Når en forfatterspire skriver dagbok

Neeei.. :sorry:.. det så jo så veldig lovende ut!

hvordan er tempkurven nå da? Har du testet noe mer i dag?

Ta deg en tur til gyn å få en fertilitetssjekk, så slipper du kaste bort verdifull tid. Det kan godt tenkes du bare behøver litt progesteronstøtte :Heartred

Jeg blir helt rørt av all varmen og støtten fra dere fine damene her inne.
:Heartred
Skal lage et nytt innlegg med dagens info.
Ville bare si takk!

12 DPO

Jeg er nok veldig in denial... selv om jeg innerst inne er klar over at det ikke er noe mer håp for denne syklusen.
Det går bedre i dag likevel, fikk gråte masse på sofaen i går kveld. Ba mannen om å slutte å prøve å oppmuntre meg... han prøvde stakkars, men de tingene han sa gjorde det bare verre. Han vet jo ikke hvordan vi damene føler det.

Jeg var jo sikker på at tempen min skulle stupe i dag... men neida, den valgte å øke litt igjen istedenfor.
upload_2022-1-15_11-34-31-png.375460

Jeg valgte å ikke legge inn TR ennå, for å få alt på samme graf.
Synes det er dårlig gjort å holde på sånn.
:arghh:
Men siden den da økte, valgte jeg å ta nok en test...
upload_2022-1-15_11-43-14.png

Dagen i dag startet helt greit.
Øynet IGJEN et lite håp da jeg så tempen steg istedenfor å synke... så det var veldig hyggelig den stunden foreldrene mine var innom her.
Så bikka det totalt.

Jeg gikk på do... og jeg slutter faen ikke å blø.
Selvfølgelig er det den jævla mensen.
Selvfølgelig endte det hele i kjemisk.
Hvorfor skulle det ikke det?

Jeg blir irritert på alt... prøvde å koble pc til headsett for å jobbe med eksamen.
Skal liksom skrive en novelle, og den må bli BRA!
Men så gikk ikke det, og jeg ble sur.
Første gubben spurte om var hvorfor jeg ble sur!
Falt han ikke inn et sekund engang å spørre hvordan jeg egentlig har det...

Så jeg skrek til ham at jeg ikke ville se ham.
At jeg ikke orket forholde meg til verken ham eller noe annet akkurat nå.
Så ble det litt krangel.
Jeg tålte brått ikke trynet på ham!

Så nå har jeg gått i sengen.
Tatt med meg skriveblokken og laptop'en...
Og hva gjør jeg?

GRINER!
Hulker.

DRITTDAG!
:sad015

Last edited:
12 DPO

Jeg er nok veldig in denial... selv om jeg innerst inne er klar over at det ikke er noe mer håp for denne syklusen.
Det går bedre i dag likevel, fikk gråte masse på sofaen i går kveld. Ba mannen om å slutte å prøve å oppmuntre meg... han prøvde stakkars, men de tingene han sa gjorde det bare verre. Han vet jo ikke hvordan vi damene føler det.

Jeg var jo sikker på at tempen min skulle stupe i dag... men neida, den valgte å øke litt igjen istedenfor.
upload_2022-1-15_11-34-31-png.375460

Jeg valgte å ikke legge inn TR ennå, for å få alt på samme graf.
Synes det er dårlig gjort å holde på sånn.
Men siden den da økte, valgte jeg å ta nok en test...
Vis vedlegget 375462

Nå mener jeg ikke å gi deg falske forhåpninger, men tempen din er jo fortsatt høyt over coverline! Det jeg har erfart og lest om når det kommer til temping, et at dersom tempen holder seg høy kan det være et tegn. Hos meg har temperaturen alltid sunket under coverline den dagen jeg har fått mens. Har du prøvd andre typer tester?

Nå mener jeg ikke å gi deg falske forhåpninger, men tempen din er jo fortsatt høyt over coverline! Det jeg har erfart og lest om når det kommer til temping, et at dersom tempen holder seg høy kan det være et tegn. Hos meg har temperaturen alltid sunket under coverline den dagen jeg har fått mens. Har du prøvd andre typer tester?
Du er så fin... tusen takk for at du sier dette.
Jeg og er vant med at tempen synker veldig dagen før eller samme dagen som mens starter.
Så jeg syntes det var veldig rart.

Tok en CB senest i går, men den var negativ.
Jeg blør en del i dag. Så jeg kan aldri tenke meg at dette kan gå bra.
Selv om jeg har hatt det lille, siste håpet etter at jeg så tempen i morges.
:Heartred

Skulle tro jeg var hormonell... hadde jeg ikke visst bedre.
Veksler mellom å grine og bli sint hele tiden.
Flippa ut pga et headsett som nekta å koble seg til laptop, liksom.

Kommer ikke over denne tempen... selv om jeg fortsatt blør.
Blør ikke sånn som jeg pleier, det er mye mer seigt nå virker det som.
Henger etter halmstrå her... for jeg har egentlig ikke trua.

Men så tok jeg nok en test nå etter 3 timer med kniping og drikkenekt.
Venter i grunn bare på å få den siste bekreftelsen på at jeg må se fremover mot ny syklus.
Mulig jeg er helt på trynet... men jeg innbiller meg faktisk at den heller er noe sterkere enn i før i dag og i går.
Åh... det burde være lett!
Er jeg gravid?!
JA ELLER NEI!
Ikke all den derre "tjaaaah"... "næææh"....

