Norri prøver på første

CD 25 - RD4 - 9 DPO: I dag satte jeg siste dose med ovitrelle :) Ellers skjer det ikke så mye her hos meg, er veldig oppblåst i magen pga lutinus :wtf: Også lurer jeg veldig på hva utfallet blir denne gangen :nailbiting: Syns det er så trist å tenke på at hvis det ikke går denne gangen så må vi gå inn i nok et år, uten det vi ønsker oss mest :sorry: Januar 2021 er også fire år siden vi startet å prøve.. Æsj så kjip denne prøveprosessen er :sad010
 
CD 29 - RD8 - 13 DPO: skjer fortsatt lite her hos meg :wtf: vet jo at man ikke trenger å få symptomer så tidlig, men syns et lite stikk hadde gjort seg :hilarious: er fryktelig hormonell og helt emosjonelt ustabil... syns så synd på mannen som må leve med meg :( sååå helt ærlig føler jeg denne runden minner mye om fryseforsøk #2 som ikke gikk veien! Har begynt å innstille meg på det... ååh det er så kjedelig! Lurer på om det hadde hatt noe for seg å prøve styrt syklus... evt satt inn to egg :p skal høre med de når jeg ringer inn mensen! Håper de som titter innom dagboka mi har ei god helg :Heartred over og ut!
 
CD 31 - RD 10 - 15 DPO: nå er jeg igang med testing :facepalm: er 6 dager siden jeg satte siste dose med ovitrelle, så fortsatt hcg igjen i kroppen, men syns ikke det ser ut som det er noe «ekstra» hcg (altså egen hcg produksjon) :sorry: har egentlig mentalt forberedt meg på at det ikke gikk denne gangen heller, så da er det ikke annet å gjøre enn å prøve på nytt :yuck:

Test fra i morrest kl 07:19
881A4725-4DAD-4E02-94AE-9540F3386D95.jpeg

test fra i dag kl 12:23
8AAF1B5C-C008-49FF-B81E-A6ED1F43A06E.jpeg
 
CD 31 - RD 10 - 15 DPO: nå er jeg igang med testing :facepalm: er 6 dager siden jeg satte siste dose med ovitrelle, så fortsatt hcg igjen i kroppen, men syns ikke det ser ut som det er noe «ekstra» hcg (altså egen hcg produksjon) :sorry: har egentlig mentalt forberedt meg på at det ikke gikk denne gangen heller, så da er det ikke annet å gjøre enn å prøve på nytt :yuck:

Test fra i morrest kl 07:19
Vis vedlegget 341587
test fra i dag kl 12:23
Vis vedlegget 341588

Jeg krysser alt jeg har for dere :Heartred:Heartred
 
CD 33 - RD12 - 17 DPO: testet på nytt i dag, og jeg kunne såvidt skimte en strek. Regner med det blir nytt innsett i januar.
 
Last edited:
CD 33 - RD12 - 17 DPO: testet på nytt i dag, og jeg kunne såvidt skimte en strek. Regner med det blir nytt innsett i januar.

:Heartbigred Du er sterk! Dette gamet er ikke for pyser! Ønsker deg masse lykke til videre og jeg følger med og heier fra sidelinjen!
 
CD 34 - RD13 - 18 DPO: Tok enda en test i morrest, og da var det bare en svak svak skygge, som bare et godt trent testeøye kunne se:p. Så jeg kontaktet UNN, og har nå sluttet med lutinus. Skal ringe inn mensen når den kommer, da jeg kanskje får mulighet til et nytt innsett nå i desember :woot: Tør ikke helt å tro på det da, mtp. at jeg måtte ha en pause mellom fryseforsøk #2 og dette. Også spørs det jo syklusen min ikke blir helt tullete igjen, og om vi egentlig ønsker et nytt fryseforsøk før jul.. kanskje kroppen og hode har godt av en pause?! Men samtidig så hadde det vært verdens beste julegave dersom testen hadde blitt positiv. Vet i hvert fall at jeg ikke skal ha hcg-støtte neste gang.. Vi får se hva de sier når jeg ringer inn TR!
920610D9-07C3-4908-A31F-E2FE0E9FB1E4.jpeg

8602DAAD-4483-47CA-8005-994FD6112136.jpeg
 
Last edited:
CD 1: Da var TR på plass! Ringer unn på mandag for å finne ut av planen videre! Tenker hvis vi får mulighet til innsett i desember så kjører vi på, men hvis ikke er det helt greit med pause :)
 
CD 3: hvis alt går etter planen blir det innsett på meg i desember :) skal bestille meg ultralyd til neste mandag, så får vi se hva ståa er!
 
CD 4: Fikk bestilt meg ultralyd til neste mandag :D Spent på hva ståa er da, jeg håper virkelig ikke det blir noe tull nå :nailbiting:
 
Håper du rekker et innsett og ønsker deg masse lykke til! ❤️
 
Back
Topp