Når en forfatterspire skriver dagbok

Ta vare på deg selv, fine du :Heartred

Håper du blir godt kjent med den nye behandleren din, og at de får den glade, morsomme og sprudlene dame tilbake som vi fikk se i starten av dagboken din. For henne savner i hvertfall jeg! Men om du kommer tilbake fordi du er gravid og at det faktisk har hjulpet å ta kontrollen tilbake, så gjør ikke det så mye heller. Så lenge du får tilbake det gode humøret. Å se noen så trist, uten å direkte kunne hjelpe er vanskelig. Og selv hvor mye jeg eller alle her inne krysser fingrene for at dere skal få deres felles barn, så er det jo bare kryssing å egentlig dessverre ikke bevist at det faktisk har noe å si. Ta vare på deg selv, og ikke gi opp den nye behandleren, dere finner nok tonen, og om dere ikke gjør det, så kan du kanskje få byttet?! Husk hvor glad mannen din er, i deg og hvor lite alle andre kvinner betyr for han. At han vil at nettopp du skal bli mamma til deres barn, at han har valgt deg for å være sammen med og at dere deler et hus allerede med mange flotte unger! Og selv om dere må vente litt på siste tilskudd så er ikke veien ferdig, den bygges med svinger, bakker opp og bakker ned, noen ganger dukker det opp kryss og andre ganger ting vi slett ikke forventet å møte på, så hold ut, dagen i morgen kan bli en av de beste!

Åh, ble lei meg på dine vegne når jeg leste igjennom de siste innleggene :sorry: Skikklig utrettferdig er dette her!!:sorry:

Ta den tiden du trenger for å komme deg opp på salen igjen, og vit at det skal gå til slutt!❤️ Gode deg ❤️

Kjære deg, håper du har landet litt og at du klarer å møte ny PP med nytt mot! Jeg skjønner veldig godt at du vil ha en vanlig syklus, men hadde jeg vært deg, ville jeg ha tatt den timen hos gyn så fort som mulig, fordi mye må gjøres på bestemte dager i syklusen osv, så det kan være kjedelig å måtte vente på sånt også. Men du gjør det du føler er riktig for deg!:Heartpink Også er det kanskje det siste du vil høre, men jeg ser på det som et godt tegn at kroppen din er såpass fruktbar at den får flere kjemiske på rad. Så gjenstår "bare" at spiren sitter. Håper så mye for deg hver eneste gang, og vil fortsette å heie på deg!:wav

Så fine dere er!
:Heartred
Jeg skal innrømme at jeg er langt nede nå... men jeg vet jeg kommer til å komme meg opp igjen.

:wideyed:
Seriøst... hva skjedde nå'a?!

Sitter her og synes synd på meg selv.
Sender en nysgjerrig mail til Spesialistsenteret for kvinner, skriver om mine 3 kjemiske.
Forteller hvor i syklusen jeg er nå...

Og:
BaraBAM!!

Jeg har en avtale 3.februar.
Utredning med ultralyd og greier, evt. resepter i prisen.

Herregud... hva er det jeg har kastet meg ut i?!
Der får de se om jeg har hatt EL og sånn.
Derfor fikk jeg den datoen.

Så da er jeg kanskje tilbake her før jeg trudde jeg skulle likevel, da.

Blir ikke kvitt meg SÅ lett, nei.
:bag:

:hilarious:

Last edited:
Så fine dere er!
Jeg skal innrømme at jeg er langt nede nå... men jeg vet jeg kommer til å komme meg opp igjen.

Seriøst... hva skjedde nå'a?!

Sitter her og synes synd på meg selv.
Sender en nysgjerrig mail til Spesialistsenteret for kvinner, skriver om mine 3 kjemiske.
Forteller hvor i syklusen jeg er nå...

Og:
BaraBAM!!

Jeg har en avtale 3.februar.
Utredning med ultralyd og greier, evt. resepter i prisen.

Herregud... hva er det jeg har kastet meg ut i?!
Der får de se om jeg har hatt EL og sånn.
Derfor fikk jeg den datoen.

