Når en forfatterspire skriver dagbok

upload_2021-11-22_16-36-24.png

Så ikke dagen etter, altså...
Dette er snodig.

Alle som så testen i går sier jo det samme, at den er for rosa og sterkt til å være skygge/ falsk.

Tar meg et varmt bad, prøver å slappe av.
Så ser jeg om jeg tester igjen i morgen, eller om jeg lar det bero noen dager.

Nei, så dritt!!
Har dessverre vært med på det samme en del ganger nå.. best å dobbeltsjekke med andre tester, man får jo håpet så himmelhøyt opp ved synet av den ekstra streken :Heartred

Håpet er ikke ute for deg denne ppen likevel, 9 dpo er tidlig:love2

Og nå kom gråten.... Skikkelig.
Jeg prøver... Hardt.
Virkelig.

Jeg begynner til og med å innbille meg at jeg ser noe på denne, etter å ha stirret og stirret på bildet, her jeg sitter i badekaret og prøver å finne frem den positive meg igjen.

IMG_20211122_183154.jpg

Jeg har ikke felt noen tårer før nå...
Men nå bare fosser det.

Kjære Gud... La kroppen min ha rett.
La de tumme testene fra i dag være feil.

Siste jeg gjorde før jeg sovnet med et smil om munnen i går kveld, i armene på min elskede, var å se for meg det bittelille egget i livmorveggen min.
Rakk til og med å tenke "Jeg elsker deg allerede".

Mange synes jeg sikkert er dramatisk... Og det har jeg en tendens til å være. Jeg har en diagnose som går på det emosjonelle.
Borderline personlighetsforstyrrelse.

Så dette er tøft.
Jeg har gledet meg så lenge til vi kunne prøve.

Og nå kom gråten.... Skikkelig.
Jeg prøver... Hardt.
Virkelig.

Jeg begynner til og med å innbille meg at jeg ser noe på denne, etter å ha stirret og stirret på bildet, her jeg sitter i badekaret og prøver å finne frem den positive meg igjen.

Vis vedlegget 371800

Jeg har ikke felt noen tårer før nå...
Men nå bare fosser det.

Kjære Gud... La kroppen min ha rett.
La de tumme testene fra i dag være feil.

Siste jeg gjorde før jeg sovnet med et smil om munnen i går kveld, i armene på min elskede, var å se for meg det bittelille egget i livmorveggen min.
Rakk til og med å tenke "Jeg elsker deg allerede".

Mange synes jeg sikkert er dramatisk... Og det har jeg en tendens til å være. Jeg har en diagnose som går på det emosjonelle.
Borderline personlighetsforstyrrelse.

Så dette er tøft.
Jeg har gledet meg så lenge til vi kunne prøve.
Stor klem❤️ Håpet er på ingen måte ute❤️

Her er min rfsu-test 8 dpo (tidligtest)
Dagen etter var testene negativ :bored:
Ville bare vise hvordan den så ut. Man skulle jo tro den er positiv da streken er rosa. Og hvis det var kjemisk skulle man jo tro den fortsatt ville være der dagen etter, bare enda svakere.
Krysser uansett alt for deg og håper streken er tilbake i morgen :rolleyes::Heartpink

Vedlegg

• 6C0E1865-B3E4-4042-8B20-5DEB13ACB168.jpeg
    6C0E1865-B3E4-4042-8B20-5DEB13ACB168.jpeg
    70,8 KB · Visninger: 87
Her er min rfsu-test 8 dpo (tidligtest)
Dagen etter var testene negativ :bored:
Ville bare vise hvordan den så ut. Man skulle jo tro den er positiv da streken er rosa. Og hvis det var kjemisk skulle man jo tro den fortsatt ville være der dagen etter, bare enda svakere.
Krysser uansett alt for deg og håper streken er tilbake i morgen :rolleyes::Heartpink

Så rart... Har liksom bare tenkt at RFSU må vi kunne stole på.
Når er dette bildet fra?
Er du i samme båt eller kom TR?
Håper virkelig det klaffer for både deg og meg asap.
:Heartbigred
Tusen takk!

