Når en forfatterspire skriver dagbok

Der lærte du meg også noe nytt! Jeg har heller aldri hørt om at kvinner over 35 kan ha Hcg stigning uten å være gravide. Tusen takk for at du informerte om det. Og kanskje en liten trøst å vite at du ikke alltid mister umiddelbart før egget rekker å starte å dele seg opp. Da er det kanskje ikke noe feil som gjør at det ikke utvikler seg mer.
Jeg skjønner du er uttålmodig da, når man bikker 35 så går jo årene enormt fort, og man starter å kjenne på at klokka tikker veldig for flere barn. Å da vil man helst at det skal klaffe fort. Kjenner selv på at det er vanskelig å skulle vente på at jeg går ned i vekt, får kontroll på skjoldkjertelen og hele det møle der, skal snipp få søsken så må det skje mens jeg ennå har egg!

Uansett så får du jo vite mye nå bare gjennom blodprøvene og det at du får støttemedisin er jo også positivt og til hjelp. Så da starter prøvingen på skikkelig ;)

Ok... dette er min dagbok, jeg kan skrive hva jeg vil.
Og jeg vil være ærlig.
I hvert fall her.

Nå blåser jeg nesten i hvordan det går denne syklusen.
Jeg orker ikke bry meg.
Orker ikke føle.

Den jævla BPD'n min gjør at alt jeg føler, det føler jeg så umenneskelig sterkt.
Jeg orker ikke.

Jeg savner å være glad.
Savner å være lykkelig.

Det går i bølgedaler... og jeg vet at når jeg er oppriktig lykkelig, så er det så utrolig deilig.
Det er bare ikke helt sånn nå.

Det verker inni meg, gjør fysisk vondt.
Kjennes ut som jeg hele tiden holder pusten.
Og gråten ligger hele tiden på lur.

Ny depresjon som banker på?
Jeg orker ikke det.

Det er så kort vei til å bli suicidal... jeg kan ikke.
Det blir bedre.

Det er bare litt mørkt akkurat her og nå.

Ok... dette er min dagbok, jeg kan skrive hva jeg vil.
Og jeg vil være ærlig.
I hvert fall her.

Nå blåser jeg nesten i hvordan det går denne syklusen.
Jeg orker ikke bry meg.
Orker ikke føle.

Den jævla BPD'n min gjør at alt jeg føler, det føler jeg så umenneskelig sterkt.
Jeg orker ikke.

Jeg savner å være glad.
Savner å være lykkelig.

Det går i bølgedaler... og jeg vet at når jeg er oppriktig lykkelig, så er det så utrolig deilig.
Det er bare ikke helt sånn nå.

Det verker inni meg, gjør fysisk vondt.
Kjennes ut som jeg hele tiden holder pusten.
Og gråten ligger hele tiden på lur.

Ny depresjon som banker på?
Jeg orker ikke det.

Det er så kort vei til å bli suicidal... jeg kan ikke.
Det blir bedre.

Det er bare litt mørkt akkurat her og nå.

Åh skjønne du:Heartred du beskriver nesten hvordan jeg føler det litt nå. Så klart, du har det nok mye sterkere, men jeg kan relatere. Har du oppfølging hos noen? Må være veldig tøft å stå i dette:Heartpink håper du snart snur mot lysere tanker. Det fortjener du:shy:

Åh skjønne du:Heartred du beskriver nesten hvordan jeg føler det litt nå. Så klart, du har det nok mye sterkere, men jeg kan relatere. Har du oppfølging hos noen? Må være veldig tøft å stå i dette:Heartpink håper du snart snur mot lysere tanker. Det fortjener du:shy:

Tusen takk :Heartred og like måte! Vi skal aldri sammenlige... håper du har noen å snakke med og får det bedre snart!

Jeg går jevnlig til psykolog, men min faste ble syk.
Så jeg går til en annen, og det er aldri noe særlig bra...
Skal dit på tirsdag, må bare være ærlig om hvordan det går.

Tusen takk :Heartred og like måte! Vi skal aldri sammenlige... håper du har noen å snakke med og får det bedre snart!

Jeg går jevnlig til psykolog, men min faste ble syk.
Så jeg går til en annen, og det er aldri noe særlig bra...
Skal dit på tirsdag, må bare være ærlig om hvordan det går.

