Her har vi Flo, dere.
Og dagens test...?
Hvitere enn tenna mine!
Beskjed til kroppen, etter alle mulige tegn og aksjer som er lagt inn: Vis vedlegget 369861
Ja skulle ikke vært lov av kroppen å lage så mye symptomer og ikke følge reglene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi Flo, dere.
Og dagens test...?
Hvitere enn tenna mine!
Beskjed til kroppen, etter alle mulige tegn og aksjer som er lagt inn: Vis vedlegget 369861
Blir så frustrert av det.Ja skulle ikke vært lov av kroppen å lage så mye symptomer og ikke følge reglene
Kjenner ikke til stavtestene fra normal, men ville dobbeltsjekket med andre merker først.. det er utrolig mye håp som raser i gjennom kroppen ved synet av en strek til på testen.
Sjekk med MakeSure (fra meny) feks..?
God morgen, dere.
Og velkommen til en nyyy dag!
Vel... våknet før en gang, rundt halv ti, eller ni, eller noe.
Hakke peiling.
Holdt på å tisse på meg, så jeg gikk på badet.
Tenkte fuck it, hadde i grunn gitt opp.
Selv om jeg føler meg NESTEN høygravid allerede.
MAT MEEEEG!
Vel, uansett.
Så jeg tissa på Babyplan sin tidlig-dritt, en strimmel fra Normal og en sånn stav fra Normal.
Vasket hender, så på at de var like jævla blenda som jeg forventet.
La testene i skapet, OG gikk å la meg igjen.
Sovnet dønn... la inn noen aksjer, selv om det ikke er den tiden.
Det bare er gøy. Rett og slett.
Stod opp igjen for en halv time siden, eller noe, gikk på badet, tenkte å kaste de dumme testene.
To av dem var fortsatt blenda.
Men den staven fra Normal var ikke det.
Jeg vet man ikke skal lese av tester etter de minuttene det står... men HERREGUD, da!?
Nesten ALLE tar vel en liten ekstratitt, i ren optimisme?
Og da er det direkte ONDSKAP... jeg gjentar; ONDSKAP, dere, om det kommer en svak strek som man har gått og bedt om og lengtet etter, ved en FEIL!
DET SKAL IKKE GÅ!
Eller...?
Noen som har noen erfaring med dette. Please, så jeg vet om jeg skal bli håpefull igjen, eller om jeg må komme meg på jorda.
Vis vedlegget 369943
Vis vedlegget 369944
JEG ser den i hvert fall.
Jeg ser tydelig strek. MEN, har dessverre hatt en meeeget tydelig strek på en test jeg kastet og tok opp igjen etter 30 min… Den var negativ og kom ingen positive etter det. Det var makesure eller babyplan. Husker ikke.
Når det er sagt så håper jeg for deg!!! Oppdater gjerne!
Åh, så hyggelig! Tusen, tusen takk!Du skriver helt herlig, her vil jeg veldig gjerne følge og heie videre
Er på en lengre syklus enn vanlig selv for øyeblikket, og får opp akkurat samme melding som deg på Flo Kan ikke være gravid selv da, men håper neste mnd blir første PP på barn nr 2
Æsj. Det er så dritt når ALLE symptomer er like, både i påvente av tr og ved graviditet. Men det er fint å merke seg!Og.... BÆM!
GOOOOOOD MORNING, MOTHERFUCKA!
IKKE NOK MED AT DU IKKE ER ØNSKET HER, DU KOMMER FAEN MEG TO DAGER SENERE ENN JEG ER FORBEREDT PÅ AT DU SKAL KOMME, OGSÅ!
Så jeg har handlet inn alt som trengs til besøket ditt.
Testet meg halvt i hjel, for å forberede meg på at du kanskje ikke kommer.
Krysser alt jeg har, ber til GUD om at du skal holde deg unna.
3. dagen etter at du var ventet, begynte jeg seriøst å håpe på at jeg ikke kom til å se deg.
Men som den stygge, fæle tanta du er... du banka vel så vidt på i går, lot meg tro det var noe annet som stod ved døren.
Og nå er jeg sikker på at du står der og ler meg hånlig opp i trynet.
Bare le, BITCH!
Jeg ler tilbake.
For NÅ, først NÅ føler jeg at min ordentlig første prøveperiode er i ferd med å starte.
Og da skal du se det skal bli verre for deg å ta deg en tur, neste gang.
Og hey....
Bitch!
Det er en ting jeg kan nå, som ikke du kan!
DRIKKE VIN!
Så... søppelbøtta på badet, da.
Nå skal alle brukte, negative tester fjernes.
Bøtta skal fylles med søppel fra bind og tamponger.
Og klargjøres til en ny runde.
Muligens min første mer normale runde, og ikke sånn der; komme til normalen-periode.
Nei, nå er det større sjanse for EL også, faktisk.
For hva vet jeg.
Kanskje jeg ikke har hatt den ennå engang.
Og her har jeg gått og vært innbilt gravid i flere dager.
Jaja, så gøy.
Men nå trenger jeg faktisk den sjokoladen.
For jeg har MENSEN!
Og du kødder ikke med en kjerring med MENSEN!
Takk for seg.
Æsj. Det er så dritt når ALLE symptomer er like, både i påvente av tr og ved graviditet. Men det er fint å merke seg!
Drikk vin og kos deg! Tenker du å teste etter el denne pp’n, eller bare ta det litt som det kommer? Nå er du for alvor i gang!
Hurra for tanta?!??? Sånn at man helt serr kan begynne!
Når blir neste ikm uke da?? Havner vi i samme? Tror min blir uke 48…
Syklusen som var frem til TR kom nå, var på 33 dager.Hurra for tanta?!??? Sånn at man helt serr kan begynne!
Når blir neste ikm uke da?? Havner vi i samme? Tror min blir uke 48…