Nedtelling til TUL

MA. Helt knust. Henvist til kk.

Nei :-(

Stor klem til deg❤️

Edit: Merker jeg blir mektig irritert på der du var på Tul første gang. «Kom tilbake i uke 12»?!?! Gyn kunne spart deg for denne langtekkelige ventetiden og invitert deg tilbake etter noen dager for å undersøke når det avvek såpass mellom måling og mensberegning. Når sjokket har lagt seg ville jeg definitivt ha sendt en klage til volvat eller hvor det var du dro?:mad:

Off, så utrolig trist å høre. Sender deg en stor klem! :Heartred Vet hvor utrolig tungt det er å få den beskjeden. Ta vare på dere selv. Gi rom for alle følelser som måtte oppstå.
Så krysser jeg fingrene for at en ny spire sitter raskt når dere er klare for det.

Å nei! :( nå ble jeg skikkelig lei meg på deres vegne:Heartred:Heartred:Heartred vet så utrolig godt hvordan det føles og vet at ingen trøst hjelper akkurat nå. Stor god klem til deg:Heartred

Har bestilt til 30/3. Kjenner kvalmen forsvinner så er veldig nervøs. 7+5 i dag

Har bestilt til 30/3. Kjenner kvalmen forsvinner så er veldig nervøs. 7+5 i dag

jeg var på tul 7+2 og alt så bra ut. Dagen etter forsvant mye av kvalmen, ømme pupper og det værste av slitenhet. Skal på ny tul 12+1, men er 8+6 i dag, og vet ikke om jeg bør fremskynde den. Så kjenner på nervøsiteten i sammen med deg, og håper vi bare har kommet over det værste allerede.

jeg var på tul 7+2 og alt så bra ut. Dagen etter forsvant mye av kvalmen, ømme pupper og det værste av slitenhet. Skal på ny tul 12+1, men er 8+6 i dag, og vet ikke om jeg bør fremskynde den. Så kjenner på nervøsiteten i sammen med deg, og håper vi bare har kommet over det værste allerede.
Jeg tenker det ikke skader med to tul:p en nå og en 12+1

Du har helt rett, har i grunn undertrykt det litt frem til jeg svarte deg. Bestilte ny tul til mandag 29/3
Så bra:) Jeg blør friskt blod nå, det har nettopp stoppet. Håper det er fra en slimhinne. Sånn sett er jeg fornøyd med at jeg ikke er så standhaftig mot å ga ultralyd:hilarious:

Back
Topp