Amilie
Betatt av forumet
Min syklus er på 35 dagerSyklusen som var frem til TR kom nå, var på 33 dager.
Så da la jeg inn det, og da ble IKM 4.desember.
Let the show begin!
Og masse lykke til, til oss begge!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min syklus er på 35 dagerSyklusen som var frem til TR kom nå, var på 33 dager.
Så da la jeg inn det, og da ble IKM 4.desember.
Let the show begin!
Og masse lykke til, til oss begge!
![]()
Grovt sett sier man at el kommer 14 dager før tr. Derfor kan du ta ditt totale antall syklusdager minus 14 for å vite sånn ish når el er. Hvis du har 28-dagerssyklus så ovulerer du ca cd14. Men siden du muligens har litt ustabil syklus nå ville jeg startet å teste rundt cd10 kanskje? Og teste hver morgen. Anbefaler Makesure sine som du får kjøpt på blant annet Meny hvis du er keen på å prøveJa... den likte jeg.
Nå er jeg for alvor i gang!
Jeg har aldri testet for EL før, jeg.
Hvordan gjør man egentlig det?
![]()
Grovt sett sier man at el kommer 14 dager før tr. Derfor kan du ta ditt totale antall syklusdager minus 14 for å vite sånn ish når el er. Hvis du har 28-dagerssyklus så ovulerer du ca cd14. Men siden du muligens har litt ustabil syklus nå ville jeg startet å teste rundt cd10 kanskje? Og teste hver morgen. Anbefaler Makesure sine som du får kjøpt på blant annet Meny hvis du er keen på å prøveI motsetning til ved graviditet, så vil el-test så å si alltid vise to streker, men teststreken skal bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å indikere el
Advarsel; man kan bli avhengig av å dyppe test i urin![]()
Riktig, første dag med frisk blødning er lik cd1CD... teller man fra først dag av siste mens?
Tusen takk!
Merket allerede den syklusen som var, at jeg ble avhengig av graviditetstester... tok mange flere enn jeg burde.
Lenge leve optimisten.
Men skal absolutt prøve dette.
Og trøster meg med at dette blir første skikkelig prøveperiode.
Så får vi se hva som skjer.
![]()
Tusen takk!Riktig, første dag med frisk blødning er lik cd1Man trenger jo ikke å gjøre det hver mnd, men tror det er fint for å få bekreftet el i starten. Veldig spent på denne pp’n din! Da slipper man også å gå i uvissheten og lure på om el har vært og hvor mange dpo man er etc
Heiaheia
![]()
Tusen takkSå morsom og koselig dagbok du harHåper vi slår følge inn i august forumet
![]()
EGGLØSNINGSSLIM!!!
Etter å ha forhørt meg litt rundt, vet jeg nå at det ikke garanterer noen eggløsning.
Men det er sååå vakkert... jeg er så stolt av utfloden min at jeg har ikke ord!
Helt eggehvite, faktisk.
Sånn var den aldri i løpet av forrige syklus.
Smelt.
EL-testene er jo ikke så sterke ennå, så kan ta noen dager før en evt. EL.
Men dette velger jeg å ta som et himla godt tegn.
![]()
Ikke tenk så mye på tallet, se heller på stigningen/senkingen. Det ser ut til at den siste testen du tok hadde svakere fargestoff enn testen du tok før denne. Det kan godt hende det har noe å si for hvorfor det ble null foran også, men det er kun antakelser fra min side![]()
Jo... jeg tok forresten en ny test i stad.
Og den var helt klart sterkere enn på morgenen.
High, står det.
Men det står jo NULL KOMMA foran?!
Assa...
Skal den ikke være mye mer for at det skal være EL?
Synes liksom teststreken er like sterk som den andre, så jeg skjønner ikke hvordan man da skal skjønne om den er positiv eller ikke.
Ikke tenk så mye på tallet, se heller på stigningen/senkingen. Det ser ut til at den siste testen du tok hadde svakere fargestoff enn testen du tok før denne. Det kan godt hende det har noe å si for hvorfor det ble null foran også, men det er kun antakelser fra min sideviktig å stole mest på øynene sine og heller bruke appen som et verktøy, tenker jeg. Så gøy at EL ser ut til å nærme seg! Lykke til
![]()