Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å se! Har ikke fulgt helt med, så dette var en sikkelig gledelig nyhetDet kan sannelig se sånn ut, fine Oliventre!
Klarte ikke la vær, så tok dagens siste test.
For å prøve å forsikre meg selv.
Og dette må da være fin økning til nå?!
Alle er tatt i går og i dag.
Altså 10 DPO og 11 DPO.
Vis vedlegget 377226
Sterkere enn mine var 11 DPO, og jeg er 8+5 i dag og har sett hjertet slå 8+0Det kan sannelig se sånn ut, fine Oliventre!
Klarte ikke la vær, så tok dagens siste test.
For å prøve å forsikre meg selv.
Og dette må da være fin økning til nå?!
Alle er tatt i går og i dag.
Altså 10 DPO og 11 DPO.
Vis vedlegget 377226
Anbefaler å slutte, jeg slutta dagen jeg fikk positiv test, orker ikke det ekstra stresset når det er så mye annet man i tillegg skal bekymre seg forSånn ser forresten tempekurven min ut!
Vis vedlegget 377259
Gleder meg til å slippe den tempingen kl.06:00 hver morgen.
Vet ikke om jeg trenger det noe mer nå, eller om jeg tør å slutte...
Tusen, tusen takk!!For en økning, dette ser da veldig lovende ut!
Kjenner jeg er veldig spent på dine vegne nå. Håper så inderlig at spira sitter helt til termin!
Har mensemurringer nå... er det normalt?
Så godt og betryggende å høre!Veldig normalt, ting skjer der nede vetdu! Jeg er 17+0 nå og har hatt det daglig i 4 måneder! Gratulerer med spiren!
Har mensemurringer nå... er det normalt?
Så godt å høre!Legen min sa at det er det mest vanlige graviditetssymptomet, faktisk! I tidlig graviditet det kan jo være tegn på blødning også i enkelte tilfeller, men for meg hjalp det veldig å tenke på det, at det er en del av et normalt svangerskap og at det er fordi livmoren strekkes osv.
Akkurat i det jeg fikk positiv test og hcg begynte å stige sånn smått, skjedde det masse i kroppen. Ble kaster på meg, ja! Masse murringer, vonde tak i korsryggen, svimmel. Mye av dette roet seg etterhvert, og ble byttet ut med kvalme og tretthet. Murringene var verst de første 2 ukene. Synes det høres veldig normalt utKan symptomene bare komme kastet på en når en er sånn ca. 3+6 eller 4+0?
Nå roet det seg... de murringene.
Men de var ganske vonde.
En halvtimes tid.
Begynte å være dødstrøtt i går, og er det ennå.
Så plutselig nå nettopp kom det noen bølger med halsbrann.
Puppene har vært ømme noen dager, men det er de hver måned.
Gleder meg til å komme lenger og kunne senke skuldrene.
Gleder meg til TUL!
Åh... tusen takk!
Akkurat i det jeg fikk positiv test og hcg begynte å stige sånn smått, skjedde det masse i kroppen. Ble kaster på meg, ja! Masse murringer, vonde tak i korsryggen, svimmel. Mye av dette roet seg etterhvert, og ble byttet ut med kvalme og tretthet. Murringene var verst de første 2 ukene. Synes det høres veldig normalt ut
Tusen, tusen takk!Gratulerer så masse med positiv test!! Så fantastisk! Krysser fingre og tær for en skjønn terminspire for dere