Noen dager siden sist oppdatering. Jobb å mye som har skjedd, noe som har vært bra så tiden i dpo- land har blitt bitte litt kortere :joyful:I går morges (11 dpo) våknet jeg av skikkelig mens smerter midt på natten, å Kl 06.00 var jeg oppe å måtte tisse. Hadde drømt to ulike drømmer om at jeg testet positivt, å var helt ør i hodet av mange tanker å dårlig søvn.. :confused:Tenkte jeg likegreit kunne svi av en test, å la meg igjen før tiden for å sjekke var inne. På morgenen et par timer senere var den hvit som bare det, å litt fortvilet spurte jeg her inne om disse kraftige menssmerter var et dårlig tegn. Fikk flere svar som beroliget meg en del, men hadde fortsatt en følelse av at FR var på vei når som helst.. På aftenen fikk jeg av en eller annen grunn trang nå til å sjekke den fra morgenen igjen, å etter grundig sjekk trodde jeg at jeg så syner (dere vet hvordan det er).. Ante jeg en svaaaaak strek likevel ? Jeg fortet meg å teste på ny, over 10 timer siden forrige. Å jeg holdt på å gå i bakken :eek: jammen så jeg nå et svak, men fortsatt tydelig rosa strek :nailbiting: fortet meg å ta en med ukeindikator, men denne ble negativ.. Litt deppa, men tenkte at det var pga veldig uttynnet urin. Kom helt skjelven til samboeren å spurte om han så noe? Joda, jammen gjorde ham det :D

I dag tidlig, 12 dpo, testet jeg først strimmel, som ble svak rosa. Deretter tok jeg en med ukeindikator med samme urin. Før tiden var gått ut lyste "Gravid - 1-2 uker" mot meg :smiley-bounce012 jeg er fortsatt skjelven, å er nå litt redd for om denne sitter der den skal.. Skal ringe gynekologen min i dag å høre hvor fort jeg kan få time. Er 3+4 i dag, så vet jeg må vente til rundt uke 6:confused: hjeelp, å håper å krysser alt for at det går bra denne gangen :)

Da vi begynte tankene med å prøve på en baby hadde jeg ikke i min villeste fantasi trodd det skulle bli slik.. Det skal være noe man gleder seg over, ikke går å er livredd hver gang man kjenner et stikk,hver gang man går på do osv.. Å prøve på en baby er plutselig det vondeste, både psykisk å fysisk, som går ann.. Gleden er skikkelig borte..

Utdrag fra tråder de siste dagene :

Nå var vi 4+6 på vei, å på mandag begynte jeg å blø.. Smertene økte på i takt med blodet,kjenner stikkinger å trykk på siden jeg har igjen eggleder, å tenker det verste.. Redd for å miste siste eggleder eller måtte ta cellegift, noe som setter oss 3 mnd på vent med prøving.. Har lyst å håpe at alt er bra, men ut fra mengden blod og innmari sterke mage og rygg smerter, samt at graviditets symptomene er blitt borte i dag , så tviler jeg på det dessverre.. :( Gynekologen som jeg har snakket med på tlf både i dag å går trodde nok det var ganske sikkert en SA.. :sorry:Men dersom smertene øker eller jeg blør mer har jeg fått beskjed om å ringe, så håper bare det går over av seg selv:(skal inn til sjekk på onsdag neste uke, som var satt opp for ei uke siden til å sjekke om alt var ok,blir nå forå sjekke hva som har skjedd.. Lenge å vente..

Utover dagen i går ble smertene i siden værre, til det punktet at jeg hadde problemer med å gå eller stå oppreist. Ringte til gynekologen min igjen, hvorpå han ba meg reise til sykehuset med en gang. Etter 5 timer med mye venting, diverse prøver og undersøkelser ble det konstatert at det " heldigvis bare" er en SA..
Allerede i går kveld var hcg nede på 3, så ble til tross utrolig lettet.. Det var snakk på en ny laparoskopi dersom hcg var høy, å det hadde jeg fint lite lyst til.. Fikk svar på mye jeg lurte på, ånåer jeg nok ikke like bekymret om at neste svangerskap kommer til å ende i exu, siden denne hadde sittet der den skulle.. At det endte i SAkunne selvfølgelig ikke legen svare oss på, men hun mente det ikke var noe galt, så vi burde få det til igjen ganske snart :rolleyes: ble veldig glad da vi fikkbeskjed om at jeg kunne reise hjem,men sitter igjen med en veldig trist å tom følelse.. :sorry: littgråtkvalt i dag,men regner med jeg er tilbake på jobb om et par dager:) vil tilbake til " normalen" selv om jeg ikke helt husker hvordan den er etter alt som har skjedd de siste 2 mnder.. :confused:
så får vi håpe at alle gode ting er 3 :Heartpink

Spennende og høre og snakke med dere i samme situasjon! :)
Vi har snart prøvd i ett år, og jeg føler meg litt alene med tankene.. Er helt normalt å ikke bli gravid med engang m, men man føler seg fort annerledes når alle venninnene plopper ut en etter en.. Har dratt til gynekologen nå og fått skrive ut pergotime som jeg skal begynne på til neste uke!! ❤️ Har dere prøvd det?

