Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til du skal teste7 dpo.. Å i dag er jeg kvaaaaalm ingen spesielle symptomer ellers på dagen, men sitter på jobb nå å kjenner skikkelig ubehag å litt små stikking i magen bedre luktesans, å Tisser plutselig mye om natta, våkner av at jeg må på do.. Klarer ikke å la være å få litt forhåpninger igjen siden dette var akkurat likt forrige gang.. Men skal teste i morgen tidlig så får jeg se.. Sist testet jeg ikke positivt før 10 dpo, så mulig det uansett er fir tidlig å si.. Åååå spent
Gleder meg til du skal teste
Jeg SEEEERTok med meg en test på jobb å måtte bare teste da jeg hadde tid før lunch, å jammen så jeg strek før tidsfrist!!!!! synes så å si ikke bildet, mye tydligere i virkeligheten.. Får bare håpe det ikke er skyggestrek.. Tørr ikke å håpe for lye enda.. Skal ta en ny når jeg kommer hjem
Jeg SEEEER
Di testene der trenger mye mer hcg enn bt sine... Hadde di nå når jeg sist var gravid.. Jeg seeeeer <3Gjør du???!! ææææ da er det ikke bare jeg som ser syner blir så dårlig oppløsning på bildet at det er vanskelig å se men.. Hjeelp
Di testene der trenger mye mer hcg enn bt sine... Hadde di nå når jeg sist var gravid.. Jeg seeeeer <3
Testet mer? <3
Få tak i en annen test!
Jeg ser på bildene
Er nok litt tidlig for ukeindikator... Men jeg har troaSterkest er den fra Kl 4 i natt Men ganske sikker på at ukeindikator er for tidlig tørr ikke helt å tro det enda, å redd det går galt igjen men
Er nok litt tidlig for ukeindikator... Men jeg har troa