Modningstegn

Er bare 35+4, og hatt mensmurringer flere netter på rad, og litt i går kveld. Fordøyelsen har fått opp farten også, og jeg har oftere kynnere... Håper ikke baby har lyst til å komme så tidlig. :bored: Disse tegnene kan vel vare i noen uker håper jeg?
Har hatt tilsvarende modningstegn helt siden uke 34, trodde hele tiden at det blir tidligfødsel denne gangen men Nei, her er jeg 39+4 og ingen tegn til fødsel:hilarious:
 
En natt full av vonde tak i korsryggen og magen, måtte stå opp og ta en paracet etter hvert for å få sove:wideyed: Veldig aktiv baby i magen idag i tillegg til masse murringer og stikkinger nedover! Håper det modnes godt nedi der:joyful: 36+2
 
Lurer på om det kom ut en liten del av slimproppen nå. Litt usikker sidne den var så gulgrønn. I min graviditet nr 2 var den liksom mest gjennomsiktig men noe gulgrønn og en veldig stor klump
 
Fikk jordmor til å ta en sjekk i dag og var som forventet ikke særlig moden. 1 uke til termin og er veldig innstilt på sen baby denne gangen også :happy:
 
Jeg tror jeg kommer til å bikke over i juli. Er tydeligvis fortsatt umoden. Selvom jeg vil at alt skal gå naturlig, så valgte jeg å prøve å bli strippet to dager etter termin. Men jm hadde ikke sjans, de gjør ikke noe her dersom det ikke er modent. Fikk litt akupunktur også, men nada har skjedd to dager senere, så her tar det tid.
Har hatt mensmurringer i flere måneder, helt klart ingenting som har påvirket altså.
 
38+6, og hadde samleie nå i kveld. Har hatt er drøss med kynnere siden, og de siste tre har tatt seg skikkelig skikkelig opp i styrke.

Blir irritert hvis dette bare er noen forferdelige kynnere eller maserier. Da forstår jeg ikke hvor de faktiske riene skal bli. Får krysse fingrene at dette er starten på noe, men har hørt om mange som får vonde kynnere/maserier etter sex som
Så dabber av etter noen timer…
 
Jeg tror jeg kommer til å bikke over i juli. Er tydeligvis fortsatt umoden. Selvom jeg vil at alt skal gå naturlig, så valgte jeg å prøve å bli strippet to dager etter termin. Men jm hadde ikke sjans, de gjør ikke noe her dersom det ikke er modent. Fikk litt akupunktur også, men nada har skjedd to dager senere, så her tar det tid.
Har hatt mensmurringer i flere måneder, helt klart ingenting som har påvirket altså.
Skjønner frustrasjonen :Heartred
 
38+6, og hadde samleie nå i kveld. Har hatt er drøss med kynnere siden, og de siste tre har tatt seg skikkelig skikkelig opp i styrke.

Blir irritert hvis dette bare er noen forferdelige kynnere eller maserier. Da forstår jeg ikke hvor de faktiske riene skal bli. Får krysse fingrene at dette er starten på noe, men har hørt om mange som får vonde kynnere/maserier etter sex som
Så dabber av etter noen timer…

Nå har det holdt på i flere timer. I ca fem timer har jeg hatt semi regelmessige tak. Varierer litt i styrke og hvor lenge de kommer, men har vært ganske tilstedeværende. Kjenner de tidvis godt i korsryggen og. Føden sa det kunne høres ut som latensfasen er i gang, men jeg klarer ikke å tro det. 11 dager til termin og ikke minst at alt startet etter samleie. Det er jo for godt til å være sant hvis det skulle være begynnelsen på fødselen?!
 
Nå har det holdt på i flere timer. I ca fem timer har jeg hatt semi regelmessige tak. Varierer litt i styrke og hvor lenge de kommer, men har vært ganske tilstedeværende. Kjenner de tidvis godt i korsryggen og. Føden sa det kunne høres ut som latensfasen er i gang, men jeg klarer ikke å tro det. 11 dager til termin og ikke minst at alt startet etter samleie. Det er jo for godt til å være sant hvis det skulle være begynnelsen på fødselen?!
Her starter fødsel med nr.2 rett etter samleie..10dager før termin, så det er fullt mulig;) Hvordan går det nå?
 
Her starter fødsel med nr.2 rett etter samleie..10dager før termin, så det er fullt mulig;) Hvordan går det nå?

Fikk heldigvis sovet litt fra 05 ca til nå. Kjente noen skikkelig gode tak mens jeg halvsov, men nå føler jeg det har roet seg. Har sendt mannen på jobb, og skal prøve å få litt mer hvile. Håper virkelig det tar seg opp igjen, for smertene inatt håper jeg virkelig ikke var forgjeves :hilarious:
 
Fikk heldigvis sovet litt fra 05 ca til nå. Kjente noen skikkelig gode tak mens jeg halvsov, men nå føler jeg det har roet seg. Har sendt mannen på jobb, og skal prøve å få litt mer hvile. Håper virkelig det tar seg opp igjen, for smertene inatt håper jeg virkelig ikke var forgjeves :hilarious:
Huff..aldri godt å si. En ting er hvertfall sikkert..at de maseriene som ikke fører til noe er sykt irriterende..men plutselig ;) Vil nå tro at det uansett kan ha ført til noe modning hvertfall..
 
