Når en forfatterspire skriver dagbok

Ok... da har jeg i det minste fått svar på den tempen, den vonde halsen, det vonde hodet og den generelt shabby formen.
upload_2022-1-20_18-51-10.png

Isolert på soverommet.
Gubben skal sove på stua.
VELDIG glad jeg ikke har EL ennå, for da hadde jeg bedt han ta meg bakfra med hansker og maske.
:arghh:

Ok... da har jeg i det minste fått svar på den tempen, den vonde halsen, det vonde hodet og den generelt shabby formen.
Vis vedlegget 375849

Isolert på soverommet.
VELDIG glad jeg ikke har EL ennå, for da hadde jeg bedt han ta meg bakfra med hansker og maske.

Nå så jeg for meg gule gummihansker og snorkelmaske:hilarious::hilarious:
Fra spøk til alvor, god bedring! Håper du kommer deg lett gjennom miss Råna! :Heartred

Nå så jeg for meg gule gummihansker og snorkelmaske:hilarious::hilarious:
Fra spøk til alvor, god bedring! Håper du kommer deg lett gjennom miss Råna! :Heartred

Ja... noe sånt.
:hilarious:
Han skal ikke slippe unna EL'a mi, i hvert fall!

Tusen takk!
:Heartred

Vis vedlegget 375849

Isolert på soverommet.

Huff, god bedring. Tenkte meg det måtte være en infeksjon som gjorde du hadde så høy temperatur.:sorry: En annen ting man kunne gjort for å unngå smitte var å få en kopp med varene levert der du oppholder deg og inseminere med en sprøyte:shy: men hansker og snorkel er sikkert litt kjekkere:woot: nå er du forhåpentlig frisk og rask til den tid. God bedring!:happy093.

Huff, god bedring. Tenkte meg det måtte være en infeksjon som gjorde du hadde så høy temperatur.:sorry: En annen ting man kunne gjort for å unngå smitte var å få en kopp med varene levert der du oppholder deg og inseminere med en sprøyte:shy: men hansker og snorkel er sikkert litt kjekkere:woot: nå er du forhåpentlig frisk og rask til den tid. God bedring!:happy093.
Ja... sex er mye morsommere når man er to.

Tusen takk!
Jeg og trur dette skal gå fint.

God bedring :Heartred Greit å være ferdig med det før du får bebis i magen da! Håper du får et mildt forløp!

God bedring :Heartred Greit å være ferdig med det før du får bebis i magen da! Håper du får et mildt forløp!
Det er sant.

Trur det skal gå bra, jeg.
Har vondt i hode, hals og mage. Samt feber.
Så er i skikkelig drittform.
Men med tanke på de som blir lagt inn og greier, så går det fint med meg.
:flower

Vis vedlegget 375849

Isolert på soverommet.
Huff, det var jo ikke den testen som skulle bli positiv. God bedring ☺️

Og hahahaha til siste del av meldingen ❤️

Tok faktisk mannen 8 dager fra jeg testet positivt på covid til at han fikk positiv test, så kan også ta tid før det slår ut. Sønnen min fikk positiv test 2 dager etter meg. Dog vet ikke om han fikk det av meg eller fra de i barnehagen som jeg også fikk det hos. Mannen min derimot fikk det av meg eller sønnen min, så hele 6 dager etter at min sønn fikk påvist covid. Og vi var sammen hele tiden frem til jeg fikk påvist covid, men da var mannen min fremdeles med sønnen min som også var smittet men fortsatt uten symptomer. Da sønnen min også fikk smitte, så ble vi en husstand igjen, da vi var sikker på at han også var smittet og ville få positivt fort. Men som sagt minst 6 dager før han utviklet noen symptomer. Ingen av oss var vaksinerte. Håper dere er like heldige som oss, her gikk det heldigvis ganske lett unna. Værste har vært i ettertid hvor vi sliter litt med pust, lukt og smak, vi har også vært hakket slappere enn normalt.

OOh så noen hadde nedtelling til du skal inn å få en aldri så liten håndstrekning, det er jo SNART!!!!!! nå må du bare bli frisk så du er klar for å få hjelp!

Tok faktisk mannen 8 dager fra jeg testet positivt på covid til at han fikk positiv test, så kan også ta tid før det slår ut. Sønnen min fikk positiv test 2 dager etter meg. Dog vet ikke om han fikk det av meg eller fra de i barnehagen som jeg også fikk det hos. Mannen min derimot fikk det av meg eller sønnen min, så hele 6 dager etter at min sønn fikk påvist covid. Og vi var sammen hele tiden frem til jeg fikk påvist covid, men da var mannen min fremdeles med sønnen min som også var smittet men fortsatt uten symptomer. Da sønnen min også fikk smitte, så ble vi en husstand igjen, da vi var sikker på at han også var smittet og ville få positivt fort. Men som sagt minst 6 dager før han utviklet noen symptomer. Ingen av oss var vaksinerte. Håper dere er like heldige som oss, her gikk det heldigvis ganske lett unna. Værste har vært i ettertid hvor vi sliter litt med pust, lukt og smak, vi har også vært hakket slappere enn normalt.

