Tusen takk!Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Gratulerer så mye
Åh, så herlig!Så deilig å se! Har ikke fulgt helt med, så dette var en sikkelig gledelig nyhet
Det der er jo en super økning!
Åh, så fantastisk!Sterkere enn mine var 11 DPO, og jeg er 8+5 i dag og har sett hjertet slå 8+0
Tusen takkÅh så gøy og ikke minst koselig du er gravid
Weehoooo!! Bare å kjøpe inn alkoholfrie bobler for helgen
Se da... seeee!!!
Nå gikk den fra 1-2 til 2-3!
Vis vedlegget 377336
Som jeg sa til mannen i går kveld:
"Jeg er så gravid, jeg... sånn skikkelig gravid!"
Det står i kjøleskapet allerede!Weehoooo!! Bare å kjøpe inn alkoholfrie bobler for helgen
NYYYTDet står i kjøleskapet allerede!
Men nå tør jeg endelig å åpne den!
Tusen takkGratulerer så mye
Dette er såå koselig. Tenk om barna våre også havner i samme barnehage etterhvert!4+0 i dag.
Føler jeg går og tygger sånn ca. hele tiden, i forhold til hva jeg pleier.
Og jeg fikk lyst på vin.
Så da skaffet jeg litt sunn snacks og alkoholfri rødvin.
Mens jeg var på butikken kom kvalmen littegranne... og ryggen sa bare "AUUUU"!
Men jeg regner jo med at det er helt normalt.
Vis vedlegget 377367
Anyway.
Nå er det fredagskos på gravid-vis.
Åååh... Det hadde vært så stas, det!Dette er såå koselig. Tenk om barna våre også havner i samme barnehage etterhvert!
Så koselig at du spør!Hvordan går det med deg, FruMartinsen?
Så fint å høre! Så bra du føler deg gravid, det høres jo veldig normalt ut det du nevner her blir veldig spennende med ul nå snart da, går nok fort det nå! Også blir sikkert mange symptomer mer fremtredende nå om noen få uker, hehe.Så koselig at du spør!
Da fikk jeg en påminnelse om at jeg bør jo oppdatere.
4+4 i dag!
Det er altså 4 dager siden IKM.
Og jeg føler meg altså bare mer og mer gravid hvor hver eneste dag som går.
Jeg er så takknemlig at jeg har ikke ord!
Videre oppfølging hos Kvinnespesialisten ble byttet ut med tidlig ultralyd, som blir 7.mars.
Da skal jeg være 7+3.
Men hælle måne, så trøtt jeg er om dagen... så og si hele tiden!
Mannen sa med et glimt i øyet i går:
"Lurer på om du skal sove i 9 måneder, jeg".
Jeg sa det ikke, men det fristet å si at det hørtes utrolig deilig ut.
Men jeg gleder meg jo så masse til å gå skikkelig gravid, med kulemage, spark og alt som hører med.
Ellers er jeg litt småkvalm bare, sånn innimellom. Men det er så lite at jeg absolutt ikke skal klage.
Formen er fin, den. Sånn bortsett fra lav energi og supertrøtt.
Med deg da, Sommerfryd?!
Åh... så koselig å se!Så fint å høre! Så bra du føler deg gravid, det høres jo veldig normalt ut det du nevner her blir veldig spennende med ul nå snart da, går nok fort det nå! Også blir sikkert mange symptomer mer fremtredende nå om noen få uker, hehe.
hehe ja, den trøttheten er ikke til å kimse av! Jeg er 9+2 i dag, og er både kvalm og veeldig trøtt og sliten. Gleder meg til mer energi. Var på ul 6+4 og så en liten bamsemums med fine hjerteslag neste blir 12+2 Så alt er fint her altså!
Lykke til videre med rugingen! Veldig glad på dine vegne, med den berg og dalbanen du har vært i gjennom nå. Nyt og kos deg