Så koselig! Det var godt å høre!Tusen takk for lykkeønsker.
Alt så bra ut. Fikk som deg Mamacita høre et bankende hjerte. Kom noen tårer da ja. Ble målt til 7+3, som stemmer godt med mine egne beregninger!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Det var godt å høre!Tusen takk for lykkeønsker.
Alt så bra ut. Fikk som deg Mamacita høre et bankende hjerte. Kom noen tårer da ja. Ble målt til 7+3, som stemmer godt med mine egne beregninger!![]()

Føler virkelig med deg. Ta vare på hverandreMA. Helt knust. Henvist til kk.

Huff, så trist at det ble sånnMA. Helt knust. Henvist til kk.
Nei :-(MA. Helt knust. Henvist til kk.
MA. Helt knust. Henvist til kk.
Vet hvor utrolig tungt det er å få den beskjeden. Ta vare på dere selv. Gi rom for alle følelser som måtte oppstå.Å nei!MA. Helt knust. Henvist til kk.

vet så utrolig godt hvordan det føles og vet at ingen trøst hjelper akkurat nå. Stor god klem til deg
Så grusomt! Det er vondt og urettferdigMA. Helt knust. Henvist til kk.
Jeg var gjennom en MA I januar, og føler virkelig med deg! Ta den tiden du trenger, det vil bli bedre
MA. Helt knust. Henvist til kk.

ÅneiMA. Helt knust. Henvist til kk.

Sender varme klemmer!MA. Helt knust. Henvist til kk.
Har bestilt til 30/3. Kjenner kvalmen forsvinner så er veldig nervøs. 7+5 i dag
Jeg tenker det ikke skader med to tuljeg var på tul 7+2 og alt så bra ut. Dagen etter forsvant mye av kvalmen, ømme pupper og det værste av slitenhet. Skal på ny tul 12+1, men er 8+6 i dag, og vet ikke om jeg bør fremskynde den. Så kjenner på nervøsiteten i sammen med deg, og håper vi bare har kommet over det værste allerede.
Jeg tenker det ikke skader med to tulen nå og en 12+1
Så braDu har helt rett, har i grunn undertrykt det litt frem til jeg svarte deg. Bestilte ny tul til mandag 29/3

Så braJeg blør friskt blod nå, det har nettopp stoppet. Håper det er fra en slimhinne. Sånn sett er jeg fornøyd med at jeg ikke er så standhaftig mot å ga ultralyd
![]()