Så rart... Har liksom bare tenkt at RFSU må vi kunne stole på.
Når er dette bildet fra?
Er du i samme båt eller kom TR?
Håper virkelig det klaffer for både deg og meg asap.
:Heartbigred
Tusen takk!

Dette er fra august. TR kom to dager over tiden. Så fikk jeg positiv test i oktober og mistet i uke 4+6. Har prøvd i ett år, så nå begynner tålmodigheten å renne ut:dead: Jeg bruker ikke rfsu lenger. Stoler rett og slett ikke på de etter å ha fått falskt håp. Nå venter jeg på EL, så får vi se. Masse lykke til. Ikke gi opp, håper på at streken dukker opp igjen snart :shy:

Dette er fra august. TR kom to dager over tiden. Så fikk jeg positiv test i oktober og mistet i uke 4+6. Har prøvd i ett år, så nå begynner tålmodigheten å renne ut:dead: Jeg bruker ikke rfsu lenger. Stoler rett og slett ikke på de etter å ha fått falskt håp. Nå venter jeg på EL, så får vi se. Masse lykke til. Ikke gi opp, håper på at streken dukker opp igjen snart :shy:

Kjære vene... det var leit å høre.
Må ha vært fryktelig tungt.
Krysser alt jeg har for at gullegget ditt sitter ASAP!
:Heartbigred:smiley-angelic001

Det er kanskje på tide at jeg innser at jeg må se frem mot neste PP... Selv om det er vanskelig.
Jeg vet 10 dpo er tidlig ennå,og at mange tester positivt senere enn det.

Men hvis det er sånn at jeg har hatt et befruktet egg festet til meg, og det har sluppet taket... Så er det vel ikke noen flere sjanser før neste EL.
Føles som en evighet til, men det kommer flere sjanser.

Jeg synes jeg ser noe på dagens, men det trenger ikke ha noen ting å si.
img_20211123_072742-jpg.371828

Last edited:
Herregud, jeg er håpløs... jeg ser på The Good Doctor, og har nå grini meg gjennom halve episode 13 i sesong 4.
:hilarious::sad015:Heartred:wacky:
Snakker med egget og kroppen min om hverandre.
"Kom igjen, Eggbert... du klarer deg, det er bare tulletester, klor deg fast. JEG ELSKER DEG"!
"Og du, kroppen min, ta deg sammen... ta vare på egget vårt, vi skal få det til å bli en sunn, perfekt, liten baby i august".
:hilarious:

Også griner jeg litt igjen.
Gomler sjokolade.
Og ler av meg selv.

For går det ikke veien denne gangen, er det noe hormonelt som svinger rundt i meg om dagen uansett.
Tydeligvis!
:wacky:

PS: Det var mannen min som spurte i går, når han skulle trøste meg og få meg i bedre humør, om vi skulle kalle det Eggbert.
Uansett hvordan det går, liksom. For som jeg sa... det er vårt første egg, som uansett utfall, har blitt befruktet.
Vårt første.
Og når han spurte om det, fikk han meg til å le spontant.
Det var så deilig, midt i all gråtingen.
Han er god på det der. Få meg til å se annerledes på ting, få meg til å holde motet oppe.
Gud, som jeg elsker den mannen.
Og SOM jeg gleder meg til å gå gravid sammen med ham.

