Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg lurer på om det er noen her som kunne tatt seg bryet med å fortelle litt om hvordan tul foregår? Forstår at det er forskjeller fra sted til sted og lege til lege, men litt sånn generelt. Er det mye spørsmål og sånn først? Hvordan utføres ultralyden? Opplevelse av innvendig vs utvendig? Hvor lang tid tar det sånn ca? Hilsen førstegangsgravid som blir glad for alle svar 

10 dager!Jeg lurer på om det er noen her som kunne tatt seg bryet med å fortelle litt om hvordan tul foregår? Forstår at det er forskjeller fra sted til sted og lege til lege, men litt sånn generelt. Er det mye spørsmål og sånn først? Hvordan utføres ultralyden? Opplevelse av innvendig vs utvendig? Hvor lang tid tar det sånn ca? Hilsen førstegangsgravid som blir glad for alle svar
![]()
10 dager!Jeg lurer på om det er noen her som kunne tatt seg bryet med å fortelle litt om hvordan tul foregår? Forstår at det er forskjeller fra sted til sted og lege til lege, men litt sånn generelt. Er det mye spørsmål og sånn først? Hvordan utføres ultralyden? Opplevelse av innvendig vs utvendig? Hvor lang tid tar det sånn ca? Hilsen førstegangsgravid som blir glad for alle svar
![]()