Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine dere er!
Jeg skal innrømme at jeg er langt nede nå... men jeg vet jeg kommer til å komme meg opp igjen.
Seriøst... hva skjedde nå'a?!
Sitter her og synes synd på meg selv.
Sender en nysgjerrig mail til Spesialistsenteret for kvinner, skriver om mine 3 kjemiske.
Forteller hvor i syklusen jeg er nå...
Og:
BaraBAM!!
Jeg har en avtale 3.februar.
Utredning med ultralyd og greier, evt. resepter i prisen.
Herregud... hva er det jeg har kastet meg ut i?!
Der får de se om jeg har hatt EL og sånn.
Derfor fikk jeg den datoen.
Så da er jeg kanskje tilbake her før jeg trudde jeg skulle likevel, da.
Blir ikke kvitt meg SÅ lett, nei.
Så kjekt! Godt å komme fort i gang når man har gnist igjen nå tar de seg betalt så skulle bare mangle at de kan hjelpe. Håper du blir klokere og at det er bare en liten greie som skal til for å få det til å sitte til mål!
Tatt noen flere graviditetstester bare for å sjekke? Eventuelt føler du deg også dårlig? Temperaturen stiger jo hvis man er syk eller andre ting ogsåPs:
Det derre tempegreiene stoler jeg ikke på lenger.
Vis vedlegget 375706
Langt høyere enn den burde være i denne delen av syklusen. Vel, kanskje kroppen kjemper en liten kamp jeg ikke vet om.
Jenta mi fikk jo påvist Covid på mandag. Jeg stelte med henne de timene jeg kunne. Var ikke redd for å kose med henne og trøste henne, naturligvis.
Men da tenker jeg at jeg skal kunne ta testen i dag... For å se om jeg ble smittet eller ikke.
Hun følte seg bedre i går forresten, i følge henne selv og faren. Ikke noe særlig feber lenger heller.
Så det ble heldigvis ikke mer enn en dag hvor hun var i skikkelig dårlig form.
Åh, gullet mitt.
Ingenting er som morskjærligheten.
Ja... for to eller tre dager siden.Tatt noen flere graviditetstester bare for å sjekke? Eventuelt føler du deg også dårlig? Temperaturen stiger jo hvis man er syk eller andre ting også
Så herlig at du skal inn til sjekk allerede i starten av februar! Det gir jo en ny boost og kan være til god hjelp for å få det til.
Det med temperaturen kan jo være at kroppen jobber med covid viruset, selv om du ikke blir syk. Om du har antistoffer fra vaksiner så blir jo de ferreste syke. Selv var jeg ikke vaksinert da jeg fikk covid, og jeg var nesten ikke syk i det hele tatt. Jeg har hatt forkjølelser som var verre enn den varianten jeg kom borti. Heldigvis når man først skal være uheldig liksom.
Ja, det er tanken. Blir spennende, altså!14 dager igjen til utredning for deg De sjekker deg i første omgang og mannen evt senere da?