Der lærte du meg også noe nytt! Jeg har heller aldri hørt om at kvinner over 35 kan ha Hcg stigning uten å være gravide. Tusen takk for at du informerte om det. Og kanskje en liten trøst å vite at du ikke alltid mister umiddelbart før egget rekker å starte å dele seg opp. Da er det kanskje ikke noe feil som gjør at det ikke utvikler seg mer.
Jeg skjønner du er uttålmodig da, når man bikker 35 så går jo årene enormt fort, og man starter å kjenne på at klokka tikker veldig for flere barn. Å da vil man helst at det skal klaffe fort. Kjenner selv på at det er vanskelig å skulle vente på at jeg går ned i vekt, får kontroll på skjoldkjertelen og hele det møle der, skal snipp få søsken så må det skje mens jeg ennå har egg!
Uansett så får du jo vite mye nå bare gjennom blodprøvene og det at du får støttemedisin er jo også positivt og til hjelp. Så da starter prøvingen på skikkelig
Jeg skjønner du er uttålmodig da, når man bikker 35 så går jo årene enormt fort, og man starter å kjenne på at klokka tikker veldig for flere barn. Å da vil man helst at det skal klaffe fort. Kjenner selv på at det er vanskelig å skulle vente på at jeg går ned i vekt, får kontroll på skjoldkjertelen og hele det møle der, skal snipp få søsken så må det skje mens jeg ennå har egg!
Uansett så får du jo vite mye nå bare gjennom blodprøvene og det at du får støttemedisin er jo også positivt og til hjelp. Så da starter prøvingen på skikkelig
du beskriver nesten hvordan jeg føler det litt nå. Så klart, du har det nok mye sterkere, men jeg kan relatere. Har du oppfølging hos noen? Må være veldig tøft å stå i dette
håper du snart snur mot lysere tanker. Det fortjener du
men jeg har jo samtidig mye å være takknemlig for. Aldri kjekt å måtte bytte hvis man har en som en klaffer godt med. Men prøv å gjør det beste ut av det og vær ærlig om hvordan det er å være deg nå

Så gøy! Dette må jo bli terminspire!!
Nyt det!
Kjempefin økning siden i går, det er jo absolutt en helt annen stigning enn du har hatt tidligere. Håper såå det betyr terminspire og at den klamrer seg fast hele veien. Det kan jo ikke være «aldersrelatert» med så sterke tester + digital! Så spennende det blir fremover