Når en forfatterspire skriver dagbok

Klart dere passer sammen! Han har jo den feite gifteringen! Selv hun sjefen på kontoret ser den. Trist at du tviler, men håper du ser hvor søt og god han er med deg! Dere skal jo få barn sammen og all tingen! Og huset blir å romme 8 stykker som skal bo der. Men kan kanskje være for at psykologen var syk også at slike tanker dukker opp, håper de forsvinner fort og at du kan finne deg bedre ting å fokusere på! Som feks hvor flink du har vært å bytta ut snusen! Gratulerer! Super stolt av hvor flink du har var! Kanskje også er? Du har ikke oppdatert noe om snusen siden du kjøpte denne nye typen. Jeg bare håper og krysser for at du klarer å holde deg til den mens du trapper ned videre. Det blir jo heldigvis bare lettere å lettere. Fortsetter å krysse fingrene for deg!

Åh, fine, gode du!
:Heartbigred
Tusen takk for vakre ord!

Ja, jeg vet det sånn egentlig.
Er bare noen dager som er litt ekstra leie.
Jeg tror du er inne på noe, at det blir litt ekstra tøft de gangene psykologen er borte og det går lenge tid mellom hver samtale.
I tillegg til at jeg var litt ekstra sliten.

Siste dagene har gått med å rydde og komme ajour med klesvasken.
Det er utrolig deilig. Så skal jeg fortsette. Rom for rom, skuff for skuff, etc.
Bli kvitt dritt, skape orden.
I LOVE IT!

Og jo... jeg har faktisk holdt meg til nikotinfri snus!
Så koselig å høre at du er stolt av meg, jeg er faktisk stolt selv også.
Og overrasket over hvor greit det faktisk går.
:woot:

Igjen: Tusen takk, du varmer hjertet mitt!
Stor klem til deg!
:love7

Disse dagene er så pyton...
Har liksom ingen grunn til å føle om det har gått verken den ene eller andre veien.
Kan hende jeg bare er 5-6 DPO liksom, selv om ene appen mener jeg er 8 DPO.
Har hatt noen dager med skikkelig vonde pupper, men det kommer og går.
Og det kan like gjerne være normalt hormonelt.
Vondt i nesa og sår.
Men egentlig ikke noe særlig annet.
Så føles ikke som det er noe spesielt som foregår.

Også har jeg denne følelsen av håpløshet.
"Gikk sikkert ikke nå heller..."

Gir liksom opp litt, etter de månedene med fail.
Selv om det ikke er likt meg å gi opp.
Tenker jeg bare prøver å skåne meg selv mot skuffelsen.

Så er det ikke annet å gjøre enn å vente, da.
:sorry:

Altså... har skjønt at dere her inne tåler en del.
Så da bare kliner jeg litt med noen skikkelig delikate detaljer fra underlivet mitt i dag.
:greet015
"Måste bjuda på lite."

Vel... de fleste har kanskje sett nå, at jeg ikke vet 100% hvilken DPO jeg er.
Kan være alt fra 6 til 9 egentlig.

Men jeg prøvde meg på en liten utflod-sjekk i stad.
Og da ramla're ut en liten geleklump, gitt!
:wideyed:
Assa... jeg kødder ikke engang.
Skikkelig sånn gele.
Litt blank, litt hvit og litt lysegul, lå den der og dissa på fingertuppen min.
Bare: "Hey, heeey".

Og jeg bare: "WTF are you and how did you get up there?"

:anyone

Nå fikk jeg plutselig litt håp her... det er skummelt det, drit skummelt, men skal ikke håpe for mye.
Det er bare det at om jeg så er 7, 8 eller 9 DPO i dag, så har jeg noen symptomer likevel, viser det seg.
Jeg som trudde jeg ikke hadde en dritt.

- Den derre slimgreia som datt ut før i dag:
Ei i IKM-gruppa mi som er gravid, begynte å få noe lignende da hun var der jeg er i DPO-land nå omtrent...

- Lettblødende nese:
Det har gitt seg nå, jeg hadde det kanskje et par dager. Nå er det bare litt sårt oppi der, men i ferd med å gi seg.
Samme gravide damen i gruppen hadde det samme for noen dager siden, ca. samme sted i DPO-land som jeg var.

- Ømme pupper:
Jeg har hele tiden tenkt at de er ømme etter EL, eller pga. progesteron-økning i kroppen... og det kan det jo fremdeles være. Men jeg adder det uansett.

