Modningstegn

Blir sprø av alle modningstegn man kjenner på. Eller bare tilfeldige ting som skjer, som er modningstegn. Blir sprø av at det ikke er et hint om at fødselen skjer innen kort tid.
Modningstegn har man vell uansett fordi det snart er over uansett.
Kunne ønske at det var mer spesifikt og konkret.
At hvis jeg får modningsrier feks, så var det nærmest gitt at man fødte innen få dager.
Men modningsrier kan jo vare fra timer til uker, altså ingen sikker tegn. Sånn er det jo med alle modningtegn.

Lei av og vente og gå å kjenne på, og lure på og google og tenke på alt som kan være tegn.

Sorry... bare spent og lei .
 
Blir sprø av alle modningstegn man kjenner på. Eller bare tilfeldige ting som skjer, som er modningstegn. Blir sprø av at det ikke er et hint om at fødselen skjer innen kort tid.
Modningstegn har man vell uansett fordi det snart er over uansett.
Kunne ønske at det var mer spesifikt og konkret.
At hvis jeg får modningsrier feks, så var det nærmest gitt at man fødte innen få dager.
Men modningsrier kan jo vare fra timer til uker, altså ingen sikker tegn. Sånn er det jo med alle modningtegn.

Lei av og vente og gå å kjenne på, og lure på og google og tenke på alt som kan være tegn.

Sorry... bare spent og lei .

Føler veldig med deg! Prøver å tenke at modningstegn uansett er gode tegn, selv om det kan vare i ukesvis og være nokså slitsomt. Men uabsett hvordan man snur og vender på det, så nærmer det seg veldig for oss alle!!❤️ Juni er vår sist måned uten baby!
 
Blir sprø av alle modningstegn man kjenner på. Eller bare tilfeldige ting som skjer, som er modningstegn. Blir sprø av at det ikke er et hint om at fødselen skjer innen kort tid.
Modningstegn har man vell uansett fordi det snart er over uansett.
Kunne ønske at det var mer spesifikt og konkret.
At hvis jeg får modningsrier feks, så var det nærmest gitt at man fødte innen få dager.
Men modningsrier kan jo vare fra timer til uker, altså ingen sikker tegn. Sånn er det jo med alle modningtegn.

Lei av og vente og gå å kjenne på, og lure på og google og tenke på alt som kan være tegn.

Sorry... bare spent og lei .

Enig!!
 
Ja, jeg hadde ikke blitt overrasket om hun kommer før. Men vet at man kan gå med slike modningstegn i lang tid, så jeg er også forberedt på å gå over termin. Men uansett deilig at kroppen jobber ❤️

Eneste bekymringen min er at jeg ikke tror hun ligger rett. Hun ligger litt mer på tvers enn hva hun burde, så jeg skulle gjerne sett at hun lå seg helt slik som de bør. Men det kan jo skje, og kan selvfølgelig ha skjedd etter forrige kontroll jeg hadde for to uker siden.
Sniker fra juni. Ville bare gi deg noen oppmuntrende ord om leie. Mi frøken snudde seg med hodet ned selv i uke 38+2, natta før booket vendingsforsøk på sykehuset :hilarious: Da hadde hun ligget i seteleie i ca to måneder og ingen trodde hun kom til å snu seg. Samme skjedde faktisk med kusina mi. Så de har fortsatt tid å snu seg i magen.

Er ellers på vippen til å skille bli med i juligruppa tror jeg, har termin i slutten av juni og har ikke veldig mange modningstegn enda...
 
Sniker fra juni. Ville bare gi deg noen oppmuntrende ord om leie. Mi frøken snudde seg med hodet ned selv i uke 38+2, natta før booket vendingsforsøk på sykehuset :hilarious: Da hadde hun ligget i seteleie i ca to måneder og ingen trodde hun kom til å snu seg. Samme skjedde faktisk med kusina mi. Så de har fortsatt tid å snu seg i magen.

Er ellers på vippen til å skille bli med i juligruppa tror jeg, har termin i slutten av juni og har ikke veldig mange modningstegn enda...

Hun ligger helt perfekt nå, så det er kjempebra! Mistenker også at hun har borret seg godt ned i bekkenet siste uken pga mye nedpress og stikkinger.

Bare til å joine oss her i juli-gruppen. Selv henger jeg både i juli og juni selv om termin er 10.juli!
 
Kan ikke huske at det var så vondt med kynnere sist. Men nå kommer jeg jo på at jeg var usikker på om det var rier jeg hadde, helt til riene kom, da var jeg ikke i tvil. Har ikke sjans å huske hvor lenge det varte før fødsel..
Skal heldigvis på kontroll i morgen. Og jm sa hun kunne strippe hvis jeg ville. 38+4 i dag
 
Ingen flere modningstegn her, men var på vekstkontroll idag og ble innlagt umiddelbart grunnet påbegynnende/mild svangerskapsforgiftning. Ballong er satt inn og jeg er forberedt på å bli værende her en god stund. Har hatt litt sammentrekninger som de kunne se på CTG, kjenner det murrer godt (menssmerter-ish), men det er vel vanlig med ballong.

