Motorikk :)

Nei...
Eller, han sier veldig mye "se!" Men vet ikke om det er tilfeldig lyd eller om han faktisk mener "se", om du skjønner. ;)

Han er veldig søt og lager kjørelyder når han dytter på lekebiler/traktorene :D
Haha det gjør snuppa her å
 
Sier deres noe ? Her sier hun mamma, pappa, Bø, wæ, titt titt og hade
Mi sier mamma, pappa, der (og peker på alt mulig), heia (roper det etter alle for å få oppmerksomheten deres enten de vil eller ikke) og hade. :)
Ellers spiser hun opp hele grøtporsjonen sin selv med skje nå! Skjønner ikke at hun spiser grøten istedetfor å kaste den rundt som jeg ser for meg er mye morsommere :p Matglad frøken ;)
 
Jenta mi går ikke selv enda. Men kan reise seg opp uten støtte og gå med støtte :)

Kan si mamma, pappa og takk:)

Alt skal spises selv, vil ikke bli matet. Men blir mye søl da. Ikke akkurat så mye grøt som blir spist. Mest kommer på gulvet og bordet :p
 
Mi sier mamma, pappa, der (og peker på alt mulig), heia (roper det etter alle for å få oppmerksomheten deres enten de vil eller ikke) og hade. :)
Ellers spiser hun opp hele grøtporsjonen sin selv med skje nå! Skjønner ikke at hun spiser grøten istedetfor å kaste den rundt som jeg ser for meg er mye morsommere :p Matglad frøken ;)
Oi så flink !!! Det har ikke vi prøvd :p men det kan være en idé. Hvilke skjeer bruker dere da ?
 
Oi så flink !!! Det har ikke vi prøvd :p men det kan være en idé. Hvilke skjeer bruker dere da ?
Hun spiser best med vanlig te-skje. De babyskjeene blir litt lange (har Bambino sine) og barneskjeene blir litt store så det blir med for mye grøt. Har begynt å øve på å drikke fra glass også. Går egentlig veldig bra, men har ikke helt dreisen på hvor mye hun skal helle, så må belage seg på et skift etterpå ;)
 
Hun spiser best med vanlig te-skje. De babyskjeene blir litt lange (har Bambino sine) og barneskjeene blir litt store så det blir med for mye grøt. Har begynt å øve på å drikke fra glass også. Går egentlig veldig bra, men har ikke helt dreisen på hvor mye hun skal helle, så må belage seg på et skift etterpå ;)
Jøss, kanskje vi skal prøve det å
 
Jøss, kanskje vi skal prøve det å
Ja, er man ikke redd for søl og har tid til et skift så kjør på! Mi pleier å få kumelk i glasset, da er hun hakket mer ivrig etter å faktisk få det i munnen enn vann som er kjedelig på smak ;)
 
Min prøver også å spise med skje, men ikke stor suksess enda :p Han roter bare rundt i skåla;)
Det var det jeg trodde kom til å skje her også, men neida, grøten skal i munnen. Søler hun på hånda si er hun så påpasselig at hun spiser det også ;) Skikkelig næringsvett :p
 
Back
Topp