Kjære Gud... la Eggbert klare seg.
Og om det ikke gjøre det, skal jeg prøve så godt jeg kan å ha tiltro til at det har sine gode grunner.
At du mente det var det beste for Eggbert, og oss.
Men for nå holder jeg motet oppe og gjør alt jeg kan for det bittelille gullet vårt.
Holder meg sunn, ligger unna kattedoen og ingefær.
:smiley-angelic001:Heartred

Herregud, jeg er håpløs... jeg ser på The Good Doctor, og har nå grini meg gjennom halve episode 13 i sesong 4.
:hilarious::sad015:Heartred:wacky:
Snakker med egget og kroppen min om hverandre.
"Kom igjen, Eggbert... du klarer deg, det er bare tulletester, klor deg fast. JEG ELSKER DEG"!
"Og du, kroppen min, ta deg sammen... ta vare på egget vårt, vi skal få det til å bli en sunn, perfekt, liten baby i august".
:hilarious:

Også griner jeg litt igjen.
Gomler sjokolade.
Og ler av meg selv.

For går det ikke veien denne gangen, er det noe hormonelt som svinger rundt i meg om dagen uansett.
Tydeligvis!
:wacky:

PS: Det var mannen min som spurte i går, når han skulle trøste meg og få meg i bedre humør, om vi skulle kalle det Eggbert.
Uansett hvordan det går, liksom. For som jeg sa... det er vårt første egg, som uansett utfall, har blitt befruktet.
Vårt første.
Og når han spurte om det, fikk han meg til å le spontant.
Det var så deilig, midt i all gråtingen.
Han er god på det der. Få meg til å se annerledes på ting, få meg til å holde motet oppe.
Gud, som jeg elsker den mannen.
Og SOM jeg gleder meg til å gå gravid sammen med ham.

Kjære Gud... la Eggbert klare seg.
Og om det ikke gjøre det, skal jeg prøve så godt jeg kan å ha tiltro til at det har sine gode grunner.
At du mente det var det beste for Eggbert, og oss.
Men for nå holder jeg motet oppe og gjør alt jeg kan for det bittelille gullet vårt.
Holder meg sunn, ligger unna kattedoen og ingefær.
:smiley-angelic001:Heartred
Eggbert:love2

Ja... syntes det var så søtt! :Heartred
Ikke at han hadde fått beholde det navnet, om han fikk fullføre løpet frem mot august.
Men her og nå er helt ok, liksom.
Lille egget.

Ja... syntes det var så søtt! :Heartred
Ikke at han hadde fått beholde det navnet, om han fikk fullføre løpet frem mot august.
Men her og nå er helt ok, liksom.
Lille egget.
Eggbert er ikke det rareste man hadde kommet over i 2022 tror jeg :p Hvordan går det i dag?

Eggbert er ikke det rareste man hadde kommet over i 2022 tror jeg :p Hvordan går det i dag?

Helt ærlig... så har jeg grini stort sett i hele dag.
Puppene mine er fortsatt litt ømme, men ikke like mye.
Har hatt stikninger i magen, men det kan jo like gjerne tyde på at TR er rett rundt hjørnet.
Så jeg må innrømme at håpet er i ferd med å renne ut.
:sorry:

Helt ærlig... så har jeg grini stort sett i hele dag.
Puppene mine er fortsatt litt ømme, men ikke like mye.
Har hatt stikninger i magen, men det kan jo like gjerne tyde på at TR er rett rundt hjørnet.
Så jeg må innrømme at håpet er i ferd med å renne ut.
:sorry:
Så kjedelig å høre ❤️ Jeg har hatt stikk/småtak i mange dager, så aldri si aldri! Du er jo fortsatt ganske tidlig ☺️

I dag er det dessverre vanskelig å være morsom...
DPO kan endres til CD.

Krampene og blødningene begynte i dag, så da er vel i grunn ny syklus i gang.
Endret inne i Premom, tilbake til prøver. Vet jeg var for raskt ute med å registrere ut ifra den ene positive testen.
Men jeg ble så glad, så ivrig.
Og nå fikk jeg dette i appen, jeg skjønner ikke hvorfor de mener jeg har stor sjanse for å bli gravid i dag, når jeg har sagt jeg har begynt å blø!
upload_2021-11-24_9-29-51.jpeg