Blir i hvert fall juni-baby! :happy:
 
Ingen flere modningstegn her, men var på vekstkontroll idag og ble innlagt umiddelbart grunnet påbegynnende/mild svangerskapsforgiftning. Ballong er satt inn og jeg er forberedt på å bli værende her en god stund. Har hatt litt sammentrekninger som de kunne se på CTG, kjenner det murrer godt (menssmerter-ish), men det er vel vanlig med ballong.

Blir i hvert fall juni-baby! :happy:

Trist å høre om svangerskapsforgiftning, men spennende at du snart får møte baby! Masse, masse lykke til!!❤️❤️❤️❤️
 
  • Elsker
Reactions: K89
Ingen flere modningstegn her, men var på vekstkontroll idag og ble innlagt umiddelbart grunnet påbegynnende/mild svangerskapsforgiftning. Ballong er satt inn og jeg er forberedt på å bli værende her en god stund. Har hatt litt sammentrekninger som de kunne se på CTG, kjenner det murrer godt (menssmerter-ish), men det er vel vanlig med ballong.

Blir i hvert fall juni-baby! :happy:
Lykke til :)
 
  • Elsker
Reactions: K89
Ingen flere modningstegn her, men var på vekstkontroll idag og ble innlagt umiddelbart grunnet påbegynnende/mild svangerskapsforgiftning. Ballong er satt inn og jeg er forberedt på å bli værende her en god stund. Har hatt litt sammentrekninger som de kunne se på CTG, kjenner det murrer godt (menssmerter-ish), men det er vel vanlig med ballong.

Blir i hvert fall juni-baby! :happy:
Jeg også! De mente baby hadde avklarer vekst selv om sf målet viser stigende trend. Ballong her også, merker ingenting ;)
 
Ingen flere modningstegn her, men var på vekstkontroll idag og ble innlagt umiddelbart grunnet påbegynnende/mild svangerskapsforgiftning. Ballong er satt inn og jeg er forberedt på å bli værende her en god stund. Har hatt litt sammentrekninger som de kunne se på CTG, kjenner det murrer godt (menssmerter-ish), men det er vel vanlig med ballong.

Blir i hvert fall juni-baby! :happy:
Lykke til! Snart er premien her :)
 
  • Elsker
Reactions: K89
Jeg også! De mente baby hadde avklarer vekst selv om sf målet viser stigende trend. Ballong her også, merker ingenting ;)
Ballongdagen i dag altså! Lykke til til deg og :)
 
Så spennende med flere julibabyer som allerede begynner å melde sin ankomst! Lykke til til begge to (alle fire) :Heartred
 
  • Elsker
Reactions: K89
Trist å høre om svangerskapsforgiftning, men spennende at du snart får møte baby! Masse, masse lykke til!!❤️❤️❤️❤️
Jeg er sånn som har uflaks med alle sånne ting, så det var nesten forventet selv om både mannen og jeg ble rimelig satt ut:wideyed: Tusen takk:Heartred
 
Jeg også! De mente baby hadde avklarer vekst selv om sf målet viser stigende trend. Ballong her også, merker ingenting ;)
Spennende! Murrer til tider ganske greit her, og synes ikke det er sånn superkult å gå på do med denne slangen:smiley-ashamed004
 
I natt var en rar opplevelse. Mini sparket så voldsomt fra 23-0130 at det utløste flere ganske vonde kynnere. Sovnet 0130, og våknet 0230. Da holdt hun fortsatt på. Skikkelig hodeboring og stikkinger i underlivet. Tror hun umulig kan komme seg lenger ned nå. Har aldri kjent så mye og voldsom bevegelse før.

Var nesten sikker på at jeg kom til å føde av all aktiviteten. Hvertfall at vannet ville gå
:hilarious:
Nå startet hun festen i det jeg våknet, og jeg kjenner det murrer ganske godt. Skal til jm idag, og er veldig spent på om det kan skje noe i helgen..
 
Spennende! Murrer til tider ganske greit her, og synes ikke det er sånn superkult å gå på do med denne slangen:smiley-ashamed004
Enig! Her er pulsen til baby litt høy itillegg så har lagt med ctg i hele natt! Håper på vaginal fødsel og ikke Ks!
 
Jordmor fikk inn én finger i går, og cervix var fortsatt lang, så må nok smøre meg med tålmodighet..
Men, deler av slimproppen gikk i dag! Og tror kanskje strippingen frigjorde noen hormormer, for jeg har vært et følelsesmessig vrak i går og i dag, hehe. Sover veldig dårlig, så psyken er sikkert påvirket av det også da..
 
Er bare 35+4, og hatt mensmurringer flere netter på rad, og litt i går kveld. Fordøyelsen har fått opp farten også, og jeg har oftere kynnere... Håper ikke baby har lyst til å komme så tidlig. :bored: Disse tegnene kan vel vare i noen uker håper jeg?
 
Back
Topp