To bilder, fordi det er vanskelig å få det sånn som jeg ser det.
Nederst er ferskest.

upload_2022-1-15_17-25-5.png

upload_2022-1-15_17-25-26.png

Hvis dere andre ser noe annet enn meg... ikke vær redd for å være ærlig med meg.
Jeg er realist midt oppi det hele.

:Heartbigred

Jeg savner en gråtereaksjon på tråder. For etter de siste meldingene dine, så sliter jeg med å holde tårene tilbake for deg. Dog jeg hater å se på disse testene som er tatt tidlig, da jeg ikke ser en dritt på dem. Men på den siste testen din klarer jeg faktisk å skimte strek. Og ikke for å gi deg falske forhåpninger men det er jo faktisk mange som har blødninger gjennom hele svangerskapet selv om barnet blir født og lever et helt fint langt liv.

Men jeg kan dessverre ikke si at jeg synes dette ser veldig lovende ut, selv om jeg såklart krysser alt jeg har for deg. Men jeg ville aldri sagt positiv test før den faktisk er lik kontroll streken. Men så er jeg nok blitt pessimist av å være laaangtidsprøver også. Jeg fnyser hver gang jeg hører folk tror de kommer til å bli gravid på første forsøk.. Og heldigvis så er det få som faktisk må gå gjennom prøveperioder som er like lange som mine :bag:

Jeg savner en gråtereaksjon på tråder. For etter de siste meldingene dine, så sliter jeg med å holde tårene tilbake for deg. Dog jeg hater å se på disse testene som er tatt tidlig, da jeg ikke ser en dritt på dem. Men på den siste testen din klarer jeg faktisk å skimte strek. Og ikke for å gi deg falske forhåpninger men det er jo faktisk mange som har blødninger gjennom hele svangerskapet selv om barnet blir født og lever et helt fint langt liv.

Men jeg kan dessverre ikke si at jeg synes dette ser veldig lovende ut, selv om jeg såklart krysser alt jeg har for deg. Men jeg ville aldri sagt positiv test før den faktisk er lik kontroll streken. Men så er jeg nok blitt pessimist av å være laaangtidsprøver også. Jeg fnyser hver gang jeg hører folk tror de kommer til å bli gravid på første forsøk.. Og heldigvis så er det få som faktisk må gå gjennom prøveperioder som er like lange som mine :bag:

Tusen takk for gode ord og omtanke! :Heartred
Det går mer og mer opp for meg at dette ikke går slik jeg ønsker... Sitter bare litt langt inne å gi slipp på det siste håpet.

Jeg er så takknemlig for all støtten her inne.
Håper det snart klaffer for oss begge.

CD3

På tide å få hue ut av ræva og se fremover... det er ikke noe mer håp for denne syklusen.
FACE IT!
:oops:

Tempen gidder ikke droppe og det irriterer meg, men jeg lar meg ikke lure noe mer.
For testene blir ikke sterkere heller.
Så da dropper jeg dette DPO-greiene og teller heller CD fra i dag.
Trur ikke jeg kommer til å gidde å styre noe særlig denne gangen.
Tar de vanlige vitaminene mine, dropper alt det andre styret. Fortsetter å tempe.
Fortsetter å ha sex som kaniner, fordi vi har lyst!
Følger med på utfloden om 1-2 uker ca. Har noen EL-tester igjen, så jeg tar de når jeg får EL-slim.

Orker ikke mer styr.
Det hjelper ikke uansett.
Har vurdert å ta en tur til kvinneklinikken, men vet ikke om jeg orker riktig ennå.
Har lyst på en syklus uten styr og stress også. En syklus hvor jeg tar tilbake fokus på alt det andre fine jeg har i livet mitt allerede.

Jeg hadde en igjen av testene fra den åpnede pakken, og den måtte selvfølgelig bli litt herpa.
Men jeg ser selvfølgelig at den ikke er noe sterkere enn gårsdagens.
upload_2022-1-16_13-51-7.png

Sånn ser altså min nye graf ut sammen med den forrige.
upload_2022-1-16_13-53-18.png

Og for moro skyld fjernet jeg mensen fra disse dagene, bare for å få målingene på samme graf... så ser man tydelig at tempen er langt over der jeg forventet at den skulle være.
upload_2022-1-16_13-54-39.png

Vel... tilbake til novelle-skriving.
Fikk ikke gjort en dritt i går, på grunn av selvmedlidenheten min.
Så nå er det bare å brette opp ermene her og se fremover.

Stor, stor klem til deg:Heartred
La oss holde lyset tent helt til du kan slukke det selv fordi du er gravid. Vi kan holde liv i flammen sammen:Heartpink
Det er vanskelig nå, og gråt er fint. Forløsende. Viskelær:Heartpink
Tusen takk for vakre ord og stor god klem tilbake til deg.:Heartred

Vet ikke om jeg kommer tilbake eller når.
Har min egen lille krise... BPD er ikke til å kødde med.
Og dette her taklet jeg skikkelig dårlig.

Det andre opplever som kjipt, trist eller bare tøft... vel, det får BPD til å gjøre meg suicidal.
Så hurra for det.
Kanskje det er bedre i morgen.
Kanskje ikke.

Tusen takk for all støtte.
Dere har vært gode å ha, dere vakre sjelene.

Ønsker dere alt godt. Håper alt går slik dere ønsker.
Kjapt.

Peace and love.

Ta vare på deg selv :Heartred Har sett deg i ikm grupper og fulgt dagboken din her en liten stund og du virker som en så god person. Sender en digital klem og masse gode tanker!

Sender deg en klem. Ta vare på deg selv. Snakk med noen. Fortell hvordan du har det:Heartred

Back
Topp