Er så spent på deg! Noe nytt ? ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så spent på deg! Noe nytt ? ♡
Vet følelsen <3 Men det skal gå bra for deg nå snupp.. Det skal murreSkikkelig nervepirrende om dagen.. Har egentlig bare lyst til å gråte fordi jeg er så redd.. Livredd... har så innmari murringer, som hver gang minner meg om begge SA-ene.. Går liksom bare å venter på at det er over.. En helt forferdelig følelse.. Når jeg var oppe Kl 5 i natt var jeg sikker på at jeg blødde.. Testet strips å fikk fort strek.. Men var like redd når jeg la meg igjen, å enda mer sikker på at jeg hadde begynt å blø når jeg våknet Kl 9.. Huff.. Testene blir muligens bittelitt sterkere, men ikke mye.. Å det bekymrer meg.. Har ikke tatt digital enda.. Vil vente til etter ikm.. Usj.. Unner ingen denne følelsen..
Vet følelsen <3 Men det skal gå bra for deg nå snupp.. Det skal murre
Vet følelsen <3 Men det skal gå bra for deg nå snupp.. Det skal murre
Di krever mer enn bt sine Jeg hadde dem nå sist jeg var gravid.. ble mye svakere enn bt sine Kjøp en annen test..Men vet du om disse ebay testene ikke blir så sterke, eller er det jeg som har lite hcg enda?
Di krever mer enn bt sine Jeg hadde dem nå sist jeg var gravid.. ble mye svakere enn bt sine Kjøp en annen test..
Har det sånn jeg og.. Men vi må slutte og tenke sånn! Denne gangen skal den sitte.. Lag nye gode minner med 1-2 :*Skal vurdere å ta den jeg har liggende fra cb sin snart.. Men hadde håpet jeg ventet litt å at det heller står 2-3 i stedet for 1-2.. Føler liksom det bærer ulykke å dårlige minner på 1-2.. Høres sikkert litt rart ut men ikm er i morgen..
Har det sånn jeg og.. Men vi må slutte og tenke sånn! Denne gangen skal den sitte.. Lag nye gode minner med 1-2 :*
Fine tester <3 Dette går braHer er troen testene til å med i dag.. Synes ikke de blir sterkere men... Ja det er sant.. Må prøve å tenke positivt men takk snille du godt å ha noen å prate med
Fine tester <3 Dette går bra
Fantastisk <3 :-* Gratulerer!!!!Da er det offisielt
Fantastisk <3 :-* Gratulerer!!!!
Gratulerer så myeDa er det offisielt
Gratulerer så mye
Gratulerer
Det her kommer til å gå så bra Har trua! Mensen her, så pp10 er offisielt i gang Satser på at 2017 gjør meg godt!Tusen takk livredd, men nå SKAL det gå bra hvordan går det med deg da?
Det her kommer til å gå så bra Har trua! Mensen her, så pp10 er offisielt i gang Satser på at 2017 gjør meg godt!