OOh så noen hadde nedtelling til du skal inn å få en aldri så liten håndstrekning, det er jo SNART!!!!!! nå må du bare bli frisk så du er klar for å få hjelp!

Ja... Her er det verst i hodet og magen litt feber tåler jeg.
Er mest redd for at det skal ødelegge, så vi ikke får latt inn de aksjene vi skal ved EL.

Er veldig spent på hva de skal med meg.
Men hun jeg snakket med sa den datoen var fin for å se om EL har vært. Så da får man jo bare stille opp og ta det derfra. Ikke noe å vente på, tenkte jeg.

CD veit da søren lenger... CD har fått en ny betydning for meg.
Så da blir det Corona Dag 2.

Vanlig forkjølelse, sier folk.
Kyss meg i smulthølet, sier jeg.

Våknet i natt av smerter og feber som bikket 40.
Frøs og svettet om hverandre.
Så ble det Ibux og paracet før jeg fikk sove igjen.

Hvis man ser bort i fra den delen hvor man er syk, begynner jeg å finne de positive tingene ved denne isolasjonen.
Mannen ble jo satt i karantene, takket være meg. Så han er i naborommet og venter på bestillingen min.
:rolleyes:

ROMSERVIIIIICE.... har jeg kommet til han fyren som leverer mat?!
:smiley-bounce015

Nå ligger jeg her som den dronningen jeg er og venter på servering ved døren.
Han kan jo ikke komme inn.

Det er det verste med hele dritten... å ikke kunne holde rundt elsklingen sin.
Vi ligger ALLTID og holder rundt hverandre om natten.
:sad015
Men selvfølgelig vil jeg ikke smitte ham, hvis vi er så heldige at han har sluppet det.
Jeg var sammen med jenta mi på mandag, og hvis det var hun jeg ble smittet av, testet jeg positivt i går.
Og mannen har jeg jo vært sammen med hele tiden.
Han kjenner ingenting, sier han.
Jeg begynte allerede dagen etter hun var sammen med meg.
Skjønner at det kan ta tid før han tester positivt altså.
Men det gjorde ikke det med meg.

Skjermbilde 2022-01-21 142040.png

Sånn ser altså innboksen til mannen og meg ut.
Det starter sånn som det her.
Også kommer jeg med min bestilling...
Han kommer til å lære mye rart i disse dager.
Jeg handlet inn for å preppe smoothier, men får jo ikke laget det selv.
Så det har jeg bestilt.
Heldigvis for ham kom jeg på at jeg hadde igjen noen poser i fryseren.
Så da slapp han å kutte og styre, i det minste.

Føler meg sååå ensom inne i dette rommet.
Skjermbilde 2022-01-21 142207.png

Glad jeg har den fine mannen min.
Der ute... på den andre siden.
Altså, kjøkkenet er på andre siden av veggen som er til venstre for meg.
Og baki der hører jeg blenderen.
Snille mannen min.
:love7

Sorry, ass... men jeg må reklamere, for jeg vil ikke være miniblogger lenger enn jeg må.
Jeg trenger lesere.
Masse lesere.
:cool05

http://miniblogg.no/forfatterspira/137664/insulation-with-a-view-covid-19-dag2.html

:smiley-angelic001
Så dersom noen vil hjelpe meg å få tak i noen som ønsker å følge meg videre, blir jeg veldig takknemlig for det.
Det kommer til å bli mye rariteter der inne, men det er bare det å komme i gang.
Det er alltid litt humpete, men det kommer til å gå seg til.

Og som sagt tidligere er det godt å ha mer å styre med enn babylaging.
:greet015

Er ikke så lett å dra lesere til den bloggen... men må nok bare stå på.
Få opp kvaliteten.
Trur jeg var såpass høyt oppe på lista første døgnet kun fordi de andre fikk litt mindre lesere enn meg, og fordi folk var nysgjerrige på den nye bloggen.
Pyttsann.
Håper jo det kommer til å bli suksess, men ingen kan forvente det over natten.

Først og fremst må jeg bli frisk.
Nå har hosten kommet... jippi for den!
Mannen var inne og satte inn kaffe, druejuice og hostesaft til meg, mens jeg var på badet.
Med munnbind.
Jeg forstår han jo godt.
Men det er mannen min.... nå tør han så vidt det er å titte inn døren her, for å se til meg.
Godt det ikke skal være sånn her for bestandig.

Er bare dødssliten, vondt i magen, ryggen og hodet.
Så er glad jeg har denne laptop'en. Så har jeg underholdning på den.

Prøver å tenke ut hva jeg skal blogge om.
De morsomste greiene mine hittil er blant de som står i den dagboken her... men DE kan jeg liksom ikke skrive om der.
I full offentlighet.:hilarious:
Så jeg får finne et annet tema som engasjerer like mye, som jeg kan være åpen om.
Veganisme så klart.
Men da blir jeg vel satt i gapestokk!
:wideyed:

Hostesaft, ja... skal ikke det være bra for EL-slim da?!
:woot:
Tussin, fikk jeg.
Men hva hjelper det, om vi ikke får hatt oss, da?!