Takk, jeg skal nok komme meg ovenpå igjen. Men med coronasmitte i hus og pluss negativ test tok det kaken :sad010 men jeg har jo samtidig mye å være takknemlig for. Aldri kjekt å måtte bytte hvis man har en som en klaffer godt med. Men prøv å gjør det beste ut av det og vær ærlig om hvordan det er å være deg nå:Heartred

OPS, I DID IT AGAIN!
:banghead:
10 DPO, I DAG.

Sannsynligvis.

Men jeg må bare spørre, jeg... hvis det er sånn at damer som er 35+ har litt HCG i blodet.
Da skal vel ikke morgentesten være nesten 100% blank, for så å bli noe sterkere på neste test?
:rolleyes:
upload_2022-2-8_12-36-46-png.377111

Dette har altså skjedd 3 ganger på rad. Så har testene blitt noe sterkere.
Før de har blitt negative, før TR har kommet.

Så jeg føler ingenting spesielt rundt dette ennå.
Og jeg vet jeg ikke skulle teste ennå.

Bare... det er bare sånn at jeg hadde disse testene i skuffen, og så klarte jeg ikke la vær, da.
:wideyed::wacky:

OPS, I DID IT AGAIN!
10 DPO, I DAG.

Sannsynligvis.

Men jeg må bare spørre, jeg... hvis det er sånn at damer som er 35+ har litt HCG i blodet.
Da skal vel ikke morgentesten være nesten 100% blank, for så å bli noe sterkere på neste test?

Bare... det er bare sånn at jeg hadde disse testene i skuffen, og så klarte jeg ikke la vær, da.
Er vel på lik linje som ellers, at hcg gir større utslag når urinen er mest konsentrert. Selvom hcg-nivåene er stabilt i blodet, så vil det kunne variere i urin mtp. om det er utvannet eller ikke :confused013
Masse lykke til videre med testinga! Håper strekene lyser mot deg snart :Heartred

Er vel på lik linje som ellers, at hcg gir større utslag når urinen er mest konsentrert. Selvom hcg-nivåene er stabilt i blodet, så vil det kunne variere i urin mtp. om det er utvannet eller ikke :confused013
Masse lykke til videre med testinga! Håper strekene lyser mot deg snart :Heartred
Godt poeng i grunn.

Og tusen takk!
:Heartred

OPS, I DID IT AGAIN!
10 DPO, I DAG.

Sannsynligvis.

Ser helt klart strek. Hvis det ikke er baby og heller relatert til alder, så må det jo være noe som skjer i kroppen din rundt 9-11 dpo siden hcg-nivået går opp og så ned igjen? Uansett krysser jeg det jeg har :Heartred

Ser helt klart strek. Hvis det ikke er baby og heller relatert til alder, så må det jo være noe som skjer i kroppen din rundt 9-11 dpo siden hcg-nivået går opp og så ned igjen? Uansett krysser jeg det jeg har :Heartred
Ja... det er veldig merkelig, det hele.
Så jeg tar det hele med knusende ro, inntil jeg evt. ser at den blir mye sterkere etter hvert.

Tusen takk!
:Heartred

Ok... hva skal jeg si.
Etter å ha testet positivt tre sykluser på rad, for så å teste negativt og få TR, tar jeg ALT med en klype salt og en knusende ro.
Er fullstendig forberedt på å ta ny blodprøve på dag 2 i den neste syklusen.

Men så er jeg som jeg er, og da tok jeg jo en ny strimmel i morges.
Den har blitt sterkere siden i går morges!
Vis vedlegget 377153

Så da tenkte jeg:
Jeg vet det kommer til å lyse mot meg: IKKE GRAVID.
For det gjør det alltid.
Så jeg tisset på en digital, før jeg gikk og vekket jenta mi.
:wideyed:
Gikk opp på badet igjen... og det som lyste mot meg, var:
Vis vedlegget 377155

Sånn har jeg ALDRI fått positiv på før!
:nailbiting:

Nå blir det nervepirrende dager fremover... er det terminspire, eller hva skjer?!

Ok... hva skal jeg si.
Etter å ha testet positivt tre sykluser på rad, for så å teste negativt og få TR, tar jeg ALT med en klype salt og en knusende ro.

