Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt for deg <3Da er jeg på cd 13 Forventet El er på onsdag. Har testet El siden før helgen, å har i dag merkbart stigende Gubben er borte denne uka (fra mandag til torsdag). La inn aksjer i går, i tilfelle El kommer tidligere enn antatt men han er like gira på å få dette til å funke like fort som meg, så mulig han kommer hjem før, å jeg skulle ihvertfall si fra dersom El kom tidligere så er det bare å fortsette å drikke solvipect å grapefruktjuice har helt siden FR sluttet kjent sterke murringer, som jeg har hatt på de foregående pp også. Skikkelig sterke El smerter.. Nesten til å bli litt gal av.. I de foregående har jeg ikke kjent noe til ømme pupper, men det har jeg litt av nå. Spent på dagene fremover Krysser alt jeg har for en desember baby
Krysser alt for deg <3
Sikker på at el er på onsdag da? Jeg hadde el slim forrige mandag - men negativ test. Testene varierte på styrke frem til no lørdag/søndag, og da fikk jeg positiv el test - helt uten el slim.. så kan hende at el kommer senere uten slimEl test på morgenen var svakere enn i går?? Det var litt rart.. Begynner å lure på om jeg har hatt El i går..? Vet man kan ha El uten at teststreken blir like sterk som kontroll streken.. Hadde El slim både søndag å i går. Men ikke merket noe i dag.. Hmm..
Sikker på at el er på onsdag da? Jeg hadde el slim forrige mandag - men negativ test. Testene varierte på styrke frem til no lørdag/søndag, og da fikk jeg positiv el test - helt uten el slim.. så kan hende at el kommer senere uten slim
Yeiiiii :-* Nå skal baby frøet såes,og spire <3 Men du? Etter din sa.. Hvor lenge etter fikk du el? Som vanlig?Så feil kan jeg ta positiv El test på morgenen i dag, de andre er tatt i går kveld å tilbake noen dager, testet morgen å kveld. gøy å se at kroppen virker må si det er litt spennende da blir det i kveld som planlagt nå har vi spart siden mandag slik jeg lærte hos min gynekolog sist spiren satt
Tar du ny el test i ettermiddag? Tror testen kan bli enda sterkere, for den nederste kan enda tolkes som negativ i mine øyne
Yeiiiii :-* Nå skal baby frøet såes,og spire <3 Men du? Etter din sa.. Hvor lenge etter fikk du el? Som vanlig?
Den såg positiv ut! Kjør på!Enig i det men tok en ny da jeg kom k hjem Kl 3, den så slik ut
Happy humpingEnig i det men tok en ny da jeg kom k hjem Kl 3, den så slik ut
Den såg positiv ut! Kjør på!
Happy humping
Har du testet i dag da? Om den har blitt noe svakere? Skader jo aldri med litt sengekos utenom prøving heller Bestandig redd for ikke å få lagt inn nok aksjer jegHihi, får prøve å se om det blir i kveld og, selv om vi la inn i går
Har du testet i dag da? Om den har blitt noe svakere? Skader jo aldri med litt sengekos utenom prøving heller Bestandig redd for ikke å få lagt inn nok aksjer jeg