Da har vi vært på oul i går å fikk se en nydelig perfekt baby med 10 fingre og tær, alt tipp topp å perfekt :D å vi fikk bekreftet den enorme sterke magefølelsen jeg har hatt siden uke 6,at det er en gutt :Heartblue jeg ble flyttet frem en uke, så er i dag 19+1,og ny termin er 2. Desember :Heartblue måtte selvfølgelig rett på butikken å kjøpe noe blått :p
snapchat-1928618067603781344-jpg.185937
kunne ikke vært lykkeligere akkurat nå :Heartbigred:happy093
Så fantastisk! :D

Da har vi vært på oul i går å fikk se en nydelig perfekt baby med 10 fingre og tær, alt tipp topp å perfekt :D å vi fikk bekreftet den enorme sterke magefølelsen jeg har hatt siden uke 6,at det er en gutt :Heartblue jeg ble flyttet frem en uke, så er i dag 19+1,og ny termin er 2. Desember :Heartblue måtte selvfølgelig rett på butikken å kjøpe noe blått :p
snapchat-1928618067603781344-jpg.185937
kunne ikke vært lykkeligere akkurat nå :Heartbigred:happy093
Så moro! Gratulerer med en liten gutt:Heartblue

En liten oppdatering :) 20+1 med lillegutt i dag :Heartpink har den siste uken tenkt mye på hvordan jeg synes det er å gå gravid, ut fra hvordan jeg hadde sett for meg på forhånd at det skulle bli :Heartred jeg hadde i begynnelsen alltid trodd at når vi drar på ferie i slutten av august, når jeg etter datidens beregning på termin skulle være akkurat 6 mnd på vei, skulle ha skikkelig gravid mage :) nå ble jeg flyttet en uke og en dag frem på oul, så når vi reiser er jeg i slutten av uke 25 i stedet. Altså nesten 6 1/2 mnd :Heartpink å foreløbig har jeg en veldig beskjeden mage. Kan fint skjule den så å si helt dersom jeg hadde ønsket det.. Selvfølgelig skal jeg være glad jeg slipper å bli veldig stor tidlig, å mye kan fortsatt skje :joyful: Men bare merkelig :) har derfor hatt en litt større trang til å sjekke hjertelyden enn tidligere, da jeg før kunne gjøre det et par ganger i uka må jeg nå nesten daglig.. Redd for at gullet ikke har dt bra.. :sorry: Men jeg har skikkelig voksesmerter, såkalte ligament smerter, så det er ihvertfall noe som vokser uten at det synes. Jeg tar bilder av magen hver uke, å ser jo at den forandrer seg, så håper det skjer mye de neste ukene :p

Litt tankefull i dag :)

Vi har termin 2.desember med en skjønn liten gutt:Heartred at vi skulle ende opp med akkurat den termin datoen er veldig spesielt :)
2.desember, dt er datoen akkurat et år etter jeg fikk sjokkbeskjed på sykehuset... :sorry: etter en undersøkelse hvor jeg trodde jeg skulle få bekreftet noe jeg viste, at jeg hadde hatt en SA uken før. Men fikk i stedet beskjed om at det var en graviditet utenfor livmoren, akkurat 7 uker på vei.. Operert samme dag å fjerner høyre eggleder... :sorry: .2. Desember skulle bli en dato som for evig er limt fast i minnet mitt.. Vi mistet vår første spire.. :sorry: sjokk å fortvilelse.. Kan vi noensinne bli gravide igjen? Men et håp om at alle goe ting er to. Vi får prøve med bare en eggleder.. Det skal kunne gå fint med en.. 2 mnd etter mister vi vår andre spire... Denne gangen satt den riktig, men trøsten var allikevel mager... å vi lærte at livet ikke er så enkelt.. Ting er ikke en selvfølge,å det er ikke alle forundt å kunne få et barn..

Så i mars sto jeg atter en gang på badet med en positiv test. Jaja, kanskje alle goe ting er 3?Mange tanker for igjennom hodet. Glede, frykt. Og vi ble enige å å ta ting som det kom. Første sjekk i uke 6 viste en bankende hjerte på rett plass. :Heartred ååå den følelsen var helt fantastisk. Kanskje vi kunne begynne å glede osslitt allikevel? :)

Å sitte her nå, 20+6 å kjenne gutten min gi fra seg små spark, er bare helt fantastisk:Heartred

Ja jeg er utrolig heldig :Heartpink et lite mirakel lever,spreller å drikker fostervann inni meg :Heartred jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg gledermeg til å hilse på gutten min, å jeg vet vi får den mest fantastisk jul noensinne :Heartbigred

Hvordan går det her? :D

Back
Topp