Er så spent på deg! :) Noe nytt ? ♡

Skikkelig nervepirrende om dagen.. Har egentlig bare lyst til å gråte fordi jeg er så redd.. Livredd... :( har så innmari murringer, som hver gang minner meg om begge SA-ene.. Går liksom bare å venter på at det er over.. En helt forferdelig følelse.. Når jeg var oppe Kl 5 i natt var jeg sikker på at jeg blødde.. Testet strips å fikk fort strek.. Men var like redd når jeg la meg igjen, å enda mer sikker på at jeg hadde begynt å blø når jeg våknet Kl 9.. Huff.. Testene blir muligens bittelitt sterkere, men ikke mye.. Å det bekymrer meg.. :sorry: Har ikke tatt digital enda.. Vil vente til etter ikm.. Usj.. Unner ingen denne følelsen.. :sorry:

Skikkelig nervepirrende om dagen.. Har egentlig bare lyst til å gråte fordi jeg er så redd.. Livredd... :( har så innmari murringer, som hver gang minner meg om begge SA-ene.. Går liksom bare å venter på at det er over.. En helt forferdelig følelse.. Når jeg var oppe Kl 5 i natt var jeg sikker på at jeg blødde.. Testet strips å fikk fort strek.. Men var like redd når jeg la meg igjen, å enda mer sikker på at jeg hadde begynt å blø når jeg våknet Kl 9.. Huff.. Testene blir muligens bittelitt sterkere, men ikke mye.. Å det bekymrer meg.. :sorry: Har ikke tatt digital enda.. Vil vente til etter ikm.. Usj.. Unner ingen denne følelsen.. :sorry:
Vet følelsen <3 Men det skal gå bra for deg nå snupp.. Det skal murre :)

Vet følelsen <3 Men det skal gå bra for deg nå snupp.. Det skal murre :)

Ja håper inderlig at dette går bra :smiley-angelic001 er ihvertfall kvalm på morgenen nå, det har jeg ikke vært før.. Har i de siste dagene trodd det bare er psykisk fordi jeg er redd, men når jeg var oppe Kl 5 kjente jeg ingenting, å på morgenen våkna jeg fordi jeg var kvalm.. :joyful: håper egentlig det blir mere, hørt at de som er kvalme som regel har en sterk spire.. så kanskje jeg slapper mere av :joyful:

Di krever mer enn bt sine :) Jeg hadde dem nå sist jeg var gravid.. ble mye svakere enn bt sine :) Kjøp en annen test.. :)

Skal vurdere å ta den jeg har liggende fra cb sin snart.. Men hadde håpet jeg ventet litt å at det heller står 2-3 i stedet for 1-2.. Føler liksom det bærer ulykke å dårlige minner på 1-2.. Høres sikkert litt rart ut men :) ikm er i morgen..

Skal vurdere å ta den jeg har liggende fra cb sin snart.. Men hadde håpet jeg ventet litt å at det heller står 2-3 i stedet for 1-2.. Føler liksom det bærer ulykke å dårlige minner på 1-2.. Høres sikkert litt rart ut men :) ikm er i morgen..
Har det sånn jeg og.. Men vi må slutte og tenke sånn! Denne gangen skal den sitte.. Lag nye gode minner med 1-2 :*

Har det sånn jeg og.. Men vi må slutte og tenke sånn! Denne gangen skal den sitte.. Lag nye gode minner med 1-2 :*

Her er troen testene til å med i dag.. Synes ikke de blir sterkere men... Ja det er sant.. Må prøve å tenke positivt men :) takk snille du :) godt å ha noen å prate med :Heartpink

Vedlegg

• Snapchat-1303675985301257775.jpg
    Snapchat-1303675985301257775.jpg
    368,6 KB · Visninger: 100
  • 2016-03-28 09.57.44.jpg
    2016-03-28 09.57.44.jpg
    853,6 KB · Visninger: 105
Tusen takk :Heartblue livredd, men nå SKAL det gå bra :rolleyes:hvordan går det med deg da? :)
Det her kommer til å gå så bra:happy: Har trua! Mensen her, så pp10 er offisielt i gang :( Satser på at 2017 gjør meg godt!

Back
Topp