Når en forfatterspire skriver dagbok

Hah, bare kommenter på denne posten :hilarious: Tror ikke det går med en ordentlig tagg nei. :p
Men må man seriøst vente i 4 timer..?
:wideyed:
Har verken drukket eller tisset på en og en halv time og er tissetrengt allerede.
:hilarious:

Hah, bare kommenter på denne posten :hilarious: Tror ikke det går med en ordentlig tagg nei. :p
Jeg får teste i morgen istedenfor, jeg måtte virkelig tisse... og det ble for utvannet.
:p
Er liksom forberedt på blenda test i morgen. Så det blir spennende å se.

Nå er vi der igjen, da... frykten... for å våkne opp til atter en dag med skuffelser og blenda tester, etter at forhåpningene har steget litte granne nå etter de fine strekene jeg har fått i dag.
Det var akkurat det som skjedde sist, og forrige der igjen.

Jeg er redd.
Rett og slett.
:sorry:

Nå er vi der igjen, da... frykten... for å våkne opp til atter en dag med skuffelser og blenda tester, etter at forhåpningene har steget litte granne nå etter de fine strekene jeg har fått i dag.
Det var akkurat det som skjedde sist, og forrige der igjen.

Jeg er redd.
Rett og slett.
:sorry:

God klem til deg. Det blir dritt om det skjer det samme igjen. Men sjansen for dét er mindre nå enn den har vært. Uansett hva resultatet viser denne gang, så skal det bli bra til slutt.

God klem til deg. Det blir dritt om det skjer det samme igjen. Men sjansen for dét er mindre nå enn den har vært. Uansett hva resultatet viser denne gang, så skal det bli bra til slutt.

Tusen takk:Heartred god klem tilbake!

11 DPO
Hadde litt blødninger på do i stad.... så med mindre det og er en del av den festeblødningen, har det vel gått dritt igjen da.
Er nesten blitt en vane det, nå.
Tok en test på den lille urinen som kom... hadde tenkt å holde meg et par timer til, men holdt på å drite på meg.
:bag:
Den har en svak strek på seg, men jeg er ikke akkurat lettet av den grunn.

Har logget inn i Wiseflow nå, det telles ned til eksamen.
En ukes eksamen... da bør jeg ha tid på meg. Døgnet har tross alt 24 timer.
Har aldri hatt høyskole-eksamen før, heller aldri hjemme-eksamen på nett!
Så det er godt å ha noe å styre med.
Uansett hvordan dette andre måtte gå.

Har laget meg kosekaffe nå. Koffeinfri med bittelitt sukker og soyamelk.
Den skal jeg nyte.
Så får jeg samle opp ny dehydrert urin etterpå isteden, for jeg må ha litt frokost.

Nei, klarer ikke helt å se for meg at jeg er eller blir gravid.
Beskyttelsesmekanismen slår til.
Så får vi bare se hva som skjer.

11 DPO
Hadde litt blødninger på do i stad.... så med mindre det og er en del av den festeblødningen, har det vel gått dritt igjen da.
Tok en test på den lille urinen som kom... hadde tenkt å holde meg et par timer til, men holdt på å drite på meg.

Den skal jeg nyte.
Så får jeg samle opp ny dehydrert urin etterpå isteden, for jeg må ha litt frokost.

Den kan jo fint vare et par dager ❤️ men skjønner du ble skuffet! Få se bilde da? ☺️

11 DPO

Den skal jeg nyte.

Tenker på deg og håper:Heartred og mtp hjemmeeksamen på nett.. jeg var i det samme for ett år siden. Og herregud så nervøs jeg var. Ikke pga selve eksamen, men pga omstendighetene og om noe skulle gå galt med innlogging osv. men det gikk fint :love7 selv om jeg foretrekker gamlemåten på skole. masse lykke til:Heartred:hello2 dette fikser du!

Den kan jo fint vare et par dager ❤️ men skjønner du ble skuffet! Få se bilde da? ☺️

upload_2022-1-14_9-26-55.png

Håper det bare var festeblødning, da... men vi får se.
Tusen takk for støtten!
:Heartbigred

Tenker på deg og håper:Heartred og mtp hjemmeeksamen på nett.. jeg var i det samme for ett år siden. Og herregud så nervøs jeg var. Ikke pga selve eksamen, men pga omstendighetene og om noe skulle gå galt med innlogging osv. men det gikk fint :love7 selv om jeg foretrekker gamlemåten på skole. masse lykke til:Heartred:hello2 dette fikser du!

Lille vakre Morell... tusen takk!
:Heartbigred

Jeg har fått logget inn, og ble faktisk ganske lettet.
Føler i hvert fall foreløpig at jeg har god tid... skal skrive novelle og det ELSKER jeg jo!
:love7
Så jeg får bare sette i gang med tankekart, finne frem de fem musene... og lage en plan.
Andre oppgave er mer akademisk, men det får gå.
Må reflektere over skriveprosessen... men dette skal gå.
Selv om jeg er en intuitiv skriver.
:smiley-ashamed004

Denne er hvertfall sterkere enn mine tidligste tester ❤️ Håper dette går veien for deg!
Tusen takk... er bare så livredd for å begynne å blø jeg, nå.
Eller teste svakere og svakere.
Som sist.
:sorry::Heartred

Back
Topp