Når en forfatterspire skriver dagbok

Den siste testen du tok ligner på den jeg hadde i går! I dag tror jeg at jeg er 9 eller 10 DPO. Jeg er så spent på testen din i morgen!

Den siste testen du tok ligner på den jeg hadde i går! I dag tror jeg at jeg er 9 eller 10 DPO. Jeg er så spent på testen din i morgen!
Tusen takk!
:love7
Har du testet noe mer, eller venter du til i morgen?

Hælle måne... sitter her i lotus-stilling og prøver å legge puslespill på stuebordet foran meg.
Men blir jo så skikkelig kvalm når jeg må lene meg litt fremover.
:wideyed:

Nå må jeg konse for å ikke innbille meg noe som helst, her.
Men akkurat dette er det vanskelig å overse.
:wtf:

Tusen takk!
:love7
Har du testet noe mer, eller venter du til i morgen?

Jeg testet i dag, og fikk sterkere enn i går. Testet både i dag tidlig, og da jeg kom hjem etter jobb! Blir nok til at jeg tester både morgen og ettermiddag fremover :laughing002 Fikk strek på en vanlig test, men tørr ikke bruke digital enda. Redd for "ikke gravid", men spørs om jeg klarer å holde meg frem til IKM :laughing002

Jeg testet i dag, og fikk sterkere enn i går. Testet både i dag tidlig, og da jeg kom hjem etter jobb! Blir nok til at jeg tester både morgen og ettermiddag fremover :laughing002 Fikk strek på en vanlig test, men tørr ikke bruke digital enda. Redd for "ikke gravid", men spørs om jeg klarer å holde meg frem til IKM :laughing002

Kjenner til den der.
Jeg og venter med de digitale... er så hardt og brutalt, alt annet enn positivt.
:laughing002

Det er såååå en strek der!! MEN, jeg ville fortsatt ha kjøpt meg make sure sine tester. De har aldri skuffet meg :D
Jeg har igjen to fra forrige syklus, som ligger og venter på meg.
Men de er ikke tidlig-tester. Fant bare vanlige i butikken.
:happy:
Usikker på når jeg kan forvente utslag på dem...
:rolleyes:

Ikke at jeg er sikker på noen ting her, kan godt være jeg bare får blenda i morgen.
Er jo det jeg mentalt forbereder meg på.
:bag:

Jeg har igjen to fra forrige syklus, som ligger og venter på meg.
Men de er ikke tidlig-tester. Fant bare vanlige i butikken.
Usikker på når jeg kan forvente utslag på dem...
:rolleyes:

Ikke at jeg er sikker på noen ting her, kan godt være jeg bare får blenda i morgen.
Er jo det jeg mentalt forbereder meg på.
:bag:
Jeg fikk utslag på disse fra 9dpo. Synes disse er like bra som tidligtester, om ikke bedre.

Jeg fikk utslag på disse fra 9dpo. Synes disse er like bra som tidligtester, om ikke bedre.
Rekker ikke å få noe særlig konsentrert urin i kveld... men nå ble jeg skikkelig nysgjerrig!
:hilarious:

Åååh, spennende, spennende! :excited001:excited001

Tusen takk, fine deg!
Vet ikke om jeg tørr å kjenne etter.... men jeg er i grunn bra spent, selv.
Selv om jeg prøver å holde meg kald og rolig.

:arghh:
Våknet for ca en halvtime siden og sliter big time med å få sove igjen. Jeg er så kvalm! :yuck:
Skal ikke Tempe før kl.06:00, så håper jeg får sove snart.
Tempet nå også, bare for å ha det, sånn tilfelle.

Har aldri hatt noe morgenkvalme før... Verken de forrige syklusene eller svangerskapene. Så dette skal bli spennende.
Teller ned til testing om noen timer.

Ikke lur meg nå, kroppen min.
Og er du befruktet, kjære egg.... Klor deg fast, for å bli helt til september.
:smiley-angelic001

10 DPO

Jeg har vært og tisset, så jeg kan legge meg noen timer til, for så å teste.
Var på andre tissing i går jeg fikk mest konsentrert urin, så jeg tenker det er lurt.
Testet selvfølgelig nå også... både Make Sure og Babyplan, men fikk så svake streker at det er ikke morsomt engang.

