Den har da økt.
Ikke masse, men jeg kan vel si at jeg er 1 DPO nå?
Ivrig etter å ta sånne etter EL-ting, som Wild Yam.
Nekter å få kjemisk en 3. gang.
Vil bare få bli stutt-tjukk, fysen og hormonell!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 374511
Den har da økt.
Jeg tror dessverre ikke det, basert på C'en i utflod. Rundt eggløsning skal du ha "vannlig" utflod eller eggehvite-utflod. Creamy er den gjerne i dagene før du får eggløsningsutfloden. Har du tempen lenge? Hos meg varierer dagene med eggløsningsutflod, sist PP hadde jeg bare en dag med egghvite før eggløsning, denne gangen var det seks dager. Gjett om jeg og mannen sto påVis vedlegget 374511
Den har da økt.
Nei, dette er min andre måned med temping.Jeg tror dessverre ikke det, basert på C'en i utflod. Rundt eggløsning skal du ha "vannlig" utflod eller eggehvite-utflod. Creamy er den gjerne i dagene før du får eggløsningsutfloden. Har du tempen lenge? Hos meg varierer dagene med eggløsningsutflod, sist PP hadde jeg bare en dag med egghvite før eggløsning, denne gangen var det seks dager. Gjett om jeg og mannen sto på
Min utflod er alltid kremete etter EL, så kan godt være EL har vært altså! Har aldri kremete utflod som et tegn på at EL nærmer seg, da er den blank og tynn, og slimete. Mener det står de fleste plasser at kremete utflod skjer etter ELNei, dette er min andre måned med temping.
Er ikke så god på det med å sjekke utflod, så vi kan ta den med en klype salt.
Jeg hadde eggehvite, bare husker ikke helt hvilken dag.
Testene er negative igjen nå, så jeg vet ikke, jeg.
Må vel bare vente og se, da.
Den var i alle fall tydelig negativ nå
om du er nysgjerrig på hvordan det ligger an med produksjon av progesteron (og siden du har en så grei lege.. heldiggris!) så kan du be om en blodprøve for å måle den verdien 7 dpo ca.
Enkel måte å bekrefte/avkrefte EL, og om man evt kunne hatt nytte av progesterontilskudd
Hahaha! Samme her idag!! Vi får håpe det går til en god sakKjære vene.
Stakkars mann...
Ikke nok med at kona er fru Grumpy i dag, nå har'a begynt å lekke og!
Greit nok at jeg fiser meg gjennom hele syklusen altså, men i dag tar kaka.
Hvor kommer all den lufta fra?!
Ræææven!
Det bare ramler ut av ræven.
Kan'ke no' for det.
Skylder på egget.
Hahaha! Samme her idag!! Vi får håpe det går til en god sak
Du får svaret om en dag eller to! Stiger tempen imorgen tidlig, er det sjanse for att eggløsning har vært. Jeg anbefaler å følge med på utflod, det er gull verdt! Jeg temper for å få bekreftelsen temperaturstigning gir, men merker eggløsning godt på utflod. Den går fra sticky til creamy, watery så eggehvite, før det blir creamy igjen.
Lev som normalt i DPO-land, husk at det tar tid både for egget å feste seg men også å begynne å dele næring med deg
Anbefaler deg å logge ALT i FF! Jeg tar en runde med tempen på morgenen, og en med utflod på kveld eller etter toalettbesøk, spesielt dersom jeg ser creamy eller eggehvite/watery. Er du som meg har du jo mobilen i lomma uansett Etter noen runder nå har jeg funnet et mønster i utfloden, og vet at når jeg ser creamy på et visst tidspunkt i syklusen nærmer eggløsning seg.Det er jo sånn min utflod har vært nå også.
Bare at jeg ikke husker helt når det var EL-slim... syntes det var rart det ikke kom samme dag som positiv test.
Skal bli flinkere på det med den utfloden, ja.Anbefaler deg å logge ALT i FF! Jeg tar en runde med tempen på morgenen, og en med utflod på kveld eller etter toalettbesøk, spesielt dersom jeg ser creamy eller eggehvite/watery. Er du som meg har du jo mobilen i lomma uansett Etter noen runder nå har jeg funnet et mønster i utfloden, og vet at når jeg ser creamy på et visst tidspunkt i syklusen nærmer eggløsning seg.
Flott temphopp i dag! Håper på kryss i morgen!