Jeg var på Lutvann leir i stad og leverte utstyret mitt til Heimevernet, jeg er utrullert.
Ville egentlig ikke inn dit i dag, men ville samtidig bare bli ferdig med det.
Fikk kjøre helt til flerbrukshallen, da jeg kjente jeg fikk kramper og var livredd for å begynne å blø der og da.
Selv om jeg hadde bind på meg, var ikke det noe jeg ville med sekk, bag, sovepose, liggeunderlag og you name it.
Møtte på en utrolig hyggelig dame, som fikk en av soldatene til å bære for meg.
Jeg følte meg så dum da jeg begynte å gråte, skulle jo bare si hvem jeg var og få hjelp med hvor jeg skulle levere.
Hun tok meg til siden, og da forklarte jeg hva som foregår. Hun var så utrolig forståelsesfull og søt.
Nå er jeg hjemme.
Tror jeg må ta noe smertestillende, for det gjør så vondt.

Det hjelper ikke på sorgen jeg kjenner på, men magen trenger ikke være sånn.
Det er kanskje mange som synes jeg overreagerer. Jeg hadde tross alt bare vært 3 uker på vei.
Men jeg ble så lykkelig da jeg fikk den testen... begynte å glede meg så enormt mye.
Før alt falt i grus.

I dag er det dessverre vanskelig å være morsom...
DPO kan endres til CD.

Krampene og blødningene begynte i dag, så da er vel i grunn ny syklus i gang.
Endret inne i Premom, tilbake til prøver. Vet jeg var for raskt ute med å registrere ut ifra den ene positive testen.
Men jeg ble så glad, så ivrig.
Og nå fikk jeg dette i appen, jeg skjønner ikke hvorfor de mener jeg har stor sjanse for å bli gravid i dag, når jeg har sagt jeg har begynt å blø!
Vis vedlegget 371916

Jeg var på Lutvann leir i stad og leverte utstyret mitt til Heimevernet, jeg er utrullert.
Ville egentlig ikke inn dit i dag, men ville samtidig bare bli ferdig med det.
Fikk kjøre helt til flerbrukshallen, da jeg kjente jeg fikk kramper og var livredd for å begynne å blø der og da.
Selv om jeg hadde bind på meg, var ikke det noe jeg ville med sekk, bag, sovepose, liggeunderlag og you name it.
Møtte på en utrolig hyggelig dame, som fikk en av soldatene til å bære for meg.
Jeg følte meg så dum da jeg begynte å gråte, skulle jo bare si hvem jeg var og få hjelp med hvor jeg skulle levere.
Hun tok meg til siden, og da forklarte jeg hva som foregår. Hun var så utrolig forståelsesfull og søt.
Nå er jeg hjemme.
Tror jeg må ta noe smertestillende, for det gjør så vondt.

Det hjelper ikke på sorgen jeg kjenner på, men magen trenger ikke være sånn.
Det er kanskje mange som synes jeg overreagerer. Jeg hadde tross alt bare vært 3 uker på vei.
Men jeg ble så lykkelig da jeg fikk den testen... begynte å glede meg så enormt mye.
Før alt falt i grus.

Bruker ikke den appen stort, men ser at den har registrert deg på CD14 i dag. Du får endre den til CD1, så blir det riktig igjen :)
Har forståelse for skuffelsen når testen var så tydelig, det er et slag i magen :blackeye: ikke godt å vite om den var falsk positiv eller om det kan ha vært en kjemisk :Heartred
Ville droppet det merket og prøvd babyplan eller makesure:love2 klem

Bruker ikke den appen stort, men ser at den har registrert deg på CD14 i dag. Du får endre den til CD1, så blir det riktig igjen :)
Har forståelse for skuffelsen når testen var så tydelig, det er et slag i magen :blackeye: ikke godt å vite om den var falsk positiv eller om det kan ha vært en kjemisk :Heartred
Ville droppet det merket og prøvd babyplan eller makesure:love2 klem

Tusen takk :Heartred Spesielt for klemmen.
Da skal jeg endre på det i appen.
:happy:

Back
Topp