Spennende og høre og snakke med dere i samme situasjon! :)
Vi har snart prøvd i ett år, og jeg føler meg litt alene med tankene.. Er helt normalt å ikke bli gravid med engang m, men man føler seg fort annerledes når alle venninnene plopper ut en etter en.. Har dratt til gynekologen nå og fått skrive ut pergotime som jeg skal begynne på til neste uke!! ❤️ Har dere prøvd det?

Leit å høre at dere også sliter :sorry: har ikke vært snakk på noe behov for pergo siden vi har blitt gravide på 1 forsøk begge gangene. Så får bare håpe jeg blir fort gravid igjen og at den gangen sitter den som støpt :) blir litt smårar av alt som har skjedd, å lurer noen ganger på om jeg bare har drømt alt om å ga vært gravid å operert.. Men må bare prøve å se fremover å håpe på at det snart sitter :)

Akkurat 3 uker siden SA:sorry: kroppen har normalisert seg kjennes det som. Hadde som mål å ta det med ro, å vi tok en hoppe på tur, en uke til Syden etter "all clear" fra legen bare 6 dager etter SAen. Bare meg å samboer. :Heartred Var godt å nullstille seg, bare være kjærester å glemme alt. Koste oss masse uten stress rundt El eller noe. Da vi kom hjem tok jeg en test, (søndag for en uke siden) å den ble 99% positiv vil jeg si.. Testet svakere for hver dag utover i forrige uke, så er ganske sikker på at jeg har hatt El rundt søndag et sted..

I går begynte jeg å kjenne stikkinger å murringer, å tenkte med en gang at dette kjentes likt ut som forrige dpo.. Men nå vil jeg ikke stresse, ikke teste eller noe før intill forventet mens.. Normalt sett kan jeg forvente den i starten av neste uke. (selv om jeg vet dette kan variere noe etter en SA). Går jeg over 4 uker å FR ikke har kommet, å jeg har en magefølelse på at det skjer noe får jeg se hva jeg gjør da.. :wtf: orker ikke å teste for tidlig lenger uten å ha skikkelig mistanke da jeg ikke takler skuffelsen skulle jeg mistet igjen.. :( hadde jeg ikke testet så tidlig forrige gang hadde jeg bare trodd FR bare var 4 dager for sen.. :sorry: jaja, er en mening med alt vil jeg tro.. Når får vi bare se hva som skjer.. Men kjenner jeg heller vil la være å teste å heller leve i håpet, enn å teste tidlig positivt å heller være redd hver eneste gang jeg går på do.. :sorry:

Akkurat 3 uker siden SA:sorry: kroppen har normalisert seg kjennes det som. Hadde som mål å ta det med ro, å vi tok en hoppe på tur, en uke til Syden etter "all clear" fra legen bare 6 dager etter SAen. Bare meg å samboer. :Heartred Var godt å nullstille seg, bare være kjærester å glemme alt. Koste oss masse uten stress rundt El eller noe. Da vi kom hjem tok jeg en test, (søndag for en uke siden) å den ble 99% positiv vil jeg si.. Testet svakere for hver dag utover i forrige uke, så er ganske sikker på at jeg har hatt El rundt søndag et sted..

I går begynte jeg å kjenne stikkinger å murringer, å tenkte med en gang at dette kjentes likt ut som forrige dpo.. Men nå vil jeg ikke stresse, ikke teste eller noe før intill forventet mens.. Normalt sett kan jeg forvente den i starten av neste uke. (selv om jeg vet dette kan variere noe etter en SA). Går jeg over 4 uker å FR ikke har kommet, å jeg har en magefølelse på at det skjer noe får jeg se hva jeg gjør da.. :wtf: orker ikke å teste for tidlig lenger uten å ha skikkelig mistanke da jeg ikke takler skuffelsen skulle jeg mistet igjen.. :( hadde jeg ikke testet så tidlig forrige gang hadde jeg bare trodd FR bare var 4 dager for sen.. :sorry: jaja, er en mening med alt vil jeg tro.. Når får vi bare se hva som skjer.. Men kjenner jeg heller vil la være å teste å heller leve i håpet, enn å teste tidlig positivt å heller være redd hver eneste gang jeg går på do.. :sorry:
Masse lykkeønskninger sendes dere! Håper spiren sitter snart igjen og holder seg der i 40 uker:joyful:

