Ja Mi veier 9,6 hehe men har han vært sent ute med de andre tingene da ?
Verken sein eller tidlig! Men lenge siden det har skjedd noe nå. Akkurat begynt å komme seg opp i krabbestilling. Kryper mest rundt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kommer det nok snart han ligger jo på gjennomsnittet såVerken sein eller tidlig! Men lenge siden det har skjedd noe nå. Akkurat begynt å komme seg opp i krabbestilling. Kryper mest rundt.
Da kommer det nok snart han ligger jo på gjennomsnittet så
Det er ikke umulig neiDet kommer når det kommer. Vi sliter veldig med søvnen om dagen, så tror kanskje søvnmangelen hans hemmer utviklingen litt!
Jeg tror ikke han er sein, de som er tidlige er ofte de som roper høyestEr det bare her han ikke reiser seg enda?
Det kommer når det kommer. Vi sliter veldig med søvnen om dagen, så tror kanskje søvnmangelen hans hemmer utviklingen litt!
Er jo store variasjoner innenfor normalen. Har jobbet på småbarnsavdeling i mange år. Noen sprang rundt når dei var 9-10 mnd, mens andre kunne verken sitte støtt eller krype når dei var over året. Men innen dei var 2 så var dei fleste tidlige og seine ganske jevne motorisk. Og en av dei tregeste motorisk, var tidlig ute med ekstremt bra språk. Så dei er rett og slett veldig forskjellige i når ting læres
Oi syktBegynte å gå for 3 uker siden, så nå klarer ikke å stoppe hun, hun er overalt
Hva er sent og hva er tidlig? Hva er normalen? Hva lager den definisjonen.
Jeg syntes det er rart at folk sitter å sier at noen er treige / sent ute med ting.
Mennesker er unike og forskjellige. Ingen er like, verken inni eller utenpå. Barna utvikler seg i sitt eget tempo.
Det er på tide å slutte å sammenligne barna. De vil aldri være like. Verken nå eller siden.
Der er like underbare alle sammen.
Hva er sent og hva er tidlig? Hva er normalen? Hva lager den definisjonen.
Jeg syntes det er rart at folk sitter å sier at noen er treige / sent ute med ting.
Mennesker er unike og forskjellige. Ingen er like, verken inni eller utenpå. Barna utvikler seg i sitt eget tempo.
Det er på tide å slutte å sammenligne barna. De vil aldri være like. Verken nå eller siden.
Der er like underbare alle sammen.
Burde ikke sammenligne, nei. Men er fort gjort. En vil jo gjerne at ens egen baby skal gjøre det bra. Jeg bryr meg ikke så mye lenger, gutten er perfekt uansett og det viktigste er at kroppen utvikler seg i sitt eget tempo. Jeg stresser ikke.
Så morroEr så stolt over gutten min! Han har stått masse på egenhånd idag og gikk noen skritt mens jeg holdt han i ene hånda. Og så er han så blid. <3
Så min baby som ikke kan sitte enda gjør det ikke bra ?Burde ikke sammenligne, nei. Men er fort gjort. En vil jo gjerne at ens egen baby skal gjøre det bra. Jeg bryr meg ikke så mye lenger, gutten er perfekt uansett og det viktigste er at kroppen utvikler seg i sitt eget tempo. Jeg stresser ikke.