Norri prøver på første

Masse lykke til i morgen! Håper virkelig det går veien! ❤️
 
Ååå, spennende her inne! Gratulerer så mye med positiv test, krysser fingre og tær for fin stigning på blodprøven i dag ❤️
 
Ja, det skjønner jeg ❤️
Håper den har steget godt imorgen ❤️
Håper det går bra i morgen! Sender varme tanker!
Masse lykke til i morgen! Håper virkelig det går veien! ❤️
Ååå, spennende her inne! Gratulerer så mye med positiv test, krysser fingre og tær for fin stigning på blodprøven i dag ❤️

Så snille og gode dere er :Heartred Etter ei helt forferdelig helg var det utrolig godt å få beskjed om at tallet hadde mer enn doblet seg i dag til 695. De på klinikken var fornøyde, så da puster vi lettet ut for øyeblikket og må bare håpe på det beste!:Heartred
 
Åååh så godt stigningen er fin! Måtte det fortsette. :Heartred
 
Ååå, så godt å høre at stigningen var fin! :Heartred Kjente jeg fikk litt vell rask puls der en liten stund, men det er jo kjempe fin stigning på testene :Heartred
 
5+5

Dagene bare flyr avgårde, og snart er det helg igjen :D Gleder meg til ei helg uten bekymringer, for selv om det er tidlig og alt kan skje har jeg bestemt meg for å bare nyte dette :happy: Har noen symptomer, og en av de er jeg sikker på at jeg kan tillegge lutinusen skylden for - Magen min er som en ballong, og den blir bare verre og verre ila dagen. Ellers er puppene litt ømme, og jeg er litt trøtt om dagene, men det kan nok også skyldes pollen! I dag fikk jeg bestilt time til TUL, så det er det ca 2 uker til :D
 
5+5

Dagene bare flyr avgårde, og snart er det helg igjen :D Gleder meg til ei helg uten bekymringer, for selv om det er tidlig og alt kan skje har jeg bestemt meg for å bare nyte dette :happy: Har noen symptomer, og en av de er jeg sikker på at jeg kan tillegge lutinusen skylden for - Magen min er som en ballong, og den blir bare verre og verre ila dagen. Ellers er puppene litt ømme, og jeg er litt trøtt om dagene, men det kan nok også skyldes pollen! I dag fikk jeg bestilt time til TUL, så det er det ca 2 uker til :D
Så gøy med TUL :joyful:❤️ Blir spennende!
 
5+6

Endelig kom testene i posten! Fra i dag:
42847531-061F-4EF5-90B0-D12F8EB9A445.jpeg


Fra rugedag 15:
3BA6D4E9-836B-426C-8076-B0FE2CCD5FC2.jpeg


Og noen babyplan tester fra i dag:
35D54C14-3751-46E5-943A-08B2227F0F45.jpeg


Tror egentlig ikke jeg kommer til å teste noe særlig mer... Men har en til clearblue og et par babyplan til som jeg like gjerne kan bruke opp :D
 
Back
Topp