8+4 i dag og tul igjen i morgen ettermiddag :) grugleder meg :) selv om jeg roet meg myyye etter å fått bekreftet at spiren sitter riktig å sett hjerte slå, så kjenner jeg at jeg er livredd at drømmen brått skal bli revet bort.. Så håper alt er i orden i morgen. Samboer å jeg har bestemt oss for at hvis alt er ok så skal vi fortelle familien det ved første anledning. Tenkte å kjøpe baby sokker å feste på et stort kort eller i en liten gave eske å skrive " Hei Bestemor og bestefar. Kan dere ta vare på disse til jeg kommer i desember?" og samme til tanter og onkler :) håper virkelig vi kan gjennomføre den planen, som vi har for 3. Gang på 6 mnder.. Så håper jeg kan reise på shopping i morgen kveld etter sokker :Heartpink tvi tvi :Heartblue

Her min ufattelig nydelige bamsemums :Heartbigred Alt var helt fint, å vi fikk se hender å føtter som som sprellet og et bankende hjerte :Heartpink H*n er i dag 22.79 mm, så ble satt fram en dag. 8+6 i dag og Termin 7. Desember :Heartpink Lykke :Heartpink

Vedlegg

• Snapchat-743824827483527024.jpg
    Snapchat-743824827483527024.jpg
    377,3 KB · Visninger: 120
Pakking av overraskelses gaver til familien :Heartred blir overlevering så fort vi får tid å mulighet :) Gleder meg utrolig mye, spesielt til mine foreldre som blir besteforeldre for første gang å min bror blir endelig onkel :Heartred

Vedlegg

• Snapchat-3148603184663545232.jpg
    Snapchat-3148603184663545232.jpg
    723,7 KB · Visninger: 110
  • Snapchat-7493792175905565174.jpg
    Snapchat-7493792175905565174.jpg
    717,4 KB · Visninger: 107
Åååhhh.. Så kreativt <3 Gleder meg så til det er min tur :D Iiiihhh.. Får nesten tårer i øynene jeg.. Hormonbomba meg :p <3 Dette er så fortjent :)

Ååå herlige du :Heartpink tusen takk ;) Ja har hatt denne ideen i 3 ganger, å endelig kan vi gjennomføre den :Heartblue jeg sa til samboeren i dag at tror du på at det er en liten baby inni der nå? Å da sa han at joda, han hadde trodd det hele tiden han :joyful: bare jeg som det ikke har gått helt opp for:hilarious: så nytt å merkelig, føles som en drøm :rolleyes::Heartred

9+3:Heartred

Livet går sin vante gang :) jobb, sove å spise :p formen er ikke så ille, bortsett fra hindsides trøtt, småkvalm uansett, hodepine ofte, tett nese, tisser å griner /ler, murringer osv. Med andre ord et helt vanlig svangerskap så langt:hilarious: å måtte det fortsette slik :D jeg er ikke lenger like aktiv her inne på forum sidene. Trives best å følge med litt i bakgrunnen, og følge de jeg har blitt glad i her inne på deres dagbok, å håpe de skal en dag være like heldige som jeg er nå :Heartblue jeg liker forumet, å det har vært å kommer alltid til å være en topp plass å spørre om råd, få ut frustrasjon å dele erfaringer . Men jeg føler det av å til blir mye fokus på "negative" ting, mye prat om hva som i værst tenkelig kan skje, mye spekulasjoner om så innmari mye.. . Jeg liker ikke helt å se å tenke på alt som kan gå galt.. Har vært igjennom for mye det siste halve året til å orke å tenke på slik.. Jeg er jo redd.. Men jeg vil heller fokusere på det positive :) ta heller det som skjer når det skjer.. :) jeg er gravid i uke 10,og jeg har sett et frisk spire med et sterkt hjerte:Heartbigredog ikke en dråpe blod. jeg kan jobbe fullt, selv om det går litt utover husarbeid :joyful: jeg har endelig fått fortalt det til familie å nære venner:Heartbigred jeg vil prøve å ikke tenke på alt det skumle som kan skje, å heller glede meg over hver dag alt er bra som nå :Heartpink

10+0:Heartred og lille pjokken kan endelig kalles et foster i stedet for et embryo :Heartblue

Vært mye våken i natt.. Flere enn de to turene jeg pleier for å tisse.. :joyful: jeg har av å på mye mens lignende smerter, noe som er heelt normalt å jeg er egentlig litt glad jeg har de så titt og ofte, så vet jeg at livmoren vokser og at noe skjer nedi der :) Men i drømme så ble disse voksesmertene til et mareritt :confused: jeg har vært våken sikkert 20-30 ganger, å grått.. Smertene i drømme var ikke av positiv betydning men av at jeg blødde å mistet barnet.. Jeg ble redd i halv-våken tilstand og måtte stikke hånda under dyna for å sjekke x antall ganger.. Huff så grusomt.. :eek: drømmer mye mer nå enn jeg normalt gjør, å husker de mye bedre. Vet det er normalt, å hittentil har jeg fått slippe vonde drømmer.. Håper dette ikke blir en vane, for fy dette var ekkelt :arghh:

I dag 10+2 hørte jeg hjertelyden for første gang med angelsound :Heartbigred ord kan ikke beskrive hvor surrealistisk å fantastisk det var :Heartpink jeg har jo kun sett den lille, men ikke kunnet høre hjerte slå. Før nå :Heartblue har prøvd med angelsound i flere uker, å sist for 3 dager siden. I dag fant jeg den helt plutselig, å det var den mest fantastiske lyden i hele min verden :Heartpink etter å vært litt små redd de siste dagene var det deilig å høre høyt å tydelig et hjerte som banket:Heartpink samboer fikk ikke hørt, jeg ropte på han, men da han kom på soverommet etter en liten stund snudde den lille på seg å jeg kunne ikke lenger høre den.. Men rett etter min kjære reiste på jobb så fant jeg den igjen:joyful: skal prøve igjen i kveld etter jobb eller i løpet av helgen slik at han kanskje får hørt å :) lykke :Heartpink

Da har jeg vært på min 3. tidlige ultralyd, er 12+0 i dag å fikk se en veldig aktiv krabat på 5,4 cm, helt etter boken:Heartred åååååhhh så morro det var å få se h*n sprella å til å med lå å vinket :Heartbigred sukk:Heartbigred lykke altså :Heartpink nå blir det oul i uke 18-19 neste :D

Vedlegg

• Snapchat-7609320737844354061.jpg
    Snapchat-7609320737844354061.jpg
    404,4 KB · Visninger: 104
Hvordan går det hær? :D
Her går det veldig bra :) 16+5 i dag å jeg vokser sakte men sikkert :joyful: hører hjertelyd å alt er i orden så langt :Heartpink i dag er det en uke igjen til oul, å jeg gleder meg helt vilt til å se den lille magebeboeren igjen å forhåpentligvis se at alt fortsatt er i orden å se om det skjuler seg en gutt eller jente inni her:Heartblue for vår del spiller det ingen rolle, men jeg har en magefølelse på gutt, så blir spennende å se :Heartblue kan fortsatt ikke helt tro dette endelig skjer, å drømmer mye om at jeg har glemt at jeg er gravid å drikker alkohol på ferie :joyful: våkner å er helt svett av angst :confused:
Hvordan går det med deg da? :Heartpink

Her går det veldig bra :) 16+5 i dag å jeg vokser sakte men sikkert :joyful: hører hjertelyd å alt er i orden så langt :Heartpink i dag er det en uke igjen til oul, å jeg gleder meg helt vilt til å se den lille magebeboeren igjen å forhåpentligvis se at alt fortsatt er i orden å se om det skjuler seg en gutt eller jente inni her:Heartblue for vår del spiller det ingen rolle, men jeg har en magefølelse på gutt, så blir spennende å se :Heartblue kan fortsatt ikke helt tro dette endelig skjer, å drømmer mye om at jeg har glemt at jeg er gravid å drikker alkohol på ferie :joyful: våkner å er helt svett av angst :confused:
Hvordan går det med deg da? :Heartpink
Så godt å høre :D Håper det står bra til på oul! :)

Med meg går det bra, har fått positiv test - og er ca 4+5 på vei :D Har bestilt legetime imorgen for å få det bekreftet :) Helt surrealistisk - rart å være gravid for aller første gang :D

Har forresten og hatt en slik drøm for noen dager siden, at jeg drakk alkohol - og husket etterpå at jeg var gravid :o

Så godt å høre :D Håper det står bra til på oul! :)

Med meg går det bra, har fått positiv test - og er ca 4+5 på vei :D Har bestilt legetime imorgen for å få det bekreftet :) Helt surrealistisk - rart å være gravid for aller første gang :D

Har forresten og hatt en slik drøm for noen dager siden, at jeg drakk alkohol - og husket etterpå at jeg var gravid :eek:
Åååå ååå så morro!!!! GRATULERER:D dette fortjener du virkelig :Heartpink

Da har vi vært på oul i går å fikk se en nydelig perfekt baby med 10 fingre og tær, alt tipp topp å perfekt :D å vi fikk bekreftet den enorme sterke magefølelsen jeg har hatt siden uke 6,at det er en gutt :Heartblue jeg ble flyttet frem en uke, så er i dag 19+1,og ny termin er 2. Desember :Heartblue måtte selvfølgelig rett på butikken å kjøpe noe blått :p
snapchat-1928618067603781344-jpg.185937
kunne ikke vært lykkeligere akkurat nå :Heartbigred:happy093

Vedlegg

• Snapchat-3122538154285161659.jpg
    Snapchat-3122538154285161659.jpg
    632,5 KB · Visninger: 93
Back
Topp