Tempen derimot var ganske morsom, da. Selv om jeg ikke aner om det har noe å si så lenge jeg ikke får positive tester.
Jeg har våknet før, for så å sovne igjen før temping... så trur ikke det har hatt så voldsomt mye å si at jeg våknet i natt.

upload_2022-1-13_6-39-50-png.375262

Men jeg blir ikke glad før jeg ser en dritsterk strek lyse mot meg.
Og da etterfulgt av GRAVID, så og så mange uker.

upload_2022-1-13_6-41-11-png.375263

Lykke til med å se noe på denne... er bare så vidt jeg ser den i real life, selv.

upload_2022-1-13_6-42-58-png.375264

Eller her.
:wacky:

Satser på at det bare er at morgenurin ikke er greia mi, og at blir andre boller om noen timer.

10 DPO

Jeg har vært og tisset, så jeg kan legge meg noen timer til, for så å teste.
Var på andre tissing i går jeg fikk mest konsentrert urin, så jeg tenker det er lurt.
Testet selvfølgelig nå også... både Make Sure og Babyplan, men fikk så svake streker at det er ikke morsomt engang.

Tempen derimot var ganske morsom, da. Selv om jeg ikke aner om det har noe å si så lenge jeg ikke får positive tester.
Jeg har våknet før, for så å sovne igjen før temping... så trur ikke det har hatt så voldsomt mye å si at jeg våknet i natt.

upload_2022-1-13_6-39-50-png.375262

Men jeg blir ikke glad før jeg ser en dritsterk strek lyse mot meg.
Og da etterfulgt av GRAVID, så og så mange uker.

upload_2022-1-13_6-41-11-png.375263

Lykke til med å se noe på denne... er bare så vidt jeg ser den i real life, selv.

upload_2022-1-13_6-42-58-png.375264

Eller her.
:wacky:

Satser på at det bare er at morgenurin ikke er greia mi, og at blir andre boller om noen timer.

Krysser fingrene her, og har veldig trua. Det er jo fortsatt veldig tidlig :)

Altså.... 10 DPO i dag.
Hvorfor trudde jeg det skulle være store forskjellen fra i går til i dag?

Den rosa streken på BP er bittelitt sterkere i dag, tror jeg. Men ikke mye.
Det er en svak strek på Make sure sin, men jeg orker seriøst ikke styre med bildene.
De er sterkere i virkeligheten, men svake...
Tok en CB med kryss for moro skyld. Ultrasvak strek der og.

SÅ jeg er ikke noe optimistisk, til tross for symptomer, etc.
Det som gir meg mest håp foreløpig er tempen... men det trenger jo ikke ha noe å si.
Eneste som betyr noe er å få en STERK positiv test.

Altså.... 10 DPO i dag.
Hvorfor trudde jeg det skulle være store forskjellen fra i går til i dag?

Den rosa streken på BP er bittelitt sterkere i dag, tror jeg. Men ikke mye.
Det er en svak strek på Make sure sin, men jeg orker seriøst ikke styre med bildene.
De er sterkere i virkeligheten, men svake...
Tok en CB med kryss for moro skyld. Ultrasvak strek der og.

SÅ jeg er ikke noe optimistisk, til tross for symptomer, etc.
Det som gir meg mest håp foreløpig er tempen... men det trenger jo ikke ha noe å si.
Eneste som betyr noe er å få en STERK positiv test.

åh jeg er så SPENT :woot: krysser fingra!! Hold ut :D

åh jeg er så SPENT :woot: krysser fingra!! Hold ut :D

Åh... tusen takk!
:Heartred

Dagene går så sakte nå... og jeg sliter med å holde troen/ håpet oppe, må jeg innrømme.
:nailbiting:

Åh... tusen takk!
:Heartred

Dagene går så sakte nå... og jeg sliter med å holde troen/ håpet oppe, må jeg innrømme.
:nailbiting:

Dpo dagene er uutholdelige nesten! Jeg ble veldig glad da tr kom siden testene bare var negative likevel. Men for deg er det jo håp enda! Jeg har nok sett strekene dine i ikm gruppa ja:woot::angelic: Jeg skal hvertfall ikke gi opp håpet for deg denne pp helt enda:Heartred

Dpo dagene er uutholdelige nesten! Jeg ble veldig glad da tr kom siden testene bare var negative likevel. Men for deg er det jo håp enda! Jeg har nok sett strekene dine i ikm gruppa ja:woot::angelic: Jeg skal hvertfall ikke gi opp håpet for deg denne pp helt enda:Heartred
Du er så søt! :Heartred Tusen takk!

Back
Topp