Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Den siste testen du tok ligner på den jeg hadde i går! I dag tror jeg at jeg er 9 eller 10 DPO. Jeg er så spent på testen din i morgen!
Tusen takk!
Har du testet noe mer, eller venter du til i morgen?
Jeg testet i dag, og fikk sterkere enn i går. Testet både i dag tidlig, og da jeg kom hjem etter jobb! Blir nok til at jeg tester både morgen og ettermiddag fremover Fikk strek på en vanlig test, men tørr ikke bruke digital enda. Redd for "ikke gravid", men spørs om jeg klarer å holde meg frem til IKM
Det er såååå en strek der!! MEN, jeg ville fortsatt ha kjøpt meg make sure sine tester. De har aldri skuffet megJeg prøvde nå.
Vet det ikke er noe å juble for, altså... har brent meg før.
Men gøy er det uansett, og det gjør det hele litt ekstra spennende.
Vis vedlegget 375215
Jeg har igjen to fra forrige syklus, som ligger og venter på meg.Det er såååå en strek der!! MEN, jeg ville fortsatt ha kjøpt meg make sure sine tester. De har aldri skuffet meg
Jeg fikk utslag på disse fra 9dpo. Synes disse er like bra som tidligtester, om ikke bedre.Jeg har igjen to fra forrige syklus, som ligger og venter på meg.
Men de er ikke tidlig-tester. Fant bare vanlige i butikken.
Usikker på når jeg kan forvente utslag på dem...
Ikke at jeg er sikker på noen ting her, kan godt være jeg bare får blenda i morgen.
Er jo det jeg mentalt forbereder meg på.
Rekker ikke å få noe særlig konsentrert urin i kveld... men nå ble jeg skikkelig nysgjerrig!Jeg fikk utslag på disse fra 9dpo. Synes disse er like bra som tidligtester, om ikke bedre.
Åååh, spennende, spennende!
10 DPO
Jeg har vært og tisset, så jeg kan legge meg noen timer til, for så å teste.
Var på andre tissing i går jeg fikk mest konsentrert urin, så jeg tenker det er lurt.
Testet selvfølgelig nå også... både Make Sure og Babyplan, men fikk så svake streker at det er ikke morsomt engang.
Tempen derimot var ganske morsom, da. Selv om jeg ikke aner om det har noe å si så lenge jeg ikke får positive tester.
Jeg har våknet før, for så å sovne igjen før temping... så trur ikke det har hatt så voldsomt mye å si at jeg våknet i natt.
Men jeg blir ikke glad før jeg ser en dritsterk strek lyse mot meg.
Og da etterfulgt av GRAVID, så og så mange uker.
Lykke til med å se noe på denne... er bare så vidt jeg ser den i real life, selv.
Eller her.
Satser på at det bare er at morgenurin ikke er greia mi, og at blir andre boller om noen timer.
Tusen takk!Krysser fingrene her, og har veldig trua. Det er jo fortsatt veldig tidlig
Altså.... 10 DPO i dag.
Hvorfor trudde jeg det skulle være store forskjellen fra i går til i dag?
Den rosa streken på BP er bittelitt sterkere i dag, tror jeg. Men ikke mye.
Det er en svak strek på Make sure sin, men jeg orker seriøst ikke styre med bildene.
De er sterkere i virkeligheten, men svake...
Tok en CB med kryss for moro skyld. Ultrasvak strek der og.
SÅ jeg er ikke noe optimistisk, til tross for symptomer, etc.
Det som gir meg mest håp foreløpig er tempen... men det trenger jo ikke ha noe å si.
Eneste som betyr noe er å få en STERK positiv test.
åh jeg er så SPENT krysser fingra!! Hold ut
Åh... tusen takk!
Dagene går så sakte nå... og jeg sliter med å holde troen/ håpet oppe, må jeg innrømme.
Du er så søt! Tusen takk!Dpo dagene er uutholdelige nesten! Jeg ble veldig glad da tr kom siden testene bare var negative likevel. Men for deg er det jo håp enda! Jeg har nok sett strekene dine i ikm gruppa ja Jeg skal hvertfall ikke gi opp håpet for deg denne pp helt enda