Da kom tanta i dag.. Så da var løpet kjørt for denne pp... :( litt sur.. Hadde håpet jeg hadde spire til jeg var 30.. Dritt dag...

Ny uke, nye muligheter.. :) har hatt en fin helg, overlevd å fulle 30,å selv om jeg kommer til å ha mine opp å nedturer er ihvertfall dette en bra dag. Er en uke i morgen siden mensen kom, å kjenner allerede at eggløsning er på vei. Har de siste mnder kjent kraftig El smerter en uke før å rundt El. Har i dag begynt på solvipect å grapefruktjuice slik jeg gjorde da spira satt sist.. Så håper det funker nå også :)

For litt over ei uke siden bestilte vi 2 ukers sommerferie i Gran Canaria, i slutten av august. Har som mål å ihvertfall være gravid innen den tid, med en spire som sitter å har dt bra. Håper virkelig Gud er på min side fra nå av :rolleyes:

Selv om jeg er livredd det ikke skjer, lever jeg ihvertfall i håpet om å få et lite barn snart :Heartpink

Ååå i dag er jeg litt mer urolig å rastløs.. Det er både positivt å negativt å være veldig aktiv her inne.. :confused:Deilig å dele frustrasjon å glede, men samtidig er det med på å gjøre meg mer utålmodig.. :wtf: blir så glad når jeg ser andres positive test, samtidig som jeg skulle ønske jeg var en av dem.. Burde egentlig ta pause fra forumet, men klarer ikke helt heller.. Gått en laaang tur tidlig på morgenen i dag jeg å hunden :Heartpink Men hjalp bare litt på urolighetene.. Venter utålmodig på el... Ahhh... :confused:

Da er jeg på cd 13 :)Forventet El er på onsdag. Har testet El siden før helgen, å har i dag merkbart stigende:rolleyes: Gubben er borte denne uka (fra mandag til torsdag). La inn aksjer i går, i tilfelle El kommer tidligere enn antatt:confused: men han er like gira på å få dette til å funke like fort som meg, så mulig han kommer hjem før, å jeg skulle ihvertfall si fra dersom El kom tidligere :joyful: så er det bare å fortsette å drikke solvipect å grapefruktjuice :) har helt siden FR sluttet kjent sterke murringer, som jeg har hatt på de foregående pp også. Skikkelig sterke El smerter.. Nesten til å bli litt gal av.. I de foregående har jeg ikke kjent noe til ømme pupper, men det har jeg litt av nå. Spent på dagene fremover :) Krysser alt jeg har for en desember baby :smiley-angelic001:Heartbigred

Da er jeg på cd 13 :)Forventet El er på onsdag. Har testet El siden før helgen, å har i dag merkbart stigende:rolleyes: Gubben er borte denne uka (fra mandag til torsdag). La inn aksjer i går, i tilfelle El kommer tidligere enn antatt:confused: men han er like gira på å få dette til å funke like fort som meg, så mulig han kommer hjem før, å jeg skulle ihvertfall si fra dersom El kom tidligere :joyful: så er det bare å fortsette å drikke solvipect å grapefruktjuice :) har helt siden FR sluttet kjent sterke murringer, som jeg har hatt på de foregående pp også. Skikkelig sterke El smerter.. Nesten til å bli litt gal av.. I de foregående har jeg ikke kjent noe til ømme pupper, men det har jeg litt av nå. Spent på dagene fremover :) Krysser alt jeg har for en desember baby :smiley-angelic001:Heartbigred
Krysser alt for deg <3

El test på morgenen var svakere enn i går?? :eek:Det var litt rart.. Begynner å lure på om jeg har hatt El i går..? Vet man kan ha El uten at teststreken blir like sterk som kontroll streken.. Hadde El slim både søndag å i går. Men ikke merket noe i dag.. Hmm.. :confused:

El test på morgenen var svakere enn i går?? :eek:Det var litt rart.. Begynner å lure på om jeg har hatt El i går..? Vet man kan ha El uten at teststreken blir like sterk som kontroll streken.. Hadde El slim både søndag å i går. Men ikke merket noe i dag.. Hmm.. :confused:
Sikker på at el er på onsdag da? Jeg hadde el slim forrige mandag - men negativ test. Testene varierte på styrke frem til no lørdag/søndag, og da fikk jeg positiv el test - helt uten el slim.. så kan hende at el kommer senere uten slim :)

Sikker på at el er på onsdag da? Jeg hadde el slim forrige mandag - men negativ test. Testene varierte på styrke frem til no lørdag/søndag, og da fikk jeg positiv el test - helt uten el slim.. så kan hende at el kommer senere uten slim :)

Nei ikke sikker :joyful: ut fra Women log har jeg onsdag, ut fra fertility friend jeg lastet ned i sted har jeg i dag.. Testet etter jobb nå, å nå var den mye sterkere enn tidligere i dag :) så får se hva som skjer :joyful:

Så feil kan jeg ta :joyful: positiv El test på morgenen i dag, de andre er tatt i går kveld å tilbake noen dager, testet morgen å kveld. gøy å se at kroppen virker :) må si det er litt spennende :) da blir det:love022 i kveld som planlagt :joyful: nå har vi spart siden mandag slik jeg lærte hos min gynekolog sist spiren satt :)

Vedlegg

• Snapchat-4315339873601356352.jpg
    Snapchat-4315339873601356352.jpg
    382 KB · Visninger: 105
Så feil kan jeg ta :joyful: positiv El test på morgenen i dag, de andre er tatt i går kveld å tilbake noen dager, testet morgen å kveld. gøy å se at kroppen virker :) må si det er litt spennende :) da blir det:love022 i kveld som planlagt :joyful: nå har vi spart siden mandag slik jeg lærte hos min gynekolog sist spiren satt :)
Yeiiiii :-* Nå skal baby frøet såes,og spire <3 Men du? Etter din sa.. Hvor lenge etter fikk du el? Som vanlig?

Tar du ny el test i ettermiddag? Tror testen kan bli enda sterkere, for den nederste kan enda tolkes som negativ i mine øyne :)

Tar du ny el test i ettermiddag? Tror testen kan bli enda sterkere, for den nederste kan enda tolkes som negativ i mine øyne :)

Enig i det:) men tok en ny da jeg kom k hjem Kl 3, den så slik ut :)

Vedlegg

• Snapchat-2940019758138411842.jpg
    Snapchat-2940019758138411842.jpg
    467,8 KB · Visninger: 128
Yeiiiii :-* Nå skal baby frøet såes,og spire <3 Men du? Etter din sa.. Hvor lenge etter fikk du el? Som vanlig?

Håper jeg å :rolleyes:Vet ikke sikkert forrige mnd, testet ikke skikkelig fordi jeg reiste på ferie. Men ut fra symptomer så hadde jeg rundt 13-14 dager etter jeg begynte å blø :)

Hihi, får prøve å se om det blir i kveld og, selv om vi la inn i går :joyful:
Har du testet i dag da? Om den har blitt noe svakere? Skader jo aldri med litt sengekos utenom prøving heller :p Bestandig redd for ikke å få lagt inn nok aksjer jeg:hilarious:

Har du testet i dag da? Om den har blitt noe svakere? Skader jo aldri med litt sengekos utenom prøving heller :p Bestandig redd for ikke å få lagt inn nok aksjer jeg:hilarious:

Ja testet før jobb i dag, men rakk ikke å se så nøye på den,men i første øyekast så det ut som den var bittelitt svakere.. :confused:Hadde håpet den var blitt mye svakere så jeg hadde kunne telle dpo i stedet :) skal se bedre å ta ny etter jobb i dag :)

Back
Topp