Åh, så kjipt. Håper du bare har litt treg HCG-produksjon eller at den har festet seg sent. Krysser alt jeg har
jaa skikkelig kjedelig, blir ei veldig lang helg dette, kjenner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så kjipt. Håper du bare har litt treg HCG-produksjon eller at den har festet seg sent. Krysser alt jeg har
Ja, det skjønner jeg
Håper den har steget godt imorgen
Håper det går bra i morgen! Sender varme tanker!
Masse lykke til i morgen! Håper virkelig det går veien!
Ååå, spennende her inne! Gratulerer så mye med positiv test, krysser fingre og tær for fin stigning på blodprøven i dag
Ååå, så godt å høre at stigningen var fin! Kjente jeg fikk litt vell rask puls der en liten stund, men det er jo kjempe fin stigning på testene
Hipp hurra! Så godt å høre!
Så gøy med TUL Blir spennende!5+5
Dagene bare flyr avgårde, og snart er det helg igjen Gleder meg til ei helg uten bekymringer, for selv om det er tidlig og alt kan skje har jeg bestemt meg for å bare nyte dette Har noen symptomer, og en av de er jeg sikker på at jeg kan tillegge lutinusen skylden for - Magen min er som en ballong, og den blir bare verre og verre ila dagen. Ellers er puppene litt ømme, og jeg er litt trøtt om dagene, men det kan nok også skyldes pollen! I dag fikk jeg bestilt time til TUL, så det er det ca 2 uker til
Åå, så gøy med TUL
Når er termin?
Så gøy med TUL Blir spennende!