Klarer ikke slutte å teste.. Haha :) Men nå blir det ikke mer før jeg tar en digital som forhåpentligvis viser 3+ til uka :Heartpink sterkere test strek enn kontroll strek i dag, før tidsfrist, så fornøyd nå :Heartbigred

Vedlegg

• Snapchat-1487325146343122916.jpg
    Snapchat-1487325146343122916.jpg
    480,5 KB · Visninger: 120
4+6:Heartbigred I morgen er min andre milepæl ( første var 4+3,da jeg mistet sist) 5+0 :rolleyes: spennende :) det ser ut som hcg har steget bra. Har ikke tid å mulighet til å innom apoteket å kjøpe en digital ukeindikator til, så nå har jeg bestilt på nett :) tenker å teste på onsdag eller torsdag hvis det har kommet i posten da. Spent :) har en litt bedre magefølelse nå. Har troen på at nå skal det gå bra, nå skal jeg endelig få min egen lille baby :Heartpink

Symptomer er litt forskjellig
- mye stikkinger om murringer, blir redd av å til da de er så kraftige..
- vobdt i ryggen av å på
- skikkelig ømme å såre pupper
- småkvalm av å til
- suuuper trøtt, sovner halv 9 på kvelden :joyful:
- tisser heele tia
- litt diaré
- ekstremt go luktesans
- humørsvingninger - kjenner jeg blir litt fortere sint å rørt :wtf: Men prøver å ikke la det gå utover noen :p

5+2 :Heartbigred formen er ganske bra :) pga alt som har skjedd tidligere koser jeg meg egentlig med alle "plager" som følger, tar kvalme, hyppige dobesøk, trøtt å sinnsykt vonde pupper med et stoooort smil å tenker at da har jeg nye hcg i kroppen og at alt er bra :D symptomene er de samme som mandag, så bare koser meg. Kom igjen kropp, bare du gir meg en frisk spire så BRING IT ON :wacky: Hihi :Heartpink Har ikke noe imot de klage trådene her, men jeg føler ikke for å klage selv om jeg ikke er i toppform. Jeg er bare så glad for hver dag med symptomer og ikke blod, at jeg ikke engang tørr å tenke "huff" :shy: har fått time til tidlig ultralyd på fredag den 15. Å gleeeder meg å gruer meg litt :)
Går nå å venter på å få ny cb ukeindikator i posten, da jeg ikke har hatt mulighet til å rekke apotek pga jobb.. Så nå håper jeg de kommer i dag å forhåpentligvis få joine 3+ klubben ❤

Fikk testene i posten å testet nå.. Fikk bare 2-3 fortsatt.. Kjempe lei meg å drit stressa over det... Det som var en god følelse har nå blitt bekymring for om det er riktig at det øker så sakte.. Var riktignok på litt utvannet urin men.. :sorry:

Synes egentlig streken er svakere enn på 17 dpo.. :sorry:

Vedlegg

• Snapchat-5245839790211261469.jpg
    Snapchat-5245839790211261469.jpg
    420 KB · Visninger: 110
Endelig!!! Endelig :D tok motet til meg på morgenen å tenkte at, shit au, sikkert ingen vits i, men er to dager siden jeg prøvde, så vi prøver nå. Å jammen lyste det 3+ leeeeenge før tidsfrist :Heartpink dagen reddet:Heartbigred nå blir det ikke mer testing. Blir bare avslapping så godt jeg kan frem til tul på fredag den 15:Heartpink

Vedlegg

• Snapchat-915192120212175214.jpg
    Snapchat-915192120212175214.jpg
    569,9 KB · Visninger: 115
6+0 i dag :Heartpink juhu :Heartpink ingen blødning, å måtte det være så snill å fortsette slik :smiley-angelic001 kvalmen har blitt litt værre, men heldigvis ikke spydd enda, selv om jeg har vært litt nærme :joyful: har funnet ut at det kan være litt utfordrende med kvalme i min jobb :joyful: 3 dager til tul, så nå begynner jeg å grugleder meg :rolleyes: blir spennende å se om alt er bra :)

Da har vi vært på tidlig ultralyd og vi fikk se et bankende hjerte i dag 6+3❤ har vært så inderlig redd for ny exu pga myye stikkinger hele tiden.. . men spiren satt akkurat der den skulle å hadde det helt topp ❤ jeg er så glad at jeg kan ikke tro det ❤ alle gode ting er vist 3 ❤ ny ul om 2 uker ❤

Vedlegg

• Snapchat-4790043193732161883.jpg
    Snapchat-4790043193732161883.jpg
    574 KB · Visninger: 107
Da har vi vært på tidlig ultralyd og vi fikk se et bankende hjerte i dag 6+3❤ har vært så inderlig redd for ny exu pga myye stikkinger hele tiden.. . men spiren satt akkurat der den skulle å hadde det helt topp ❤ jeg er så glad at jeg kan ikke tro det ❤ alle gode ting er vist 3 ❤ ny ul om 2 uker ❤
Åhhhh <3 Så glad på dine vegne <3

Herlig! Håper skuldrene er senket og at du bare nyter det fremover nå ❤️

7+0 i dag :Heartpink klarer ikke helt å tro at det vokser et lite menneske inni meg :rolleyes: veldig rart å tenke på.. Alt er så nytt, spennende å skremmende på samme tid. Gleder meg enormt. Samtidig som jeg er redd. Redd for hva som venter, om ting fremover kommer til å gå bra.. Men jeg nyter hver dag, å jeg jobber 100% i en veldig hektisk jobb uten problemer enda:) så veldig fornøyd :) Kjenner jeg må ta det litt mer med ro etter jobb enn før, veldig sliten å kvalm, men ikke værre enn at jeg ikke greier å jobbe ihvertfall, så da er jeg fornøyd :joyful: akkurat 2 uker til neste ul :Heartpink

8 uker i morgen etter å blitt satt tilbake to dager på første tul :) formen er opp å ned, men fast bestemt på å jobbe fullt så lenge som mulig :) elsker jo jobben min å tvinger meg gjennom dårlige dager selv om jeg vet jeg på slike dager burde vært hjemme :p tul igjen på tirsdag, gleder meg, å håper alt fortsatt er bra med min lille spire :Heartbigred

Last edited:
Back
Topp