Litt tankefull i dag
Vi har termin 2.desember med en skjønn liten gutt
at vi skulle ende opp med akkurat den termin datoen er veldig spesielt
2.desember, dt er datoen akkurat et år etter jeg fikk sjokkbeskjed på sykehuset...
etter en undersøkelse hvor jeg trodde jeg skulle få bekreftet noe jeg viste, at jeg hadde hatt en SA uken før. Men fikk i stedet beskjed om at det var en graviditet utenfor livmoren, akkurat 7 uker på vei.. Operert samme dag å fjerner høyre eggleder...
.2. Desember skulle bli en dato som for evig er limt fast i minnet mitt.. Vi mistet vår første spire..
sjokk å fortvilelse.. Kan vi noensinne bli gravide igjen? Men et håp om at alle goe ting er to. Vi får prøve med bare en eggleder.. Det skal kunne gå fint med en.. 2 mnd etter mister vi vår andre spire... Denne gangen satt den riktig, men trøsten var allikevel mager... å vi lærte at livet ikke er så enkelt.. Ting er ikke en selvfølge,å det er ikke alle forundt å kunne få et barn..
Så i mars sto jeg atter en gang på badet med en positiv test. Jaja, kanskje alle goe ting er 3?Mange tanker for igjennom hodet. Glede, frykt. Og vi ble enige å å ta ting som det kom. Første sjekk i uke 6 viste en bankende hjerte på rett plass.
ååå den følelsen var helt fantastisk. Kanskje vi kunne begynne å glede osslitt allikevel?
Å sitte her nå, 20+6 å kjenne gutten min gi fra seg små spark, er bare helt fantastisk
Ja jeg er utrolig heldig
et lite mirakel lever,spreller å drikker fostervann inni meg
jeg kan ikke beskrive med ord hvor mye jeg gledermeg til å hilse på gutten min, å jeg vet vi får den mest fantastisk jul noensinne