Har du testet i dag da? Om den har blitt noe svakere? Skader jo aldri med litt sengekos utenom prøving heller :p Bestandig redd for ikke å få lagt inn nok aksjer jeg:hilarious:

Sambo blir fort litt sur fordi jeg maser om at nå har jeg eggløsning så nå må vi kose :joyful: har prøvd denne pp å heller bare forføre,uten å si noe :D haha :joyful: Men skal prøve å få til noe i kveld og, om mulig :joyful: jeg er veldig lysten om dagen, vet ikke om det er fordi jeg er gira på baby eller bare lysten :wacky: redd for å legge inn for lite jeg og :) da vi ble gravide i januar fikk jeg beskjed av gynekologen at vi skulle spare et par dager før El, å så ha inn aksjer på dagen for positiv test å dagen etter :) så burde sikkert legge inn i dag å :) jeg er nok sammen med en merkelig gubbe, skulle tro det var alle menns drøm at vi vil så ofte :woot: hvordan får du gubben til å ville e på kommando? :joyful:

Sambo blir fort litt sur fordi jeg maser om at nå har jeg eggløsning så nå må vi kose :joyful: har prøvd denne pp å heller bare forføre,uten å si noe :D haha :joyful: Men skal prøve å få til noe i kveld og, om mulig :joyful: jeg er veldig lysten om dagen, vet ikke om det er fordi jeg er gira på baby eller bare lysten :wacky: redd for å legge inn for lite jeg og :) da vi ble gravide i januar fikk jeg beskjed av gynekologen at vi skulle spare et par dager før El, å så ha inn aksjer på dagen for positiv test å dagen etter :) så burde sikkert legge inn i dag å :) jeg er nok sammen med en merkelig gubbe, skulle tro det var alle menns drøm at vi vil så ofte :woot: hvordan får du gubben til å ville e på kommando? :joyful:
Haha.. Vi er to.. Gruer meg litt,for vi begynner idag.. skal ikke si noe til ham om at jeg har el.. Men ja :p Du er ikke alene..

Vi har litt motsatt problem vi egentlig, for min sambo blir sur om jeg ikke sier når jeg har eggløsning for å lette "presset" på han:p Nå har jeg vært veldig på i det siste, etter alt for mange pp'er, at vi må tenke at det skal være for kosen også, ikke bare reproduksjon. Tror det hjalp litt, for han er sjelden vond og be. Men tror nok at de føler at de er under en form for press, kanskje at de føler de mister litt manndom når det ikke går gang etter gang? Jeg aner ikke, men det er på en måte logisk. De er jo som oss.. Men dere har jo fått det til tidligere, så for dere er det sikkert litt andre ting. Men prøv å prate med han om det kanskje? :)

Vi har litt motsatt problem vi egentlig, for min sambo blir sur om jeg ikke sier når jeg har eggløsning for å lette "presset" på han:p Nå har jeg vært veldig på i det siste, etter alt for mange pp'er, at vi må tenke at det skal være for kosen også, ikke bare reproduksjon. Tror det hjalp litt, for han er sjelden vond og be. Men tror nok at de føler at de er under en form for press, kanskje at de føler de mister litt manndom når det ikke går gang etter gang? Jeg aner ikke, men det er på en måte logisk. De er jo som oss.. Men dere har jo fått det til tidligere, så for dere er det sikkert litt andre ting. Men prøv å prate med han om det kanskje? :)

Du høres heldig ut :joyful: min liker overhode ikke at jeg maser, uansett hva det måtte være om. Å pga lavt stoffskifte så er han mye sliten, å dermed ikke veldig gira på sex hver dag når han jobber så mye .. ihvertfall mindre enn jeg kunne tenkt meg av å til.. Prestasjon er det aldri noe problem med, men han liker bare ikke at jeg hinter at vi MÅ ha sex.. Så to dager på rad i hverdagen er ikke ofte.. Men på ferie er det helt motsatt :joyful: skal ikke klage, jeg er verdens heldigste, men blir litt trøblete i pp tider :rolleyes:

Er det kanskje for sent å begynne med det 4dpo? :p hvor mye drikker du?

Er det kanskje for sent å begynne med det 4dpo? :p hvor mye drikker du?

Kommer kanskje ann på når egget fester seg det? :joyful: leste bare at man skulle drikke ekte ren juice, eller spise fersk ananas,i dpo land.. mengde sto ikke :) så jeg drikker ca en halv liter om dagen når El testen er blitt positiv :) å varmeflaske på magen av å til. Da blir man en skikkelig rugekasse :joyful:

Kommer kanskje ann på når egget fester seg det? :joyful: leste bare at man skulle drikke ekte ren juice, eller spise fersk ananas,i dpo land.. mengde sto ikke :) så jeg drikker ca en halv liter om dagen når El testen er blitt positiv :) å varmeflaske på magen av å til. Da blir man en skikkelig rugekasse :joyful:
Ohoy! :D

1 dpo da :) så da er det ananas juice et par dager :) Krysser fingrene, jeg VIL HA EN DESEMBER BABY :D
Hva skal juicen hjelpe for? At egget fester seg?? Da skal jeg prøve det neste pp altså :)

Hva skal juicen hjelpe for? At egget fester seg?? Da skal jeg prøve det neste pp altså :)

Ananas - etter eggløsning. Spises fersk, eller ferskpresset juice, spesielt kjernen som er viktig, pga stoffet bromelain - virker visstnok slik at egget lettere fester seg og holder seg der:)

2 dpo. Kjenner allerede skikkelig stikkinger på venstre side:confused: drikker ananas juice, jobber å sover :joyful: når jeg setter meg ned å slapper av i mellom slagene kjenner jeg en del, å litt småkvalm.. Pleier å være det før eggløsning og, så bare hormoner som tuller med meg:joyful:

3 Dpo.. Ikke hatt så mye tid til å kjenne etter heldigvis, men kjenner skikkelig murringer, slik som når tanta er rett rundt hjørnet.. Har stikkinger fra å til ned mot skambenet.. Ellers er det jo tidlig, å det jeg kjenner nå er nok bare hormoner :) har egentlig en god magefølelse foreløpig :)

Jaaa-a.. Nå gikk tiden plutselig sakte.. Magefølelsen er litt vag i dag.. Men har litt symptomer som gir meg litt håp :)

4dpo - pp 2 etter SA.
Symptomer er i dag stikkinger og murringer, hold smerte i venstre side, uggen i korsryggen, sliiiiten (men jobbet myyye i det siste så det er nok derfor), litt diaré på morgenen. Fikk 80 (!) g test strimler i posten før El startet, så jeg er ihvertfall klar til å begynne å teste snart :hilarious:

Back
Topp