Masse lykkeønskninger sendes dere! Håper spiren sitter snart igjen og holder seg der i 40 uker:joyful:

Tusen takk :Heartpink får virkelig håpe det :) kjennes ut som det skjer noe neri der, men får bare vente å se :nailbiting:

Kjenner skikkelig murringer i dag og, og er oppblåst på en merkelig måte. Ser liksom ikke oppblåst ut, men føler magen er "full" på en måte :confused: husker jeg hadde lignende symptomer nå sist, mye som kjennes likt ut, men siden jeg ikke er helt sikker på el, så kan jeg ikke telle dpo å sammenligne med symptomer fra sist.. :confused: er bare å vente å se om evt flere symptomer dukker opp,og teste når det nærmer seg ikm. :p

Så spennende! Krysser fingrene for deg :)

Så spennende! Krysser fingrene for deg :)

Takk for det ;) Men tror ikke det er noe klaff denne mnd.. Testet blenda i dag.. Ikm er rundt mandag eller tirsdag.. Haff ått skikkelig mens murringer i dag,er kjempe trøtt, vondt i hodet.. Helt sikker på at tanta kommer hvert øyeblikk. :(

Ca 12 dpo.. Ikke hatt mye symptomer de siste dagene.. Hatt litt hold smerter, litt små stikking i magen, men ikke mye.. Klarte ikke å holde meg å testet i dag.. Blenda.. :( vet løpet ikke er kjørt enda, å gir ikke helt opp før tanta melder sin ankomst, men tror den kommer straks.. :mad:

Takk for det ;) Men tror ikke det er noe klaff denne mnd.. Testet blenda i dag.. Ikm er rundt mandag eller tirsdag.. Haff ått skikkelig mens murringer i dag,er kjempe trøtt, vondt i hodet.. Helt sikker på at tanta kommer hvert øyeblikk. :(
Høres akkurat ut som mine symptomer det! Jeg har aldri testet positivt før på IKM, så ikke gi opp enda :) Lykke til ❤️

Høres akkurat ut som mine symptomer det! Jeg har aldri testet positivt før på IKM, så ikke gi opp enda :) Lykke til ❤️

Tusen takk :HeartpinkTestet positivt 11 dpo sist, men vet det kan variere litt symptomer å alt slik fra gang til gang, så prøver å trøste meg med at selv om dette ikke ligner på forrige så trenger ikke det å bety noe.. Men nå går jeg ofte på do, føler tanta har kommet hele tiden, men like lettet hver gang :joyful:

Oppdatering:

I dag slet jeg med voldsomt menssmerter å har i hele kveld på jobb gått å sjekket da jeg var sikker på at tanta hadde kommet hele tiden.. :wtf: Men hver gang ble jeg lettet over at det ikke var noe..:eek: Et bitte lite håp er tent da jeg kjenner etter jeg kom hjem for en liten stund siden at puppene verker en del.. Har aldri det ellers, men ettersom kroppen har vært igjennom mye på kort tid så er jeg fullt forberedt på at det som ikke er normalt for meg ikke trenger å bety at det er spire.. Men får se hva natten vil bringe :confused:

1 dag før ikm ca. Ingen blødning, å blenda test på morgenen.. Småkvalm å uggen i magen. Fortsatt litt verkende pupper, å virker litt hardere..

Begynt å bli veldig kvalm.. Skikkelig sterkt ubehag i magen, murringer å tung følelse som jeg har hatt tidligere.. greier ikke sitte foroverlent,skikkelig merkelig følelse.. En del utflod.. Håper tanta holder seg borte..

Ikm dag i dag... Testet blenda på morgen urin:( Ingen tegn til FR enda, men har i dag smerter i korsryggen.. Litt hold smerter å stikkinger /murringer i magen til å fra.. Småkvalm.. Sikker på at jeg nok får FR på besøk når som helst nå.. Dritt.. Men vil samtidig at den kommer snart så jeg får begynt på ny pp.. Veldig følelsesladet om dagen... 30 år om 6 dager å vil egentlig bare gråte.. Ingen spire å 30 år.. Skikkelig dritt... :sorry:

Har også vannvittig ømme å verkende pupper i dag å, noe jeg ikke har hatt utenom de gangene jeg var gravid.. Men tørr ikke håpe..

I dag etter ikm.. Ingen mens å noen skikkelig verkende pupper + en masse andre diffuse symptomer.. Venter egentlig på tanta når som helst.. Testet blenda i dag tidlig å i ettermiddag.. Denne er tatt på ettermiddagen, å jeg ser ihvertfall ingenting..

Vedlegg

• 2016-03-01 15.00.18.jpg
    2016-03-01 15.00.18.jpg
    936,5 KB · Visninger: 120
Back
Topp