Vis vedlegget 377153

Så da tenkte jeg:
For det gjør det alltid.
Vis vedlegget 377155

Nå blir det nervepirrende dager fremover... er det terminspire, eller hva skjer?!
Herregud!! Gratulerer :Heartpink:love7 Så gøy! Dette må jo bli terminspire!!

Herregud!! Gratulerer :Heartpink:love7 Så gøy! Dette må jo bli terminspire!!

Ja, jeg synes det altså... kan ikke komme med en sånn en for så å trekke seg!

TUSEN TAKK!
Tør nesten ikke si det... men altså.
Det er en digital, tross alt!
:love7

Ok... hva skal jeg si.

Vis vedlegget 377153

Så da tenkte jeg:
For det gjør det alltid.
Vis vedlegget 377155

Å så fin strimmel og ikke minst digital :woot: Kjempefin økning siden i går, det er jo absolutt en helt annen stigning enn du har hatt tidligere. Håper såå det betyr terminspire og at den klamrer seg fast hele veien. Det kan jo ikke være «aldersrelatert» med så sterke tester + digital! Så spennende det blir fremover :love7

Ojojoj!!! Herremiiin, du er SÅ gravid, du!:love7 Gratulerer så mye! Og vel fortjent:Heartred

Ok... hva skal jeg si.

Vis vedlegget 377153

Så da tenkte jeg:
For det gjør det alltid.
Vis vedlegget 377155

Gratulerer :smiley-bounce016
Denne skal sitte hele veien! ❤

Ok... hva skal jeg si.

Vis vedlegget 377153

Så da tenkte jeg:
For det gjør det alltid.
Vis vedlegget 377155

NEIMEN!! Okei dette er jo et helt klart svar! Du er gravid! Du kan jo ta en rask telefon til gynekolog og spørre om du kan få støttemedisiner :D

Gratulerer så mye! ❤️ Jeg ble gravid den måneden alt føltes tungt og grått. Vi hadde gitt opp, og hadde «bare» samleie en gang den pp’en. Dagen jeg skulle til legen for utredning tok jeg en test bare for å være sikker og jaggumeg var den positiv. Krysser fingrene for at spira sitter hele veien for deg :smiley-angelic001

Tross alt, digital, ja! Du er gravid:joyful: Nyt det! :love7:love7
Må bare frykten dempe seg... så skal jeg nok nyte det.
Absolutt!

Å så fin strimmel og ikke minst digital :woot: Kjempefin økning siden i går, det er jo absolutt en helt annen stigning enn du har hatt tidligere. Håper såå det betyr terminspire og at den klamrer seg fast hele veien. Det kan jo ikke være «aldersrelatert» med så sterke tester + digital! Så spennende det blir fremover :love7

:woot:Ja, det er ganske så annerledes denne gangen!
Spesielt den digitale... aldri fått positiv på det før.
Tusen takk!
Ojojoj!!! Herremiiin, du er SÅ gravid, du!:love7 Gratulerer så mye! Og vel fortjent:Heartred

Tusen takk!
:Heartbigred
Gratulerer :smiley-bounce016
Denne skal sitte hele veien! ❤
:love7Tusen takk! JAAA! Det må den, altså. :Heartbigred
NEIMEN!! Okei dette er jo et helt klart svar! Du er gravid! Du kan jo ta en rask telefon til gynekolog og spørre om du kan få støttemedisiner :D

:love7Ja, endelig! :Heartbigred
Jeg tenker å ta en telefon uansett, men regner ikke med å få noe.
For hun sa noe om det sist, at det ville hun ikke før vi var HELT sikre på at jeg faktisk hadde mistet.

Gratulerer så mye! ❤️ Jeg ble gravid den måneden alt føltes tungt og grått. Vi hadde gitt opp, og hadde «bare» samleie en gang den pp’en. Dagen jeg skulle til legen for utredning tok jeg en test bare for å være sikker og jaggumeg var den positiv. Krysser fingrene for at spira sitter hele veien for deg :smiley-angelic001

Helt sprøtt egentlig... kanskje det har noe for seg likevel, den kommentaren jeg har hatet.
"Slapp av, det er da det skjer".
:hilarious:

Tusen takk!
Nå må den bare holde seg der!

Back
Topp