Kommer ikke på mer nå, jeg.
Men syntes det var verdt å få med.

Herregud, nå går tiden sakte!
Og mannen skal være borte fra i morgen til fredag...
JEG MÅ FÅ SKAFFET MEG NOE HOBBYGREIER.
Noe jeg kan lage, som ikke har garn eller instrumenter/ musikk eller noe med skriving å gjøre... noe annet enn det jeg vanligvis gjør. Jeg har pleid å male også, men trur ikke jeg vil det heller.
Nye puslespill kanskje, eller noe kul lego.

SOMETHING!

Eller noe jeg kan lage til barna.
:Heartbigred

Fine mannen min ble med på en liten sentertur i stad.
Så da ble det nytt puslespill på meg.
:Heartred
Bestilte og et egendesignet på nett, med collage laget med noen av bryllupsbildene våre.

Shit... Nå i kveld murrer og verker det fælt i magen.
Håper selvfølgelig det er et godt tegn, og ikke motsatt.
Litt for spennende, dette her.

DPO hakke peiling... Og jeg har skikkelig lite trua i dag igjen.
Våknet med murringer. Ikke like vonde som i går kveld, men prøver å forberede meg mentalt på at det er den stygge tanten som har tenkt å komme om noen dager.
:arghh:
Stikker skikkelig til i/ bak nipla når jeg tar klemmetesten. Småtett i nesen. Og våknet med lett vondt i hodet i stad, så jeg tenker å snu stussen til verden og sove et par timer til.

Det får gå som det går, jeg får ikke gjort mer.

Screenshot_20220111_073351.jpg

Denne var litt gøy... Viser denne og forrige graf.
Er en del varmere denne gangen, men vet at det ikke trenger å ha noe å si.
Må man ha en dip, for at det skal være noe håp, eller er det ikke alle som får det?
Det blå viser sex... Så det skal ikke stå på det.
:bag:

Våknet med murringer. Ikke like vonde som i går kveld, men prøver å forberede meg mentalt på at det er den stygge tanten som har tenkt å komme om noen dager.
Stikker skikkelig til i/ bak nipla når jeg tar klemmetesten. Småtett i nesen. Og våknet med lett vondt i hodet i stad, så jeg tenker å snu stussen til verden og sove et par timer til.

Vis vedlegget 375070

Må man ha en dip, for at det skal være noe håp, eller er det ikke alle som får det?
Må ikke ha dipp for at det skal være graviditet, og det kan være dipp selv om man ikke er gravid. Så ikke noe er sikkert utover en positiv test. Når ryker første test? Hvis du faktisk er 10 DPO, kan det jo være mulig å se noe. Vil du vite det om det er kjemisk igjen eller helst teste senere så du slipper å få med deg at det er nok en kjemisk?

Må ikke ha dipp for at det skal være graviditet, og det kan være dipp selv om man ikke er gravid. Så ikke noe er sikkert utover en positiv test. Når ryker første test? Hvis du faktisk er 10 DPO, kan det jo være mulig å se noe. Vil du vite det om det er kjemisk igjen eller helst teste senere så du slipper å få med deg at det er nok en kjemisk?
Kjekt å vite.
:Heartred
Jeg har allerede smugtestet litt, men har mine tvil vedrørende å være 10 DPO.
Tror mer på 8 DPO selv.
Hadde noen BP-tester, og føler ikke jeg stoler på dem, så tenkte at det ikke er noen vits i å spare på dem.

Det er ikke mye å juble over, for å si det sånn, selv om jeg synes jeg så vidt kan se noe.
Men man skal jo ikke behøve å jobbe så hardt for å se noe, om det er noe.
Blir spennende fremover.
upload_2022-1-11_11-30-3.png

Men... :laughing002
Når jeg ser på den nå sliter jeg skikkelig med å se noe som helst.
Må liksom se på den litt, før det ser litt rosa ut.
Så jeg tenker jeg bare må håpe på noe mer i morgen, jeg.

