Fru Utålmodig, det er meg... Blir spennende å se på både temp og test i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fru Utålmodig, det er meg... Blir spennende å se på både temp og test i morgen.
Vis vedlegget 374353
Tenker jeg og. Er jo ikke alltid den blir sterkere enn dette i appen.Den er på god vei nå, tipper dere rekker det fint mht reisinga hans på tirsdag.
Krysser hardt for det
CD13
Tempen skjøt ikke akkurat i været i morges, og jeg er litt usikker på om den ble helt riktig.
Men jeg tar det ikke sånn kjempetungt, for jeg temper igjen i morgen tidlig.
Testene er ikke så veldig svake ennå.
Clear Blue smilte til meg i dag og.
Vil det si at egget ikke har sluppet ennå da, eller?
Vis vedlegget 374375
Ja, jeg testet i samme lys først. Men da ville ikke appen ta bilde.
Vis vedlegget 374377
I enkelte perioder av syklusen er et døgn som en hel måned... vil bare se at tempen øker og at alt er på stell.
Har ikke tatt kvelds-test ennå.Hvordan ser testen ut nå i kveld da? Synes den er veldig nær positiv nå!
De digitale EL testene har jeg aldri brukt, men sikkert andre her som vet
Hahahahah, jeg eeeelsker postene dine!!Ja... Så sitter jeg her da og venter på at håret til gubben skal tørke nok til at han vil legge seg.
Jeg bare;
"Hallo, her sitter jeg med glufsa full av to doser Conceive plus, og du skal lufttørke håret først?!"
Han bare trakk på skuldrene.
"Ja, skal vel virke litt først, det?"
Whaaaat?!
Mannfolk, ass.
Det slutter vel ikke å virke om det bare er oppi der litt lenger liksom... Men hælle måne, da.
Ja... Jeg har en rocka fyr med langt hår.
Og jeg elsker det.
Men nå vurderer jeg å hente hårføneren til han!
Han der med håret nei nå lo jeg så høyt at katta skvatt herOrdna seg brått på sofaen det, gitt...
Var vist litt ivrig lell, han der med håret.
Så da er vi i rute igjen.
Uten at det ble en typisk aksjelegging.
Kanskje han blei lei av at jeg satt i andre enden av sofaen og blåste mot han.
"Hva driver'u med?"
"Lufttørker deg, vel!"
Takk for seg og god natt.
Haha, elsker innleggene dine! Men det er så sant, nå skal en ha kontroll, ja! Og vi har nesten ikke tid til å vente på at kroppen eventuelt er klar til å gi oss et klart svar.
Når det gjelder peaken din på Premom, så hadde jeg mye lavere tall, kun 0,87, og jeg ble gravid, så det var tydeligvis el til tross for lav peak (i motsetning til dere hadde vi kun sengekos den dagen jeg peaka, så ganske sikker der).
Nå temper jo du, da, så du har flere kilder til både sikkerhet og usikkerhet enn jeg hadde Men jeg er veldig optimistisk på dine vegne nå, så spent på dpo-land og etter hvert begynnende testing!!
CD14, altså!
Og her sitter jeg med kaffe på senga... Jada, henta sjæl!
Og snus under overleppa, mens jeg skriver dagbok.
Akkurat sånn jeg liker å starte dagen.
Mannen har dratt på jobb.
Eldste er hos kjæresten.
Nest eldste er hos faren sin.
Resterende 3 ligger i første og snorker.
2 av dem har planleggingsdag, mens den 3. er den heldige vinner av å få meg som lærer på hjemmeskole.
Hurra for det.
Deilig å ha dem hjemme en dag til... Men jeg ække noe lærermateriale, ass.
Det går seg nok til, og jeg vet det blir kos å dulle med dem. Men jeg gruer meg til å vekke henne tidlig, etter noen late juledager.
Må strykes med hårene, regner jeg med.
Men anyway.
Her er dagens tall!
Vis vedlegget 374417
En temp som nekter å stige.
Tok med forrige graf til sammenlikning.
Har bittelitt svak murring i dag, håper det øker.
Vondt hos meg er liksom bra, for det er så tydelig.
Vis vedlegget 374418
Blir jo svakere i det minste.
Men nå har jeg bare sånne Clear Blue igjen, og jeg trur ikke jeg gidder å blåse av flere kroner på eggløsningstester.
Har nettopp bestilt meg flere CB g-tester.
Ble smiletryne i dag og. Har igjen to eller tre av dem.
Så får ta en i kveld og en i morgen tidlig.
Det var ænsjles i gamle dager, fårn si.
Da bare sklei man gjennom syklusen til man plutselig kom på at man skulle hatt mens... Og dukket den ikke opp, tok man seg en test.
Nå?!
Skal ha kontroll, ja.
På hele Eggberts reise.
Blir vel Eggbert den 3., dette da.
Kanskje dårlige vibber i det navnet.
Skal spørre om Gubben har forslag på et helt annet navn til det nye egget.
Haha, elsker innleggene dine! Men det er så sant, nå skal en ha kontroll, ja! Og vi har nesten ikke tid til å vente på at kroppen eventuelt er klar til å gi oss et klart svar.
Når det gjelder peaken din på Premom, så hadde jeg mye lavere tall, kun 0,87, og jeg ble gravid, så det var tydeligvis el til tross for lav peak (i motsetning til dere hadde vi kun sengekos den dagen jeg peaka, så ganske sikker der).
Nå temper jo du, da, så du har flere kilder til både sikkerhet og usikkerhet enn jeg hadde Men jeg er veldig optimistisk på dine vegne nå, så spent på dpo-land og etter hvert begynnende testing!!
Min peak var også under 1 når jeg ble gravid
Masse lykke til! Morsomt å følge med