Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å se! Har ikke fulgt helt med, så dette var en sikkelig gledelig nyhetDet kan sannelig se sånn ut, fine Oliventre!
Klarte ikke la vær, så tok dagens siste test.
For å prøve å forsikre meg selv.
Og dette må da være fin økning til nå?!
Alle er tatt i går og i dag.
Altså 10 DPO og 11 DPO.
Vis vedlegget 377226

Sterkere enn mine var 11 DPO, og jeg er 8+5 i dag og har sett hjertet slå 8+0Det kan sannelig se sånn ut, fine Oliventre!
Klarte ikke la vær, så tok dagens siste test.
For å prøve å forsikre meg selv.
Og dette må da være fin økning til nå?!
Alle er tatt i går og i dag.
Altså 10 DPO og 11 DPO.
Vis vedlegget 377226

Anbefaler å slutte, jeg slutta dagen jeg fikk positiv test, orker ikke det ekstra stresset når det er så mye annet man i tillegg skal bekymre seg forSånn ser forresten tempekurven min ut!
Vis vedlegget 377259
Gleder meg til å slippe den tempingen kl.06:00 hver morgen.
Vet ikke om jeg trenger det noe mer nå, eller om jeg tør å slutte...
![]()

Tusen, tusen takk!!For en økning, dette ser da veldig lovende ut!
Kjenner jeg er veldig spent på dine vegne nå. Håper så inderlig at spira sitter helt til termin!![]()

Har mensemurringer nå... er det normalt?
![]()
Jeg er 17+0 nå og har hatt det daglig i 4 måneder!
Gratulerer med spiren!
Så godt og betryggende å høre!Veldig normalt, ting skjer der nede vetdu!Jeg er 17+0 nå og har hatt det daglig i 4 måneder!
Gratulerer med spiren!
![]()

Har mensemurringer nå... er det normalt?
![]()
Så godt å høre!Legen min sa at det er det mest vanlige graviditetssymptomet, faktisk! I tidlig graviditetdet kan jo være tegn på blødning også i enkelte tilfeller, men for meg hjalp det veldig å tenke på det, at det er en del av et normalt svangerskap og at det er fordi livmoren strekkes osv.

Akkurat i det jeg fikk positiv test og hcg begynte å stige sånn smått, skjedde det masse i kroppen. Ble kaster på meg, ja! Masse murringer, vonde tak i korsryggen, svimmel. Mye av dette roet seg etterhvert, og ble byttet ut med kvalme og tretthet. Murringene var verst de første 2 ukene. Synes det høres veldig normalt utKan symptomene bare komme kastet på en når en er sånn ca. 3+6 eller 4+0?
Nå roet det seg... de murringene.
Men de var ganske vonde.
En halvtimes tid.
Begynte å være dødstrøtt i går, og er det ennå.
Så plutselig nå nettopp kom det noen bølger med halsbrann.
Puppene har vært ømme noen dager, men det er de hver måned.
Gleder meg til å komme lenger og kunne senke skuldrene.
Gleder meg til TUL!
![]()

Åh... tusen takk!
Akkurat i det jeg fikk positiv test og hcg begynte å stige sånn smått, skjedde det masse i kroppen. Ble kaster på meg, ja! Masse murringer, vonde tak i korsryggen, svimmel. Mye av dette roet seg etterhvert, og ble byttet ut med kvalme og tretthet. Murringene var verst de første 2 ukene. Synes det høres veldig normalt ut![]()

Tusen, tusen takk!Gratulerer så masse med positiv test!! Så fantastisk! Krysser fingre og tær for en skjønn terminspire for dere![]()