Nedtelling til TUL

10 dager til TUL nr 2

UL i morgen kl. 14.30
Egentlig oppfølging på sykehuset etter blødningen for noen uker siden. Men hadde jo UL privat rett før påske og så at alt så bra ut. Men valgte å beholde denne likevel! Er 8+6 i morgen.

Skal på torsdag. Klokka 13.30. Helt nervevrak. 3 uker siden sist

I morgen, klokken 13:00, skal jeg på min 3 UL.
Vil da være 9+2 :Heartred Håper på å få se en sprellende og levende baby.

Var på tidlig ultralyd i dag, 9+0. Fikk se ett hjerte som dunket fint og en liten kropp. Godt å få det bekreftet, og har hatt en god følelse i kroppen denne gang.
Mistet i desember, og da hadde jeg en følelse på at det var noe som ikke stemte.

Skal også i morgen 9+5, grugleder meg. Blir faktisk min 3.tul, alt har vært vel på de to første.

UL i morgen kl. 14.30
Egentlig oppfølging på sykehuset etter blødningen for noen uker siden. Men hadde jo UL privat rett før påske og så at alt så bra ut. Men valgte å beholde denne likevel! Er 8+6 i morgen.

Ba du om en oppfølgingstime, eller fikk du det av sykehuset?:rolleyes: Jeg var på ul pga blødning for snart to uker siden, alt så heldigvis fint ut. Men mistet muligens en tvilling, så de sa at jeg ikke måtte bli redd hvis jeg begynte å blø mer. Og nå har jeg blødd av og på hele påsken og merker jeg er såå bekymret! Men de sa at jeg ikke fikk noe ny time, så tør ikke ringe sykehuset og spørre:sorry:

Ba du om en oppfølgingstime, eller fikk du det av sykehuset?:rolleyes: Jeg var på ul pga blødning for snart to uker siden, alt så heldigvis fint ut. Men mistet muligens en tvilling, så de sa at jeg ikke måtte bli redd hvis jeg begynte å blø mer. Og nå har jeg blødd av og på hele påsken og merker jeg er såå bekymret! Men de sa at jeg ikke fikk noe ny time, så tør ikke ringe sykehuset og spørre:sorry:

Jeg fikk oppfølgingstime av sykehuset. Men når jeg var der sist var jeg kun 5+5, og da kunne ikke han gynekologen se så mye mer enn fostersekken. Alt så normalt ut ut i fra hvor kort på vei jeg var, men siden det var så tidlig sist ville han gjerne ha meg inn igjen noen uker etterpå for da ville han kunne se mye mer.
Om jeg hadde vært lenger på vei sist og han kunne sett foster og hjerteslag da, ville jeg nok ikke fått ny time tror jeg.

Back
Topp