Når en forfatterspire skriver dagbok

Neimen har du fått korona?! Har ikke vært kjempeaktiv på forumet de siste dagene, så her går man glipp av ting gitt.

Håper formen raskt bedrer seg og dere rekker noen runder med aksjelegging før el er over. Sengeliggende her også i dag. Tok boosteren i går, så håper det er pga den at formen er redusert..

Straks på vei inn for å lese meg opp på den nye bloggen!

Neimen har du fått korona?! Har ikke vært kjempeaktiv på forumet de siste dagene, så her går man glipp av ting gitt.

Håper formen raskt bedrer seg og dere rekker noen runder med aksjelegging før el er over. Sengeliggende her også i dag. Tok boosteren i går, så håper det er pga den at formen er redusert..

Straks på vei inn for å lese meg opp på den nye bloggen!

Så hyggelig at du vil lese!
:Heartred

Har fått lagt inn noen aksjer underveis, men de EL-testene mine blir liksom ikke positive... så jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå egentlig.
Mannen testet positivt i går. Så nå kan vi i det minste være sammen.
Han er ikke syk, da. Er bare jeg som ble det.
Og jeg er ENNÅ ikke i form.
Fortsatt vondt i hodet og blir fryktselig fort sliten.

Masse god bedring!

Ja hadde kanskje vært litt rart om han slapp unna. Fortsatt god bedring til deg, og krysser fingrene for at mannen slipper å bli sjuk så han kan fortsette å varte deg opp :p

Digger bloggen din btw! Sitter og ler høyt her :)

Ja hadde kanskje vært litt rart om han slapp unna. Fortsatt god bedring til deg, og krysser fingrene for at mannen slipper å bli sjuk så han kan fortsette å varte deg opp :p

Digger bloggen din btw! Sitter og ler høyt her :)

Tusen takk!
:love7
Så gøy at du liker bloggen min!

Hvordan går det med deg? :love7
Så hyggelig at du spør!
Jeg er endelig ute av isolasjon og karantene.
Mannen er fremdeles i karantene, men vi kan i det minste være sammen.
Formen min er nesten bra igjen, mens han fortsatt er syk.
Hindrer oss ikke i å legge aksjer, da.

Men... jeg har mistet fullstendig oversikten over denne syklusen.
Så lener meg veldig på at jeg skal til kvinneklinikk 3.februar.
Så jeg styrer ikke så veldig med de testene og sånn nå.
Når jeg skal til den timen, ser de om EL har vært eller ikke.
:happy:

Tempingen og alt er jo helt på styr, pga. Covid.
Så vi får bare se hvordan det går.
Tar en dag av gangen.

Så hyggelig at du spør!
Jeg er endelig ute av isolasjon og karantene.
Mannen er fremdeles i karantene, men vi kan i det minste være sammen.
Formen min er nesten bra igjen, mens han fortsatt er syk.
Hindrer oss ikke i å legge aksjer, da.

Men... jeg har mistet fullstendig oversikten over denne syklusen.
Så lener meg veldig på at jeg skal til kvinneklinikk 3.februar.
Så jeg styrer ikke så veldig med de testene og sånn nå.
Når jeg skal til den timen, ser de om EL har vært eller ikke.

Tempingen og alt er jo helt på styr, pga. Covid.
Så vi får bare se hvordan det går.
Tar en dag av gangen.
Godt å høre at formen blir bedre! Deilig at du kan slappe av litt mer denne syklusen, håper du får gode nyheter på timen din, er ikke lenge til nå!

For de som lurer på hvordan en Covid19-kurve ser ut... vær så godt:
upload_2022-1-29_15-31-32-png.376535

Hadde egentlig gitt opp å få EL denne syklusen... for fikk svake streker for en uke siden, som bare ble svakere før de ble helt blenda. Men så tok jeg en litt random i natt, som var mye sterkere igjen.
Så da må jeg jo bare fortsette å se om jeg får Peak i kveld.
Håper jo den blir sterkere enn dette.
upload_2022-1-29_15-33-16-png.376536

Yes, da... kjente det var DIGG å gå litt annet å styre med.
Skal i møte med jobben på fredag, så vi sammen kan finne ut hva som må til for at jeg kan komme meg fort tilbake fra sykmelding.
(Lang historie.)
Og jeg skal fortsette å blogge, for å ta vare på min viktigste hobby.
www.miniblogg.no/forfatterspira
:woot:
OG jeg har registrert meg hos NU SKIN!
Etter å ha siklet på flere av de produktene lenge, kom jeg frem til at jeg ikke bare vil bruke dem, men jeg vil være med å dele dem videre. Selge. Ha min egen lille business!
Fordi jeg var på let etter nye hudpleierutiner, og fordi jeg har en liten drøm om å kunne leve av noe annet enn 100% A4-jobber.
:rolleyes:
Så får vi se da, hva som skjer.
http://www.facebook.com/groups/839268403459174

Og babyrelatert... jeg har virkelig trengt å få litt distanse til det hele denne syklusen.
Prøver å bli mer avslappet til det hele.
Og det har vært godt.
Skal til gynekolog om to dager, og da får jeg se om jeg har hatt EL.
Har ikke helt oversikt over den engang, denne syklusen.
Pga Covid har jeg ikke fått kryss i FF heller.
Så time will show.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har orket å engasjere meg så veldig denne syklusen.
Og når Corona kom midt oppi det hele, da ble jeg litt sånn at det får bare gå som det går.

