Norri prøver på første

Så fine tester! :Heartbigred
 
Gratulerer! Så spennende! Her vil jeg følge med:) Håper jeg følger etter! Skal ha innsett (frys) på mandag!
 
Gratulerer! :wav
Jeg følte nå at det var i går jeg drev og testa :oops:
 
6+2

Jeg kunne sovet hele dagen og er så oppblåst at jeg i dag måtte kjøpe meg nye klær for å prøve å skjule magen:eek:

Her er noen tester fra i går som jeg glemte å poste. Nå føler jeg meg veldig ferdig med testingen, syns mer det er skummelt enn gøy. Er livredd for at strekene plutselig skal bli svakere :nailbiting: syns liksom ikke det er store forskjellen på disse testene her :nailbiting: men vet jo det kan handle om hvor konsentrert urinen er og fargestoffene i testene.. men ja.... Nå er det nok testing!

Fra 6+1:
IMG_7760.jpg

Fra 5+6:
IMG_7709.jpg


Fra 6+1:
IMG_7759.jpg

Fra 5+6:
IMG_7707.jpg
 
Synes absolutt strekene er sterkere, men er ingen poeng å teste videre nå som du har kommet over den grensen at man ser noe på tul ❤ kjempe fine tester :D
 
Synes absolutt strekene er sterkere, men er ingen poeng å teste videre nå som du har kommet over den grensen at man ser noe på tul ❤ kjempe fine tester :D

:Heartred:Heartred Nei ikke sant, godt å høre fra noen som har peiling på dette! Kjenner det er godt å ikke teste, også får vi se på TUL fredag i neste uke om det er noe som gjemmer seg der inne :D
 
:Heartred:Heartred Nei ikke sant, godt å høre fra noen som har peiling på dette! Kjenner det er godt å ikke teste, også får vi se på TUL fredag i neste uke om det er noe som gjemmer seg der inne :D
Ja, er skummelt, men veldig deilig å slutte og teste :shy:
Så spennende!! Håper tiden til da går fort ❤
 
7+0

er livredd for at dette ikke går veien! Bruker jo bind pga lutinusen, og så plutselig at det var kommet rødt blod i det :( var ikke store mengden, og har heller ingen smerter... men kjenner dette ikke var noe særlig :( ååååh hvorfor :sorry::sorry::sorry::sorry:
 
Last edited:
Jeg tror nesten alle jeg har fulgt på assistert som går på progesteronstøtte har blødd. Og jeg har blødd i 2 av 3 svangerskap, ingen av de ble spontanabort (mista jo seint i det ene da, men hadde ingen sammenheng med blødningene i første trimester). Ikke få helt panikk. :Heartred
 
I min graviditet med første hadde jeg blødning i uke 7. Da gikk det helt fint! Så ikke ta sorgene på forskudd. Håper det går veien for deg!:Heartred Når er TUL?
 
Jeg tror nesten alle jeg har fulgt på assistert som går på progesteronstøtte har blødd. Og jeg har blødd i 2 av 3 svangerskap, ingen av de ble spontanabort (mista jo seint i det ene da, men hadde ingen sammenheng med blødningene i første trimester). Ikke få helt panikk. :Heartred
I min graviditet med første hadde jeg blødning i uke 7. Da gikk det helt fint! Så ikke ta sorgene på forskudd. Håper det går veien for deg!:Heartred Når er TUL?

takk dere :Heartred føler meg litt bedre nå! Er godt å høre at det kan være «normalt». Har ikke blødd noe mer, bare hatt litt lysebrune lutinus rester så krysser fingrene! Har tul på fredag så er veldig spent om det er noe liv der inne :nailbiting: har nesten lyst til å høre om jeg kan komme inn tidligere...
 
takk dere :Heartred føler meg litt bedre nå! Er godt å høre at det kan være «normalt». Har ikke blødd noe mer, bare hatt litt lysebrune lutinus rester så krysser fingrene! Har tul på fredag så er veldig spent om det er noe liv der inne :nailbiting: har nesten lyst til å høre om jeg kan komme inn tidligere...

Det er jo et godt tegn! Skjønner godt om du vil fremskynde TUL! Ikke noe kjekt med blødninger...
 
7+1

Hadde håpet jeg kunne oppdatere å si at jeg ikke har blødd noe mer... men det har jeg. Det er fortsatt ikke store mengden, og har fortsatt ikke noe smerter... men det er sykt skummelt. Det kommer liksom litt vær gang jeg går på do. Jeg blir å ringe gyn i morgen å gråte meg til å få flyttet timen :sorry:
 
Last edited:
Jepp, da fikk jeg det konstantert. Blir ingen baby på oss. Visste det egentlig allerede i går, fordi alle symptomene mine forsvant. Puppene sluttet å være ømme og magen gikk tilbake til å være flat som en pannekake... Så da ble ikke ting sånn som det skulle, og det kjenner jeg er ganske kjipt.. Føler meg så dum som begynte å glede meg... men har snakket med klinikken og de skulle i hvert fall sende papirer så vi er klar for nytt innsett til høsten.
 
Back
Topp