Motorikk :)

Jenta mi begynte å reise seg opp for ca 2 uker siden og begynner å bli utrolig flink til å holde balansen nå! Hun krabber ikke da, men åler med en teknikk hvor hun er delvis innom alle fire. ;)

Så flink hun er da :) det er jo veldig tidlig, hvilken dato er lillemor født?

Her åles det i skikkelig militærstilling, armer og bein er med :D

Så flink hun er da :) det er jo veldig tidlig, hvilken dato er lillemor født?

Her åles det i skikkelig militærstilling, armer og bein er med :D
Hun er født 31.mars (termin 6.april), så er jo en av de eldste her, så da er det jo ikke så rart at hun er tidlig :) Hun reiste seg med litt hjelp da hun var ca 7mnd og derfra gikk det veldig fort før hun skjønte hun kunne bruke andre ting enn armene mine til å dra seg opp med ;) Veldig gøy å se på de små ustø beina stable seg opp i stående :)

Hun er født 31.mars (termin 6.april), så er jo en av de eldste her, så da er det jo ikke så rart at hun er tidlig :) Hun reiste seg med litt hjelp da hun var ca 7mnd og derfra gikk det veldig fort før hun skjønte hun kunne bruke andre ting enn armene mine til å dra seg opp med ;) Veldig gøy å se på de små ustø beina stable seg opp i stående :)

Hun er født bare noen dager før min, så ikke så stor forskjell:)
Ja, er utrolig gøy når de lærer nye ting, spesielt lærer seg å stå og krabbe. Da blir de plutselig så store :)

Idag tidlig reiste han seg! :) Grytidlig idag mens jeg og mannen slumret i senga romsterte han rundt, og plutselig sier mannen at jeg må se og da står lillebror i senga vår mens han holder seg i sprinkelsenga. :)

Her er det full fart så lenge han er våken. Han står også litt uten å holde seg, og går ca 3 skritt. Krabber, klatrer i trapper og utforsker skuffer og skap. Han har også endel ord; mamma, pappa, nei, ja, den, der, det, hade, hei, brumm brumm, bade, dum, bord, do, god.

ebe65e5cb88873d05941fe6db123e869

Her er i romjulen. Startet lille eller bittelille julaften å stå alene.

Så flinke de er :D
Lillemor reiser seg, men klarer ikke stå alene. Fortsatt ganske ustødig:)

Min har også reist seg uten å holde i noe, men ble snytt for et bilde! Jeg er så treig når det gjelder. :P Han har bare gjort det én gang, men har vært et par ganger til han liksom har vært på vei, men gitt seg.

0ffac3afae2eef889812053a46c2c580

14351e4b2e92ac4f2df9849d81d5b23e

Går med gåbil og langs sofa/bord også eller når vi holder han i hendene. Men han tør ikke helt alene enda. Kryper som en tornado :-P hehe

kryper og klarter overalt! reiser seg overalt også.. blitt så stødig at han slepper seg men tørr ikke mer enn i 3sek :)
setter seg opp selv også nå og kommer ned med glans:) født i starten av mai så en del yngre enn mange her inne..

Er det bare her han ikke reiser seg enda?

Dagen før mi :) hvordan er vekta da ? Og har det vært med de andre tingene ?

Vekta er helt gjennomsnittlig tror jeg, litt under 9,5kg. En stund siden vi har veid han.

Back
Topp