte «blødd ut» alt veldig raskt under mine spontanaborter, så det kan hodt hende at alt kom ut såpass raskt.
Håper du ikke mister motet, og kan mobilisere for nytt forsøk. Føler inderlig med deg ❤️

Takk for at du tok deg tid til å svare meg :Heartred Veldig trist å høre at du har hatt spontanaborter, men også fint å høre din erfaring:Heartred Blødde du mye i ettertid? Og gav det seg med klumper når alt var kommet ut? Eller fortsatte det en stund?
 
Jepp, da fikk jeg det konstantert. Blir ingen baby på oss. Visste det egentlig allerede i går, fordi alle symptomene mine forsvant. Puppene sluttet å være ømme og magen gikk tilbake til å være flat som en pannekake... Så da ble ikke ting sånn som det skulle, og det kjenner jeg er ganske kjipt.. Føler meg så dum som begynte å glede meg... men har snakket med klinikken og de skulle i hvert fall sende papirer så vi er klar for nytt innsett til høsten.
Så trist å lese ❤️ Sender deg mange varme klemme, håper du har god mennesker rundt deg som passer på nå!
 
:Heartred

Takk for at du tok deg tid til å svare meg :Heartred Veldig trist å høre at du har hatt spontanaborter, men også fint å høre din erfaring:Heartred Blødde du mye i ettertid? Og gav det seg med klumper når alt var kommet ut? Eller fortsatte det en stund?
Nei, blødde ikke mye i ettertid, og da bare rent blod uten koagler/klumper. Har vært store smerter og styrtblødning og så nesten over. Tror nok kroppen jobber hardere med å få alt ut ved SA enn vanlig mens. Man merker jo det på smertene også. Mye kraftigere sammentrekninger selv om det kanskje ikke er så enorme mengder som skal ut. Så kroppen er proff sånn. Håper det går greit etter forholdene. Ta godt vare på deg selv ❤️
 
Hei søndag!

På fredag skulle jeg vært på ultralyd, og på lørdag fikk jeg mail om at spira ville vært på størrelse med en kirsebær :wtf: Kjenner at det fortsatt er skikkelig sårt at det gikk sånn som det gikk, det føles litt som om at hele framtiden min gikk i vasken liksom. Meeen bortsett fra det så begynner jeg å føle meg bedre og mer normal. Jeg fikk jo litt "søvnproblemer" når jeg ble gravid, og jeg våknet stortsett hver eneste time ila natten, men endelig - nå natt itl lørdag, og natt til i dag har jeg endelig klart å sove gjennom hele natten, og jeg har klart å sove lengre enn til klokken 7. Så det er veldig deilig :D I tillegg har jeg nesten sluttet å blø. Jeg spotter itt, men det er liksom det. Så håper virkelig at dette er slutten på den visa.

Ellers så lurer jeg litt på hvor jeg er i syklusen liksom. Skal jeg telle første blødningsdag som syklusdag 1? i såfall er jeg på dag 9 nå?! Hmm... vanskelig dette.
 
CD 13 (?): Har sluttet å spotte, og el-slimet er på plass. Tok derfor en el-test + en graviditetstest i dag for å sjekke ståa. Kan ikke være mye hcg igjen nå altså :D men lurer på om EL-testen eventuelt blir påvirket av at jeg har pittepittelitt hcg igjen i kroppen?

IMG_7859.jpg
 
CD 15 (?): har ikke sjekket ståa med el-test eller graviditetstest siden sist... men har fortsatt mye el-slim. Sykt hvordan kroppen liksom bare går tilbake til normalt så fort. Vil tro at tr kommer ila 2 uker ish... Så da blir det innsett i slutten av august/begynnelsen av september alt etter som :D
 
Åånei nå ble jeg ordentlig lei meg :( Så trist at det ikke gikk, skjønner det er veldig sårt, man blir jo så glad når det endelig går. Sender deg en stor klem, og lykke til med nytt innsett i august ❤️ Godt du kan begynne fort igjen.
 
Back
Topp