Norri prøver på første

Norri!! Jeg er såå glad for deg!! Åhååå!
Gratulerer i massevis! Dette er så fortjent! :Heartred

Og! Jeg er også ganske sikker på at det er AB-kuren, med prednisilon, som har gjort susen nå.

JIPPIIIII! :Heartred:Heartred:Heartred

Tusen tusen takk gode du :Heartred
 
Gratulerer! :Heartbigred
 
Åå, herremiin! ❤️ Gratulere så mye kjære du! ❤️ Jeg unner dere det sååå mye! Stoor klem til deg og jeg gleder meg masse å følge dere videre :D:smiley-bounce012
 
4+4: sakte men sikkert begynner det å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid, og spesielt på ettermiddagene når sjøsyken finner veien så er det ingen tvil :hungover: har ikke testet noe mer, og tror vel egentlig ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Positiv test er positiv test :happy:
 
Åh, det var så fantastisk å komme inn hit nå og lese at er gravid!!!:woot::nailbiting::woot::Heartred:Heartred Gratulerer så utrolig masse!!

Har tenkt mye på sånne type medisiner jeg og, som du har gått på nå! Håper Porsgrunn vil teste det på meg hvis det ikke går med IVF nå!:rolleyes: Hvor lenge skal du gå på diverse greier?
 
Åh, det var så fantastisk å komme inn hit nå og lese at er gravid!!!:woot::nailbiting::woot::Heartred:Heartred Gratulerer så utrolig masse!!

Har tenkt mye på sånne type medisiner jeg og, som du har gått på nå! Håper Porsgrunn vil teste det på meg hvis det ikke går med IVF nå!:rolleyes: Hvor lenge skal du gå på diverse greier?


Tusen takk :D:Heartred så koselig at du følger med her!

Du jeg vet faktisk ikke hvor lenge de vil jeg skal gå på prednisolon og albyl-e. Fikk beskjed om å høre med legen når jeg er TUL! Så vet mer neste fredag! Kan oppdatere deg da :) utrogestan og estradot tror jeg at jeg skal slutte med i uke 10!

håper du snart kommer etter!!! Fikk med meg hva som skjedde med deg, og håper du er ved godt mot for veien videre :Heartred
 
6+0

på tide med en liten oppdatering her :) alt er egentlig bra, men har hatt litt farget utflod et par ganger nå. Og det har kommet etter at jeg har satt inn utrogestan - så mest sannsynlig er det jo derfor, og det faktum at jeg går på blodfortynnende.. men det gjør meg selvfølgelig ganske nervøs :sorry: Har fått time til tidlig ultralyd om akkurat en uke, når jeg er 7+0. Sååå det ser jeg veldig frem til.

Enn så lenge har jeg symptomer, og både i går og i dag har jeg hatt noen skikkelig bølger med kvalme som jeg må puste meg gjennom - så det tar jeg som et godt tegn! I tillegg målte jeg hcg på mandagen som var, da var jeg 5+3, og hadde 5184, så det lover jo bra det også!

god helg til dere :Heartred
 
7+5

Et fortsatt gravid:Heartred Forrige fredag da jeg var 7+0 var vi på ultralyd på sykehuset og fikk se et bankende hjerte :) Skal ikke gå inn på for mange detaljer, men følte meg rett og slett ikke ivaretatt der, og legen hadde null peiling på IVF, og jeg som hadde hatt farget utflod et par ganger ble ikke trygget i det hele tatt. Men gikk der i fra med godt mot, for vi hadde tross alt sett hjerte banke! Spoler vi frem til i går 7+4, så hadde jeg plutselig blødd rødt i truseinnlegget, og det dryppet i do.. Tenkte at alt håp var ute, og sov nesten ikke noe i natt fordi jeg var så lei meg og redd :( Ringte til gynekologen med en gang telefonlinjene hennes åpnet, og fikk komme inn for en sjekk. Når hun sa at "her er det liv", da ble jeg altså så letta! Vi fikk både høre og se hjertelyden denne gangen :Heartred Hun kunne ikke se hvor blødningen kom fra, så med stor sannsynlighet kommer det nok av medisinene jeg går på. Nå føler jeg det har vært litt for mye av det gode her, og jeg håper det roer seg....

Håper de som fortsatt leser dagboka mi har det bra :Heartred skal prøve å bli litt flinkere til å oppdatere!
 
Herlighet her har det skjedd ting! Gratulerer så mye!!! :love7 Endelig!!
 
Back
Topp