Ååååh.....
FUCK CORONA!
Det er drepen for sexlivet!

Er ikke så lett å dra lesere til den bloggen... men må nok bare stå på.
Få opp kvaliteten.
Trur jeg var såpass høyt oppe på lista første døgnet kun fordi de andre fikk litt mindre lesere enn meg, og fordi folk var nysgjerrige på den nye bloggen.
Pyttsann.
Håper jo det kommer til å bli suksess, men ingen kan forvente det over natten.

Først og fremst må jeg bli frisk.
Nå har hosten kommet... jippi for den!
Mannen var inne og satte inn kaffe, druejuice og hostesaft til meg, mens jeg var på badet.
Med munnbind.
Jeg forstår han jo godt.
Men det er mannen min.... nå tør han så vidt det er å titte inn døren her, for å se til meg.
Godt det ikke skal være sånn her for bestandig.

Er bare dødssliten, vondt i magen, ryggen og hodet.
Så er glad jeg har denne laptop'en. Så har jeg underholdning på den.

Prøver å tenke ut hva jeg skal blogge om.
De morsomste greiene mine hittil er blant de som står i den dagboken her... men DE kan jeg liksom ikke skrive om der.
I full offentlighet.:hilarious:
Så jeg får finne et annet tema som engasjerer like mye, som jeg kan være åpen om.
Veganisme så klart.
Men da blir jeg vel satt i gapestokk!

Hostesaft, ja... skal ikke det være bra for EL-slim da?!
Tussin, fikk jeg.
Men hva hjelper det, om vi ikke får hatt oss, da?!

Ååååh.....
FUCK CORONA!
Det er drepen for sexlivet!

Masse god bedring:shy: håper du snart er oppe å nikke igjen! Hostesaften er slimløsende og er med på å gjøre slim mer tyntflytende. Den virker også på el-slim slik at dette blir mer tyntflytende. Man kan tro man får mer el slim, men det gjør man ikke. Det blir bare tynnere og mer «rennende» om man kan si det. Tror ikke det skader å ta ihvertfall :joyful: men finner dessverre ikke forskning som tilsier at det øker sjansen. Selv tar jeg en slurk Solvipect i ny og ne i disse dager :D

Okey... det ER forskjell på folk.
Det er de som ikke har seg så veldig ofte og lever lykkelig med det.
Men når man er vant med å få sex så og si hver dag... opptil to ganger dagen.
Da er det ikke kult å leve i isolasjon og se at HEI, de fertile dagene startet den samme dagen man testet positivt på Covid-dritten.
Ja, det rimte på nitten... nei, det var ikke planlagt.

Anyway.
To dager hadde det gått uten noen ting.
De tubene med Conceive Plus var kommet.
Så da gikk jeg ut på badet med min ultrasexy Grorud-palme, den lodne slobrokken og tøflene jeg rappa med meg fra Losby.
Hallo, vi hadde bryllupet vårt der, så det var sannsynligvis lov.
De var i plast.
Jeg googlet.

Er ikke kriminell.

Uansett.
Jeg viftet med tuben til han som satt på sofaen og sa at jeg ønsket romservice innen et kvarter.
:bootyshake
Så jeg tok en EL-test og så den var ultrasvak. Det var noe der, men så svak at jeg ble lettet over at vi er kommet i gang i tide før EL.

"Det er dråpesmitte fra munn og nese som smitter, så detta skal gå bra".
:rolleyes:
"Vi kan ikke kline, men pule kan vi".

Også må jeg legge til at jeg er lettet over at vi droppet mannens forslag om å bore hull i døra og lage happyhole.
Takk for innspill, men... assa.

Så da er vi i rute.
Men nå er det tilbake til under dyna, på med Netflix og spise potetgull.

Har så lyst til å blogge, men de morsomste innleggene mine er liksom angående denne prøvingen.
Og den kan jeg ikke gå ut med der.

Last edited:
Håper ikke denne feberen og Corona-dritten gjør så kroppen kjemper imot ethvert askjeinnlegg vi har fra i dag, ass.
Vel... får bare ta det som det kommer.

Fikk blogget litt igjen, da.
Her kreves det tålmodighet har jeg skjønt.
Men god trening er det i det minste.

http://miniblogg.no/forfatterspira/137738/den-oppmerksomhetsyke-introverten.html

Jeg er totalt ukjent, så jeg kan liksom ikke forvente masse lesere fra dag en.

Midt iblant alle de seriøse bloggerne dukker denne nye "rosabloggeren" opp.
Regner med at mannen min er superstolt av sin sexy kone.
upload_2022-1-23_17-49-56.png

Ja, jeg dævva litt i det jeg så det her.
Typisk meg, ass.

http://miniblogg.no/forfatterspira

Back
Topp