Norri prøver på første

Så greit å være over i dpo-land! Kjenner igjen følelsen av å ikke ha de store forhåpningene til å klare det selv;) Men man vet aldri:) Uansett er dere nærmere nytt innsett! Blir spennende å følge med:)

Nei man vet jo aldri, men som du sier - innsett blir bare nærmere og nærmere :D :Heartred
 
CD 18 - 4 DPO: Ingenting nytt å melde fra denne kanten! Jeg har ferie, så jeg prøver og bare få dagene til å gå :p
 
CD 25 - 11 DPO: Litt antydning til spotting her, så da kommer nok tr som bestilt på torsdag!! Selvfølgelig kjedelig at det ikke går naturlig :wtf: meeen jeg gleder meg så til å komme i gang med nytt fryseforsøk:)
 
CD 1: HURRA, der kom mensen, så nå må jeg bare få meg en time til ultralydundersøkelse på fredag neste uke (CD 9), tipper det er for tidlig og at jeg må ha enda en ultralyd på CD 12! Nå er vi i gang igjen :D:D:D

Edit: blir ultralydundersøkelse torsdag neste uke (CD 8)
 
Last edited:
CD 8: Da var første ultralyd unnagjort, og den viste en slimhinne på 8 mm, og på høyre eggstokk fant vi en folikel på 11 mm :) Klinikken var fornøyd og jeg får starte med el-tester på søndag :D
 
CD 8: Da var første ultralyd unnagjort, og den viste en slimhinne på 8 mm, og på høyre eggstokk fant vi en folikel på 11 mm :) Klinikken var fornøyd og jeg får starte med el-tester på søndag :D
Ahh, så spennende :D:D:Heartred
 
CD 11: Negativ el-test. Er litt redd jeg ikke får innsett denne gangen, for når jeg snakket med de på telefonen, og spurte hvordan de gjør det dersom det havner på helg, så fikk jeg inntrykk av at de ikke gjør innsett i helg, men at dersom problemstillingen dukket opp så skulle de diskutere muligheten for å sette inn sent fredags ettermiddag hvis jeg f.eks. skulle hatt innsett lørdag, men fikk ingen garanti for det. Jeg aner heller ikke hvor mange dager eggene som er på frys er, men mener de sa at de ville bruke de som var «yngst» først, og siden jeg satt inn 4-dagers sist så har jeg vel sikkert noen flere morualer og kanskje noen blastoer liggende på frys (?) Det går liksom ikke opp hvis jeg får positiv test på onsdag og det er 4-dagers jeg skal sette inn :facepalm: blasto hadde jo vært en mulighet da, men det vet jeg ikke 100% sikkert at jeg har, og hvis jeg har det så vet jeg ikke om de vil bruke den før jeg har brukt opp de som er yngre først. Litt tanker på en søndag :nailbiting: men hvem vet, kanskje EL blir forsinket, og det løser seg :p
 
Er det sånn at man må selv teste med eltester etter at ovitrelle er tatt? Kan det være en fare for at man ikke får el?:eek: Visste jeg ikke.. Så nervepirrende! Håper du snart får en positiv eltest❤️
 
Er det sånn at man må selv teste med eltester etter at ovitrelle er tatt? Kan det være en fare for at man ikke får el?:eek: Visste jeg ikke.. Så nervepirrende! Håper du snart får en positiv eltest❤️

nei det tror jeg ikke man må, har ingen erfaring med otrivelle annet enn som HCG støtte etter innsett! jeg skal ha innsett i naturlig syklus så er derfor jeg må bruke el-tester :) Siden jeg gjør det i naturlig syklus så er det jo en sjanse for at jeg får el, men det er mer vanlig for meg å ha el enn ikke. men jeg mener å ha lest at otrivelle fremprovoserer el så det skal du ikke bekymre deg for :)
 
nei det tror jeg ikke man må, har ingen erfaring med otrivelle annet enn som HCG støtte etter innsett! jeg skal ha innsett i naturlig syklus så er derfor jeg må bruke el-tester :) Siden jeg gjør det i naturlig syklus så er det jo en sjanse for at jeg får el, men det er mer vanlig for meg å ha el enn ikke. men jeg mener å ha lest at otrivelle fremprovoserer el så det skal du ikke bekymre deg for :)
Aha, da gir det jo mening:) Har lest at flere bruker eltester, men da er det vel naturlig syklus ja:) Ja, da skal nok otrivelle fremprovosere eggløsningen hos meg:) Takk for svar!:joyful:
 
CD 13: negativ el-test i dag også! Syns streken er veldig svak så håper håper på torsdag :nailbiting:
 
CD 15: Herregud for noen el-smerter jeg har i dag :wtf: Skikkelig ubehagelig! I morgen starter jeg med lutinus :D
 
CD 16: Første dose med lutinus er tatt, og nå er det helg :D
 
Back
Topp