Noen dager siden sist oppdatering. Jobb å mye som har skjedd, noe som har vært bra så tiden i dpo- land har blitt bitte litt kortere I går morges (11 dpo) våknet jeg av skikkelig mens smerter midt på natten, å Kl 06.00 var jeg oppe å måtte tisse. Hadde drømt to ulike drømmer om at jeg testet positivt, å var helt ør i hodet av mange tanker å dårlig søvn.. Tenkte jeg likegreit kunne svi av en test, å la meg igjen før tiden for å sjekke var inne. På morgenen et par timer senere var den hvit som bare det, å litt fortvilet spurte jeg her inne om disse kraftige menssmerter var et dårlig tegn. Fikk flere svar som beroliget meg en del, men hadde fortsatt en følelse av at FR var på vei når som helst.. På aftenen fikk jeg av en eller annen grunn trang nå til å sjekke den fra morgenen igjen, å etter grundig sjekk trodde jeg at jeg så syner (dere vet hvordan det er).. Ante jeg en svaaaaak strek likevel ? Jeg fortet meg å teste på ny, over 10 timer siden forrige. Å jeg holdt på å gå i bakken jammen så jeg nå et svak, men fortsatt tydelig rosa strek fortet meg å ta en med ukeindikator, men denne ble negativ.. Litt deppa, men tenkte at det var pga veldig uttynnet urin. Kom helt skjelven til samboeren å spurte om han så noe? Joda, jammen gjorde ham det
I dag tidlig, 12 dpo, testet jeg først strimmel, som ble svak rosa. Deretter tok jeg en med ukeindikator med samme urin. Før tiden var gått ut lyste "Gravid - 1-2 uker" mot meg jeg er fortsatt skjelven, å er nå litt redd for om denne sitter der den skal.. Skal ringe gynekologen min i dag å høre hvor fort jeg kan få time. Er 3+4 i dag, så vet jeg må vente til rundt uke 6 hjeelp, å håper å krysser alt for at det går bra denne gangen
I dag tidlig, 12 dpo, testet jeg først strimmel, som ble svak rosa. Deretter tok jeg en med ukeindikator med samme urin. Før tiden var gått ut lyste "Gravid - 1-2 uker" mot meg jeg er fortsatt skjelven, å er nå litt redd for om denne sitter der den skal.. Skal ringe gynekologen min i dag å høre hvor fort jeg kan få time. Er 3+4 i dag, så vet jeg må vente til rundt uke 6 hjeelp, å håper å krysser alt for at det går bra denne gangen