Hadde veldig vondt i magen i går kveld, så hvis jeg mot all formodning skulle være så heldig... at det var festesmerter.
Da viser jo ikke det seg i dag allerede, dette vet jeg.
Innerst inne, et sted.
:smiley-ashamed004

Vis vedlegget 375070

Hvordan fikk du fram den grafen? :woot: Og hvordan klarer en egentlig å sjekke om man har el-slim med så ofte aksjer?:D Klarer jo nesten ikke å skille det, og med så hyppig aksjeinnlegg blir det vel kronisk aksjerester som kommer delvis i retur:cool05 heier på deg! Håper at denne gangen sitter skuddet

Hvordan fikk du fram den grafen? :woot: Og hvordan klarer en egentlig å sjekke om man har el-slim med så ofte aksjer?:D Klarer jo nesten ikke å skille det, og med så hyppig aksjeinnlegg blir det vel kronisk aksjerester som kommer delvis i retur:cool05 heier på deg! Håper at denne gangen sitter skuddet
Hakke peiling... Bare merket forskjell.
:hilarious:

Grafen, ja... Det bare dukket opp.
Når jeg trykker på Charts, står det overlay over grafen.

Tusen takk :love7

Ok, skal se om jeg får det fram på min graf og. Lærer støtt noe nytt :) når begynner du å teste?:Heartpink:love7
I dag, men jeg vet det er for tidlig.
Tror jeg er 8 DPO i dag. Så forventet ikke å se noe annet enn Blenda.
Det blir mest for å ha noe å sammenligne med fremover.
:happy:

Last edited:
9 DPO
Her var det ikke mye å juble over... jeg har omtrent ikke turt å håpe denne gangen uansett.
Går bare og jobber rent psykisk, for å forberede meg på neste syklus.
Men teste og tempe må jeg jo uansett.
upload_2022-1-12_11-28-14-png.375202

Synes liksom jeg ser antydninger til noe på dagens, i motsetning til gårsdagens, men det har jeg jo syntes før uten at det har blitt noe ut av det. Så jeg tenker å ta en ny test rundt klokken to eller tre, fordi jeg har hørt den er mer konsentrert enn morgenurinen...

upload_2022-1-12_11-30-25-png.375203

Tempen vet jeg ikke helt hva jeg skal synes om... men FF sier den ser ut til å svinge innenfor normale grenser.
Hva nå enn det betyr.

Drømte i natt at jeg var i syden.
Gubben hadde jeg ikke kontroll på, fant han ikke... men han satt sikkert ved baren.
Jeg var ved bassenget først og snakket med en bekjent. Stod mellom å bruke tid i solen eller bestille ansiktsbehandling.
Så havnet jeg brått i et rom med en del folk, og dit kom det en fyr med en bitteliten baby.
Han smilte så lurt til meg... viste den gladelig frem, lot flere av de andre holde ham.
Men ikke meg.
Dårlig tegn?!

9 DPO

Tok en til nå, mest for moro skyld, fordi urinen var mørkere/ mer konsentrert enn på morgenen.
Jeg stoler ikke på BP, bare så det er sagt... men jeg kan ikke legge skjul på at det kilte litt i magen min likevel da jeg så den ultra-svake rosa streken.
Etter to kjemiske på rad skal det mye til før jeg jubler.
For det har snudd brått før...
Men en dag av gangen nå.
:smiley-angelic001
upload_2022-1-12_14-48-32-png.375212

Håper ikke det er bare jeg som ser noe her.
Da blir jeg flau.
:laughing025

Det har vært mye skyggestreker på de testene her.. så ville holdt an litt.. og kanskje testet med et annet merke og :bag: krysser!

9 DPO

Tok en til nå, mest for moro skyld, fordi urinen var mørkere/ mer konsentrert enn på morgenen.
Jeg stoler ikke på BP, bare så det er sagt... men jeg kan ikke legge skjul på at det kilte litt i magen min likevel da jeg så den ultra-svake rosa streken.
Etter to kjemiske på rad skal det mye til før jeg jubler.
For det har snudd brått før...
Men en dag av gangen nå.
:smiley-angelic001
upload_2022-1-12_14-48-32-png.375212

Håper ikke det er bare jeg som ser noe her.
Da blir jeg flau.
:laughing025
Lurer på om jeg skimter noe, men bildet er veldig uklart. Vil du prøve å ta et nytt?

Det har vært mye skyggestreker på de testene her.. så ville holdt an litt.. og kanskje testet med et annet merke og :bag: krysser!

Jeg vet, dessverre.
Derfor stoler jeg ikke på dem.
Skal ta CB etter hvert, men ville spare dem litt til.
:)

Last edited:
Lurer på om jeg skimter noe, men bildet er veldig uklart. Vil du prøve å ta et nytt?

Jeg prøvde nå.
Vet det ikke er noe å juble for, altså... har brent meg før.
Men gøy er det uansett, og det gjør det hele litt ekstra spennende.
:rolleyes:

upload_2022-1-12_16-18-51.png

Back
Topp