Jeg testet jo etter EL, men den ble aldri veldig sterk... mulig jeg missa toppen, aner ikke.
Har slått meg til ro med at jeg skal til Kvinnespesialist i dag, og da får jeg viste om EL har vært.
Og evt. når.
Jeg har time kl.10:30, og er i grunn ganske spent. Selv om jeg ikke aner hva jeg kan forvente.

Fikk kryss i FF i dag, og i følge den er jeg 5 DPO.
MEN som sagt, det tar jeg med en klype salt.
:p

Masse lykke til! :Heartpink Jeg er 4 dpo, så vi ligger ganske likt (jeg har troa på at ff stemmer) :love2

Tusen takk!
:Heartbigred

Dette er spennende, altså.
Var hos en veldig hyggelig og flink kvinnelig lege.
Først og fremst må jeg få si at jeg fikk litt bekreftet at jeg er av den utålmodige typen... har jo bare prøvd i fire måneder.

Jeg er 40 år og lærte noe veldig nyttig.
Det er IKKE sikkert jeg har hatt kjemisk!
Jeg fikk streng beskjed om å ikke teste før ETTER forventet mens, for damer fra 35 år + har ofte HCG i blodet sitt.
Så da kan man teste falsk positivt. Dette visste IKKE jeg!
:wideyed:

Hun mente syklusen hørtes normal ut, i forhold lengde, mengde blod... regelmessighet.

Så var det opp i GU-stolen.
Der fant hun en kjempefin livmor, som hun sa!
Fine livmora mi... sukk.
Og første eggstokken hun så på var det ingen tegn til EL i, men det var det i den andre.
Selv om hun ikke kunne bekrefte det sånn uten videre, det må en blodprøve gjøre.

Jeg tok blodprøve. Den første skulle tas på syklusdag 21, og jeg er på syklusdag 21 i dag.
Så det var HELT perfekt, det! :joyful:

Neste er å komme tilbake på neste syklusdag 2, ish.
Og DA kommer jeg til å få en eller annen type støtte for bedre EL.
Fikk ikke med meg hva det het, jeg.

Men det vil da si at vi har en god plan for neste syklus, dersom det ikke går av seg selv denne gangen.
Og det er litt godt å vite.

Så skal vi prøve med støtte et par måneder, før vi tenker på sædprøve og kontrastvæske-sjekk av egglederne, for å se om de evt. er tette.

Følte meg så ivaretatt og hun var veldig god på å forklare.
Dette blir spennende!

Tusen takk!

Først og fremst må jeg få si at jeg fikk litt bekreftet at jeg er av den utålmodige typen... har jo bare prøvd i fire måneder.

Jeg fikk streng beskjed om å ikke teste før ETTER forventet mens, for damer fra 35 år + har ofte HCG i blodet sitt.

Hun mente syklusen hørtes normal ut, i forhold lengde, mengde blod... regelmessighet.

Fine livmora mi... sukk.
Og første eggstokken hun så på var det ingen tegn til EL i, men det var det i den andre.
Selv om hun ikke kunne bekrefte det sånn uten videre, det må en blodprøve gjøre.

Jeg tok blodprøve. Den første skulle tas på syklusdag 21, og jeg er på syklusdag 21 i dag.

Men det vil da si at vi har en god plan for neste syklus, dersom det ikke går av seg selv denne gangen.

Så skal vi prøve med støtte et par måneder, før vi tenker på sædprøve og kontrastvæske-sjekk av egglederne, for å se om de evt. er tette.

Dette blir spennende!
Så bra du ble godt ivaretatt og sitter igjen med en god følelse! Høres jo veldig bra ut det der :Heartred Blir spennende å se hvordan det blir denne syklusen, krysser det jeg har for at det har klaffet!

Blir spennende å følge deg videre, heier på deg :Heartred

Så bra du ble godt ivaretatt og sitter igjen med en god følelse! Høres jo veldig bra ut det der :Heartred Blir spennende å se hvordan det blir denne syklusen, krysser det jeg har for at det har klaffet!

Blir spennende å følge deg videre, heier på deg :Heartred
Tusen takk!

Tusen takk!

Fine livmora mi... sukk.

Dette blir spennende!

Så fint å lese:Heartred
Det hjelper mye på motivasjonen å få en god sjekk av en dyktig gynekolog. Og legge en plan.
Tenker du får femar/Letrozol for å stimulere eggløsning. Det blir spennende tider fremover, håper ikke målet er så alt for langt der fremme:love2

Tusen takk!

Fine livmora mi... sukk.

Dette blir spennende!
Ååh, så fin oppdatering! Bra å høre at det fins skikkelige gynekologer der ute :)

Så fint å lese:Heartred
Det hjelper mye på motivasjonen å få en god sjekk av en dyktig gynekolog. Og legge en plan.
Tenker du får femar/Letrozol for å stimulere eggløsning. Det blir spennende tider fremover, håper ikke målet er så alt for langt der fremme:love2

Ah... det har jeg jo lest litt om her inne.
Blir veldig spennende.

Fikk bare lyst til å vise denne rare grafen.
Etter Corona så endte jeg likevel opp med å få meg et kryss. Legen mente og hun så at det hadde vært EL, selv om det bare er en blodprøve som kan bekrefte det.
Screenshot_20220206_004034_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Har ikke hatt sånn derre dupp før.
Så dette blir spennende!

Men vi får se.
Planen er å ta ny blodprøve på dag 2 i neste syklus.
Så får det bare være et mirakel, om det ikke kommer noen tante.

Orker bare ikke håpe eller tro på noe annet denne gangen. Tar det som det kommer.

Back
Topp