Murrer det masse hos deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det offisielt
Wii gratulere
Jeg håper med deg at alt går bra <3 Fortjener dere jammen <3Da har jeg fått bestilt time til tidlig ultralyd. 13. april da er det tidligste de kan se noe.. helt på gråten nesten når jeg snakket med sekretæren til gynekologen min.. Er liksom 3.gang på 5 mnder at jeg ringer å forteller jeg er gravid.. Fortalte at jeg er livredd, å det forsto hun godt.. Hun skulle krysse fingrene for meg Måtte ringe hvis det var den minste ting jeg bekymret meg for,slik som sist. godt å vite Men hjelper ikke så mye på den følelsen jeg har.. Redd for å begynne å glede meg, da jeg ikke vet om jeg klarer enda en smell.. vet jeg burde være kjempe glad, å prøver å glede meg over at vi fikk klaff igjen så fort i det minste
Jeg håper med deg at alt går bra <3 Fortjener dere jammen <3
Gratulerer så mye! Denne gangen SKAL det gå bra
Krysser fingre og tær for deg [emoji172]
Tror ikke du skal bekymre deg! Fin stigning og murringene er nok bare vanlige gravidmurringer! Jeg har trua på at dette går kjempe braSkikkelig uggen i magen i dag.. Små diaré, kvalm, vonde pupper. Har en merkelig murring å følelse i magen i dag, å det bekymrer meg.. Livredd å har en følelse av at jeg ikke burde glede meg.. Huff.. Testene blir sterkere, men redd de merkelige murringingene ikke er noe bra tegn..
Tror ikke du skal bekymre deg! Fin stigning og murringene er nok bare vanlige gravidmurringer! Jeg har trua på at dette går kjempe bra
Takk søte du var innom å kjøpte to nye tester før jobb i sted, å tok en en nå hærlig å se svart på hvitt at det har økt fra 1-2 uker på mandag litt mer beroliget nå
Og enda mer skal den øke, hele veien inn til termin slapp av og nyt, det er deg vel unt
Så leit å lese at du er redd, men eneste du kan gjøre er å nå legge fra deg testene, tenke positivt og heller ta ting som det kommer. Men jeg har troen på terminspire