Bemerkelsesverdig økning i mensmurringer. Våknet også flere ganger i natt med veldig harde kynnere. Mensmurringene er overraskende ubehagelige nå, men de er konstante. Har også vanvittig mye nedpress og stikkinger. Hatt en del mer slim både idag og igår. Har også en del mer råmelk.
 
Nå har jeg kastet opp 2 ganger i dag og er ganske så løs i magen i tillegg. Jeg aner ikke om det er noe jeg har spist men jeg følte meg ikke kvalm i det hele tatt på forhånd før jeg kastet opp, så er noe usikker på om dette er et modningstegn? Noen som har opplevd det samme? I tillegg har jeg hatt noen voldsomme kynner i kveld. Jeg syns de sitter lengre i dag før de gir slipp, og det var vondt så jeg måtte sette meg opp fra sofaen når det først sto på og det har ikke hendt tidligere! :dead::joyful:
 
Nå har jeg kastet opp 2 ganger i dag og er ganske så løs i magen i tillegg. Jeg aner ikke om det er noe jeg har spist men jeg følte meg ikke kvalm i det hele tatt på forhånd før jeg kastet opp, så er noe usikker på om dette er et modningstegn? Noen som har opplevd det samme? I tillegg har jeg hatt noen voldsomme kynner i kveld. Jeg syns de sitter lengre i dag før de gir slipp, og det var vondt så jeg måtte sette meg opp fra sofaen når det først sto på og det har ikke hendt tidligere! :dead::joyful:

Har hørt at mange har slike modningstegn, kroppen tømmer tarmen før fødsel liksom :Heartred
 
I dag tidlig har det kommet mye utflod og deler av slimproppen (regner jeg med - gult slim). Har hatt dette av og til, men i dag har det kommet hver gang når jeg har tørket meg.
Magen kjennes hardere, også. Ikke sånn skikkelig kynnere, men litt hardere på livmor. Vet ikke om det betyr noe?

Jeg er 40+5 i dag, og skal på sykehuset på overtidskontroll mandag - 41+0. Så jeg håper at ting skjer nå i helgen. Har så lyst til å ha en rolig første del av fødselen hjemme!
 
I dag tidlig har det kommet mye utflod og deler av slimproppen (regner jeg med - gult slim). Har hatt dette av og til, men i dag har det kommet hver gang når jeg har tørket meg.
Magen kjennes hardere, også. Ikke sånn skikkelig kynnere, men litt hardere på livmor. Vet ikke om det betyr noe?

Jeg er 40+5 i dag, og skal på sykehuset på overtidskontroll mandag - 41+0. Så jeg håper at ting skjer nå i helgen. Har så lyst til å ha en rolig første del av fødselen hjemme!
Lykke til :Heartred Håper det starter i helgen! :):) Vet dessverre ikke stort om slimproppen når den kommer i deler, men det høres jo ut som en endring du merker! Min kom ut hel da jeg allerde var innlagt på sykehuset begge gangene.
 
I dag tidlig har det kommet mye utflod og deler av slimproppen (regner jeg med - gult slim). Har hatt dette av og til, men i dag har det kommet hver gang når jeg har tørket meg.
Magen kjennes hardere, også. Ikke sånn skikkelig kynnere, men litt hardere på livmor. Vet ikke om det betyr noe?

Jeg er 40+5 i dag, og skal på sykehuset på overtidskontroll mandag - 41+0. Så jeg håper at ting skjer nå i helgen. Har så lyst til å ha en rolig første del av fødselen hjemme!
Jeg har også hardere livmor idag, men kjennes ikke ut som kynnere.. før har det aldri vært noe problem å kjenne hvordan babyen ligger inni der, men nå er hele magen steinhard. Håper det er et tegn på at noe er på gang. Første tegnet til melk her idag og, piplet ut i dusjen da jeg såpet meg inn :D
 
I natt føltes det som om babyen skulle grave seg ut, haha! Så masse stikking og bevegelser, sikkert med hodet og hendene. I løpet av de gangene jeg var oppe på natta, kom det ikke noe slim. Men i dag tidlig kom det masse. Blir spennende å se hvordan dagen blir. Overtidskontroll i morgen, og 40+6 i dag. Snart får vi møte den lille jenta vår, er det ikke bare helt sprøtt og veldig fint å tenke på?!

En annen ting: jeg testet etter EL og fulgte veldig nøye med med graviditetstester og fikk vel utslag allerede 8DPO. Min termindato ut i fra dette, var 4. juli. Mon tro om den fortsatt er mer riktig enn OUL?
 
Back
Topp