Så da er jeg kanskje tilbake her før jeg trudde jeg skulle likevel, da.

Blir ikke kvitt meg SÅ lett, nei.
:bag:

Så kjekt! Godt å komme fort i gang når man har gnist igjen:happy: nå tar de seg betalt så skulle bare mangle at de kan hjelpe. Håper du blir klokere og at det er bare en liten greie som skal til for å få det til å sitte til mål!:angelic: :excited001

Så kjekt! Godt å komme fort i gang når man har gnist igjen:happy: nå tar de seg betalt så skulle bare mangle at de kan hjelpe. Håper du blir klokere og at det er bare en liten greie som skal til for å få det til å sitte til mål!:angelic: :excited001

Tusen takk!

Og når vi først skulle få to skikkelig sterke streker på en test her i huset... så måtte det være på Corona-testen til veslejenta mi.
Stakkars gullet mitt ble skikkelig syk i dag... så nå er hun i karantene hos pappaen sin.
Jeg fikk bare vært med henne noen timer, men kjøpte med meg en test for sikkerhets skyld.
:Heartbigred
Eneste jeg ønsker er å ta meg av barna mine når de er syke.
Men for at mannen min skal slippe å gå i karantene, er det best at hun og broren er hos pappaen, siden de likevel måtte i karantene.

Last edited:
Jeg drømte om en bjørn igjen i natt.
Mamma, veslejenta mi og jeg var på den samme hytten vi var på i forrige bjørne-drøm. Jenta mi hadde noen oppgaver, en slags hinderløype... Og nå var vi ute fordi hun skulle spikre opp noen planer i et tre, for at det skulle bli en stige. Noe som var litt rart... Ikke snekringen, men treet hadde flyttet seg siden starten på drømmen hvor vi så på det gjennom vinduet. Hun så ut, pekte og sa: "Det et bare igjen et tre som lever".

Drømmen før denne var det skikkelig vinter. Vi så på nyhetene at det lå døde mennesker overalt. De hadde fulgt ferden til et skip, og de frøs ihjel. Jeg var tydeligvis på det skipet.

Til baket til treet.
Jeg så ned på et jorde, pekte og hvisket til jenta mi og mamma. "Se, der er den bjørnen igjen".
Alle var helt rolige.
"Kommer den nærmere, tenker jeg vi bør løpe inn".
Og det gjorde den. Virket ikke truende eller noe. Bare labbet mot oss.

Vi kom oss inn før hen nådde hytten.
Jeg sjekket mange ganger at jeg hadde fått låst.
Hørte knurring utenfor.
Så våknet jeg.

Og ut ifra hva jeg tyder på nett kan dette bety masse bra og masse dritt.
Leser når jeg har våknet skikkelig, jeg.

Ps:
Det derre tempegreiene stoler jeg ikke på lenger.
Screenshot_20220119_075011_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Langt høyere enn den burde være i denne delen av syklusen. Vel, kanskje kroppen kjemper en liten kamp jeg ikke vet om.

Jenta mi fikk jo påvist Covid på mandag. Jeg stelte med henne de timene jeg kunne. Var ikke redd for å kose med henne og trøste henne, naturligvis.
Men da tenker jeg at jeg skal kunne ta testen i dag... For å se om jeg ble smittet eller ikke.

Hun følte seg bedre i går forresten, i følge henne selv og faren. Ikke noe særlig feber lenger heller.
Så det ble heldigvis ikke mer enn en dag hvor hun var i skikkelig dårlig form.

Åh, gullet mitt.
Ingenting er som morskjærligheten.

Ps:
Det derre tempegreiene stoler jeg ikke på lenger.
Vis vedlegget 375706

Langt høyere enn den burde være i denne delen av syklusen. Vel, kanskje kroppen kjemper en liten kamp jeg ikke vet om.

Jenta mi fikk jo påvist Covid på mandag. Jeg stelte med henne de timene jeg kunne. Var ikke redd for å kose med henne og trøste henne, naturligvis.
Men da tenker jeg at jeg skal kunne ta testen i dag... For å se om jeg ble smittet eller ikke.

