Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes ikke det er noen forskjell jeg! Prøv å slappe av, så går det nok helt fintSynes egentlig streken er svakere enn på 17 dpo..
Synes ikke det er noen forskjell jeg! Prøv å slappe av, så går det nok helt fint
Gleder meg på dine vegne til i morgen <3
Åhhhh <3 Så glad på dine vegne <3Da har vi vært på tidlig ultralyd og vi fikk se et bankende hjerte i dag 6+3❤ har vært så inderlig redd for ny exu pga myye stikkinger hele tiden.. . men spiren satt akkurat der den skulle å hadde det helt topp ❤ jeg er så glad at jeg kan ikke tro det ❤ alle gode ting er vist 3 ❤ ny ul om 2 uker ❤
Åhhhh <3 Så glad på dine vegne <3
Herlig! Håper skuldrene er senket og at du bare nyter det fremover nåDa har vi vært på tidlig ultralyd og vi fikk se et bankende hjerte i dag 6+3❤ har vært så inderlig redd for ny exu pga myye stikkinger hele tiden.. . men spiren satt akkurat der den skulle å hadde det helt topp ❤ jeg er så glad at jeg kan ikke tro det ❤ alle gode ting er vist 3 ❤ ny ul om 2 uker ❤
JaaaaSå fantastisk! ❤
Ja nå er jeg mye roligere Men gynekolog ville se om 14 dager igjen så jeg ble enda mer beroliget siden det er veldig tidlig endaHerlig! Håper skuldrene er senket og at du bare nyter det fremover nå