Norri!! Jeg er såå glad for deg!! Åhååå!
Gratulerer i massevis! Dette er så fortjent!
Og! Jeg er også ganske sikker på at det er AB-kuren, med prednisilon, som har gjort susen nå.
JIPPIIIII!
Tusen tusen takk gode du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Norri!! Jeg er såå glad for deg!! Åhååå!
Gratulerer i massevis! Dette er så fortjent!
Og! Jeg er også ganske sikker på at det er AB-kuren, med prednisilon, som har gjort susen nå.
JIPPIIIII!
Å herreguuud Norri så artig!! Dette fortjente du virkelig sender deg en stor klem og gleeeder meg til å følge med deg videre!
Gratulerer SÅ mye!
Hurra! Gratulerer så mye!
Gratulerer!
Åå, herremiin! Gratulere så mye kjære du! Jeg unner dere det sååå mye! Stoor klem til deg og jeg gleder meg masse å følge dere videre
Åå, gratulerer så mye, dette er så fortjent
Må jo komme innom for å se hvordan det går Ah, jeg er så sykt glad på deres vegne altså, har tenkt masse på dere!Tusen takk kjære Batuuli koselig at du fortsatt er her!!
Må jo komme innom for å se hvordan det går Ah, jeg er så sykt glad på deres vegne altså, har tenkt masse på dere!
Åh, det var så fantastisk å komme inn hit nå og lese at er gravid!!! Gratulerer så utrolig masse!!
Har tenkt mye på sånne type medisiner jeg og, som du har gått på nå! Håper Porsgrunn vil teste det på meg hvis det ikke går med IVF nå! Hvor lenge skal du gå på diverse greier?
Hvordan går det med deg?