Nedtelling til TUL

Var i dag, og fikk se en liten plutt med god hjerterytme. 6+1 som antatt. :Heartred

8 dager. Kjenner jeg begynner å bli nervøs :(

8 dager her også:Heartred noen spesiell grunn til at du begynner å bli nervøs?:Heartred Når på dagen har du?

Er egentlig bare en selverklært pessimist :sorry:
Så hjertet slo 6+6, men synes embryoet ble estimert til å være litt for lite da egentlig (5 mm). Var på UL pga blødning da. Gynekologen sa «6 uker og noen dager». Det stresser meg litt. Så har jeg jo blødd litt her og der. Nå sist for en uke siden (etter sex). Det stoppet med en gang. Slike små ting får meg til å gå i krise-modus :bookworm::banghead: blir spennende å se. Skal være 9+5 neste torsdag. Hvor langt er du da?

Er egentlig bare en selverklært pessimist :sorry:
Så hjertet slo 6+6, men synes embryoet ble estimert til å være litt for lite da egentlig (5 mm). Var på UL pga blødning da. Gynekologen sa «6 uker og noen dager». Det stresser meg litt. Så har jeg jo blødd litt her og der. Nå sist for en uke siden (etter sex). Det stoppet med en gang. Slike små ting får meg til å gå i krise-modus :bookworm::banghead: blir spennende å se. Skal være 9+5 neste torsdag. Hvor langt er du da?
Åja, forstår:sorry: Leit å måtte gå rundt og være bekymret for sånt. Jeg er også mye bekymret, det er ikke så rart når det er alt som betyr noe at lille vokser seg stor og sterk:Heartred Håper ul viser en perfekt liten tass som spreller rundt der om en ukes tid:love7 Jeg vil være 9+1, sist ul var 6+6 hos meg også:)

14 dager igjen!
Hadde egentlig første om 1 uke, men jeg klarte ikke å vente så lenge og var på ultralyd på tirsdag! Var så redd for at det ikke skulle være noe der. Men jeg så hjerteslag:Heartred og en liten plommesekk :) Så da vet jeg hvertfall at den er på rett plass, så krysser jeg alt jeg har for at den fortsatt lever neste gang :smiley-angelic001

Fire uker og en dag til sjekk nummer to. ❤️

Back
Topp