Lillebror tok et ministeg idag.Og blitt litt tryggere på å slippe seg. Er spent på å se når han går alene.
Min tar 1-2 steg alene. Men har han ikke fått tak i noe å holde innen da så er det ned å krype videre etter det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillebror tok et ministeg idag.Og blitt litt tryggere på å slippe seg. Er spent på å se når han går alene.
Min tar 1-2 steg alene. Men har han ikke fått tak i noe å holde innen da så er det ned å krype videre etter detdette har han holdt på med i ca 1 uke
![]()
Vis vedlegget 161895
Fant denne igår.
Store variasjoner når babyene klarer forskjellig, så det er ikke nødvendig å stresse.![]()

Den var fin! Sitter ikke alene her, og er 10 måneder. Men fikk godkjent på helsestasjonen i dag alikevel![]()
Så bra!
Helsesøstra mi sa at gjennomsnittet sitter selv ved ti måneder.Og gjennomsnitt skal man jo ikke tro er fasiten.
Og han sitter for så vidt selv hvis jeg setter han opp, men kommer seg ikke dit selv. Så da lar jeg han ligge på gulvet. Skal jo ikke drive å sette dem opp hvis de ikke klarer det selv. Satser på at han er som broren. Kommer seint, men godt når det gjelder motorikk.
Så deiligHun mi er ei bedagelig anlagt frøken. Er ikke i nærheten av å gå enda. Hun reiser seg nesten ikke etter ting heller, og har enda ikke skjønt hvordan hun kommer seg opp trappa. Krabber fortsatt. Hun er veldig tålmodig ellers også, så har det vel ikke travelt da![]()
Sier deres noe ? Her sier hun mamma, pappa, Bø, wæ, titt titt og hade