Hun følte seg bedre i går forresten, i følge henne selv og faren. Ikke noe særlig feber lenger heller.
Så det ble heldigvis ikke mer enn en dag hvor hun var i skikkelig dårlig form.

Åh, gullet mitt.
Ingenting er som morskjærligheten.
Tatt noen flere graviditetstester bare for å sjekke? Eventuelt føler du deg også dårlig? Temperaturen stiger jo hvis man er syk eller andre ting også ❤️

Tatt noen flere graviditetstester bare for å sjekke? Eventuelt føler du deg også dårlig? Temperaturen stiger jo hvis man er syk eller andre ting også ❤️
Ja... for to eller tre dager siden.
Men den var blenda igjen.
Hadde liksom det siste lille håpet om at det likevel hadde gått.
:sorry:
De siste dagene har jeg gått og følt litt på at jeg har brygget på noe, men ikke noe mer enn det.
Så vi får se.
:)

Så herlig at du skal inn til sjekk allerede i starten av februar! Det gir jo en ny boost og kan være til god hjelp for å få det til.

Det med temperaturen kan jo være at kroppen jobber med covid viruset, selv om du ikke blir syk. Om du har antistoffer fra vaksiner så blir jo de ferreste syke. Selv var jeg ikke vaksinert da jeg fikk covid, og jeg var nesten ikke syk i det hele tatt. Jeg har hatt forkjølelser som var verre enn den varianten jeg kom borti. Heldigvis når man først skal være uheldig liksom.

Så herlig at du skal inn til sjekk allerede i starten av februar! Det gir jo en ny boost og kan være til god hjelp for å få det til.

Det med temperaturen kan jo være at kroppen jobber med covid viruset, selv om du ikke blir syk. Om du har antistoffer fra vaksiner så blir jo de ferreste syke. Selv var jeg ikke vaksinert da jeg fikk covid, og jeg var nesten ikke syk i det hele tatt. Jeg har hatt forkjølelser som var verre enn den varianten jeg kom borti. Heldigvis når man først skal være uheldig liksom.

Du er så utrolig fin... Tusen takk for alle de fine og oppmuntrende ordene du gir! :Heartred

Tok en test i går som var negativ, men tenker jeg må ta en ny. Har ikke feber, men har fått vondt i halsen og hode. Får få mannen til å kjøpe med en test.
Tempen er fortsatt høy, med tanke på hvor i syklusen jeg er.

Jeg er litt sjokkert akkurat nå.
Men tusen takk til alle som var innom bloggen min i går.
Altså... Første dagen, første innlegg.
Og jeg sklei rett opp på 2.plass på topplisten til Miniblogg!
❤️
For de som lurer er Miniblogg.no et sted man får prøve seg, før man viser om man er verdig til å komme med på blogg.no. Noe som selvfølgelig er hva jeg sikter mot.
Når man først skal gjøre noe og alt det der.

Screenshot_20220120_092918_com.facebook.katana.jpg

14 dager igjen til utredning for deg :gen014 De sjekker deg i første omgang og mannen evt senere da?

14 dager igjen til utredning for deg :gen014 De sjekker deg i første omgang og mannen evt senere da?
Ja, det er tanken. :rolleyes: Blir spennende, altså!

Tusen takk for at du følger og heier på meg!
:love7

Okey... så testet jeg negativt i går.
Men jeg trur jeg må ta en nye Covid-test i dag.
Våknet med sår hals og shappy form.
Ikke feber, men tempen er fortsatt for høy i forhold til hva den skal være på denne tiden av syklusen.

Så jeg tar det pent og pyntelig i dag.
Jubler over at jeg på første dag som blogger havnet på 2.plass.
Riktig nok bare på topplisten til miniblogg, men likevel.
Veldig stas.
Så jeg fortsatte i dag.

http://www.miniblogg.no/forfatterspira/137600/tenk-om-det-gar-bra.html

Godt å ha noe annet enn kjemisk og mislykka babyforsøk å tenke på.

Back
Topp